Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. Jeg ville også være blevet pisse sur, hvis jeg skulle vente. Ikke desto mindre må man nogle gange acceptere at andre kom først, og i det mindste kørte du squat og brugte ikke bare racket til at løfte dine shrugs eller BOR's ud fra for nemheds skyld.

Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. .
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. .
Men hvis man tillader, at vedkommende kan løfte imellem sets og hjælpe med at sætte skiver af og på, så kan jeg ikke se noget problem overhovedet i at man optager et rack i lang tid.
Nu træner jeg selv i et center, hvor der er 8 mulige steder at køre squat, så det er nok ikke relevant at skulle deles om et rack. Jeg kan dog huske fra min tid i FW, at man hurtigt kunne spotte de good guys, der var tilstede og hvor man nemt kunne deles om et rack.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Mussetrussen skrev:One Man Army skrev:Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. .
Men hvis man tillader, at vedkommende kan løfte imellem sets og hjælpe med at sætte skiver af og på, så kan jeg ikke se noget problem overhovedet i at man optager et rack i lang tid.
Nu træner jeg selv i et center, hvor der er 8 mulige steder at køre squat, så det er nok ikke relevant at skulle deles om et rack. Jeg kan dog huske fra min tid i FW, at man hurtigt kunne spotte de good guys, der var tilstede og hvor man nemt kunne deles om et rack.
Selvfølgelig. Er det muligt at køre imellem, så gør man selvfølgelig det, hvis man er en good guy. Nogle gange oplever man dog at man skal skifte så mange skiver ud at det bliver irriterende for begge parter, hvis styrkeforskellen er stor, eller hvis den ene f.eks. er godt i gang og kører med 130 kg og den anden skal til at i gang og vil varme lidt let op og pyramide op med noget 50, 90, 110 kg's værk. Så skal man virkelig være en good guy, før man ikke synes det er for irriterende.

RippedInFourWeeks skrev:Mussetrussen skrev:One Man Army skrev:Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. .
Selvfølgelig. Er det muligt at køre imellem, så gør man selvfølgelig det, hvis man er en good guy. Nogle gange oplever man dog at man skal skifte så mange skiver ud at det bliver irriterende for begge parter, hvis styrkeforskellen er stor, eller hvis den ene f.eks. er godt i gang og kører med 130 kg og den anden skal til at i gang og vil varme lidt let op og pyramide op med noget 50, 90, 110 kg's værk. Så skal man virkelig være en good guy, før man ikke synes det er for irriterende.
Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg vil dog ikke have så meget imod det, men hvis den anden part ikke er for at gøre det, så er det vel ikke retfærdigt at af ham at blive sur og råbe af mig.

ntp9 skrev:Hvor træner du, siden der kun er et rack?

One Man Army skrev:Præcis. Det er jo heller ikke fordi jeg atltid selv var en good guy. Engang kom der en hen og spurgte om jeg snart var færdig, da han skulle bruge racket til biceps..så kørte jeg 3 ekstra sets.

RippedInFourWeeks skrev:ntp9 skrev:Hvor træner du, siden der kun er et rack?
Fitness world

Pre Big Bang skrev:RippedInFourWeeks skrev:Mussetrussen skrev:One Man Army skrev:Mussetrussen skrev:40 min er lang tid at optage det, hvis det er det eneste rack. .
Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg vil dog ikke have så meget imod det, men hvis den anden part ikke er for at gøre det, så er det vel ikke retfærdigt at af ham at blive sur og råbe af mig.
Folk der råber af dig er selvfølgelige folk der er pressede med deres program, måske familie og børn og typisk mænd der er undertrykte af deres koner. Det er deres måde at takle deres problemer men mon ikke de fleste bare er store i munden? Problemet er hvis man møder sådan en gut men som er huge så vil man nok ikke diskutere med ham da det ikke er det værd..

Mussetrussen skrev: Jeg stirrede lidt målløs på ham.

Mussetrussen skrev:Præcis. Jeg gav ham mit Grillemester Harepus blik. Jeg håber han kommer igen en dag, det er altid sjovt med den slags selvhævdende højtråbende mænd med små tissemænd og grimme koner.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster