Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Discopump, men hvorfor? :S

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jep så, så jeg det igen...
Arbejder på et discotek og hver weekend ser jeg de her fyre som helt sikkert kun træner disco program eller bar biceps..
Men fyren her kommer i den strammeste t-shirt, trukket ned over et par køller som jeg ville sætte til at være 43-45cm ca( falkeblik eller hvad :P) men resten af fyrens krop var splejset :? han havde et par af de her tætsiddende jeans på og han lår var ikke tykkere end et par tynde dameben. Skuldrene lignede mest af alt en pony's hofteparti efter flere års vanrøgt..

Nogen der kan fortælle mig hvad disse fyre får ud af kun at træne det som ses ved første umildbare øjnkast ?

Er det bar mig som har dumme fordomme på det her område?
NYT PROGRAM - Tjek det og kommentér det !!
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#213837

Reputation point: 0

Geografisk sted: Sea of babes

Træner her: Fjerritslev Motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 122.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

De gør det for at imponere pigerne, men hvad de ikke ved er det er meget vigtigere nogle gode skinker, og squat røv :lol:
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)
Kostplan: Vis kostplan

Fordi de fleste har den bryst-arm-mave fiktion og derfor ser de kun disse områder som interessante. Mange synes at de har store nok ben til trods for de kun er lige under måske 60 cm..

Men som du selv nævner det, det er på et disko. De er der jo for at score og sandheden er jo at hvis du sigter efter et engangsknald (som der jo ikke er noget ondt i), så er det ikke ligefrem dine quads og calves der bliver tjekket ud. Det er de solide arme og et bryst der skyder halvanden meter ud fra kroppen. Ryg osv. er ikke ligeås meget i deres interesse for det kan ikke ses så meget i en stram t-shirt.

Det er jo bare ligesom hvis man sætter hår .. Man glemmer tit bagsiden (det i nakken) fordi det kan man ikke se når man kigger sig selv i spejlet ;)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Nu er det jo altså ikke alle der går efter træning på konkurrence niveau, og som Dingo siger, så er det ikke ligefrem quads og calves og måske ryggen der fungerer ude i nattelivet! Det kan i det hele taget være ret ligemeget med proportioner. Om det ser godt ud eller ej kan diskuteres, men folk har forskellig smag, og helt ærlig er det de færreste piger der har en skid forstand på det.

Synes sgu bare man skal give disko-drengene et skulderklap, fordi de i det mindste har været ude og røre sig lidt. Hvorfor laver du ikke et indlæg med fede mennesker der går på diskotek?

Det kommer måske lidt som et surt opstød det her, men jeg er lidt træt af, at folk ikke bare kan passe sig selv..
Brugeravatar

Dingo skrev:Det er jo bare ligesom hvis man sætter hår .. Man glemmer tit bagsiden (det i nakken) fordi det kan man ikke se når man kigger sig selv i spejlet ;)

Hehe
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

Jeg kender faktisk op til flere piger, som synes det er mere frækt med et par fodboldspillerben og en flot markeret ryg frem for et kæmpe bryst og den ledeste six pack.
Så i skal sku være hurtige for inden længe bliver alle ryg- og benmaskinerne optaget :D
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Anker skrev:Jeg kender faktisk op til flere piger, som synes det er mere frækt med et par fodboldspillerben og en flot markeret ryg frem for et kæmpe bryst og den ledeste six pack.
Så i skal sku være hurtige for inden længe bliver alle ryg- og benmaskinerne optaget :D
Præcis, har jeg også hørt. Mange piger elsker også en flot, solid ryg..
F.eks. bliver Sean Cassidy nakket på at have for tynde ben i det her (rimelig ligegyldige) tv-show..

http://youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M

(godt nok en mandlig dommer der siger det)

Ellers god fysik fra sean :8
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Hvis ham Sean Cassidy, var bygget som Tom Platz, så ville han helt klart være kandidat til at vinde det show :lol:
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Dingo skrev: Præcis, har jeg også hørt. Mange piger elsker også en flot, solid ryg..
F.eks. bliver Sean Cassidy nakket på at have for tynde ben i det her (rimelig ligegyldige) tv-show..

http://youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M

(godt nok en mandlig dommer der siger det)

Ellers god fysik fra sean :8

Haha hvad laver han dog også med de stankelben :D

http://seancassidy.justgotowned.com/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Dingo skrev:Fordi de fleste har den bryst-arm-mave fiktion og derfor ser de kun disse områder som interessante. Mange synes at de har store nok ben til trods for de kun er lige under måske 60 cm..

Men som du selv nævner det, det er på et disko. De er der jo for at score og sandheden er jo at hvis du sigter efter et engangsknald (som der jo ikke er noget ondt i), så er det ikke ligefrem dine quads og calves der bliver tjekket ud. Det er de solide arme og et bryst der skyder halvanden meter ud fra kroppen. Ryg osv. er ikke ligeås meget i deres interesse for det kan ikke ses så meget i en stram t-shirt.

FEDT sagt Dingo :lol: Virkelige cool..

Dovenlars, undskyld hvis jeg trådte dig over fødderne :p men sys squ det er fesent.. Men det er egentlig deres problem..

Men pigerne hvor jeg kommer fra ved squ meget om hvordan en fyrs krop skal se ud, dog nok ikke så meget om selv træningen, men mange af dem siger at de ikke bryder sig om en halv pakkeløsning.. de vil have en med Squat-røv som ROmme1 siger:)

Det er jo bare ligesom hvis man sætter hår .. Man glemmer tit bagsiden (det i nakken) fordi det kan man ikke se når man kigger sig selv i spejlet ;)

Styrkeliste

Dovenlars skrev:Nu er det jo altså ikke alle der går efter træning på konkurrence niveau, og som Dingo siger, så er det ikke ligefrem quads og calves og måske ryggen der fungerer ude i nattelivet! Det kan i det hele taget være ret ligemeget med proportioner. Om det ser godt ud eller ej kan diskuteres, men folk har forskellig smag, og helt ærlig er det de færreste piger der har en skid forstand på det.

Synes sgu bare man skal give disko-drengene et skulderklap, fordi de i det mindste har været ude og røre sig lidt. Hvorfor laver du ikke et indlæg med fede mennesker der går på diskotek?

Det kommer måske lidt som et surt opstød det her, men jeg er lidt træt af, at folk ikke bare kan passe sig selv..

Forstår dig delvist godt.. Og det rager mig da en skid, hvis folk vil diskopumpe så lad dem da.. Men hvis de gør det af uvidenhed er det synd imo.. Det tror jeg også topicstarter mener, men han undre sig bare over at de ikke kan se problemerne i det.. Dog synes jeg de skal passe på, for jeg tror hurtigt de kan løbe ind i kroniske skader pga vægt/proportionsfordelingen på kroppen.. Tror simpelthen skævheden vil udvikle sig meget ubehageligt hvis fordelingen ikke er der..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

Dovenlars skrev:Nu er det jo altså ikke alle der går efter træning på konkurrence niveau, og som Dingo siger, så er det ikke ligefrem quads og calves og måske ryggen der fungerer ude i nattelivet! Det kan i det hele taget være ret ligemeget med proportioner. Om det ser godt ud eller ej kan diskuteres, men folk har forskellig smag, og helt ærlig er det de færreste piger der har en skid forstand på det.

Kunne ikke være mere enig! =D>
FBI Agent: Most people write letters to movie stars. This Simpson guy writes to movies. "Dear Die Hard. You rock. Especially when that guy was on the roof. P.S: Do you know Mad Max?"
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

Det var skam ikke for at træde nogen over tæerne eller noget..
Men som sniper siger så flot sys bar det er en skam vil da 10 gange heller selv have hele kroppen til at udvikle sig istedet for et sted. Skønt det tager tid..

Well Said Sniper =D>

Styrkeliste

Emnet har jo været diskuteret mere fyldestgørende før:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=9017
FBI Agent: Most people write letters to movie stars. This Simpson guy writes to movies. "Dear Die Hard. You rock. Especially when that guy was on the roof. P.S: Do you know Mad Max?"
Brugeravatar

Styrkeliste

Et overdimensioneret bryst i forhold til ryg osv. vil ikke kun få dig til at se dum ud, men nok også give dig rygskader pga. den foroverbøjethed der opstår..
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

nu hvor diskopump er så moderne, og at det ser dumt ud kan vi godt blive enige om.
men jeg lagde mærke til i tidligere tråde omkring emnet. at det lader til at nogle gange bruger folk mere tid på at holde øje med hvad diskopumperen pumper, end selv at pumpe?

inkl. mig selv for den sags skyld.

jeg giver jeg tilgengæld ret i , at jeg kender også flere piger som kan li' store ben, og markeret ryg.
problemet er at den slags ser man sgu ikke når man er på disko med tøj på.
Det hedder stranden eller swimmingpool området eller noget andet, for at kunne vise den slags frem.
Eat Sleep Music
Brugeravatar

Geografisk sted: århus C

Træner her: S.A.T.S Parken

Galleri: Vis galleri (3)

Bjarne! skrev:nu hvor diskopump er så moderne, og at det ser dumt ud kan vi godt blive enige om.

Hvem er blevet enige om det?
Brugeravatar

Styrkeliste

ah enige er vi måske ikke blevet, så meget at vi giver hånden på det.
men jeg kan da fornemme en hadsk stemning imod denne type af personage, hvilket giver mig grundlag til at formode at i andre også synes at det ser dumt ud.

hvis ikke det så dumt ud, var der jo ikke noget at brokke sig over ;)
Eat Sleep Music
Brugeravatar

Bjarne! skrev:ah enige er vi måske ikke blevet, så meget at vi giver hånden på det.
men jeg kan da fornemme en hadsk stemning imod denne type af personage, hvilket giver mig grundlag til at formode at i andre også synes at det ser dumt ud.

hvis ikke det så dumt ud, var der jo ikke noget at brokke sig over ;)

Overvej at læse den her tråd:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=9017

Folk er langt fra enige...

Og den her hetz mod "discopumpere" er simpelten så smålig og jantelovsagtig som noget kan være..
Brugeravatar

Styrkeliste

lige den tråd havde jeg nu ikke læst.
Men for lige at sige det kort.. læs lige hvad jeg skrev først .. én gang til.

Jeg nævner netop at folk har mere travlt med at glo efter diskopumperen og pege og grine af dem, end selv at træne lader til nogle gange til.

og Jeg synes personligt at det kan se enormt kikset ud hvis kroppens figur ikke følges ad, men hvis folk vil træne sådan , så lad dog forhelvede folk om det.

De tror at de får fisse på det.
OG TRO MIG ! DET GØR DE OGSÅ , nogle af dem.
og hvis man har et problem med et , så kan man sgu bare skide i havet. eller noget.

bl.a. diskuterede jeg noget alá det samme med en pige forleden, og nævnte at det godt kunne se kikset ud med en fyr med pæn front, og ingen ryg, hvor hun siger "den slags ser jeg slet ikke på".

og hvis diskopump ikke virkede, var der nok ikke så mange som gjorde det.
Eat Sleep Music
Brugeravatar

"Sure, sagde ræven om rønnebærene..."

Tror nogle har tendens til at anklage folk med stort bryst, store arme og sixpak for at være disco, kun fordi de selv ikke har overnævnte. De siger så at det kun er fordi de er disco, og deres ben er så tynde og bla bla, og vil de får skader pga manglende proportioner.. Det kan da godt være det i nogle tilfælde er rigtigt - meen i de fleste tilfælde bunder det jo nok i jantelov og manglende selvværd.

:lol:

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Logbog: Ingen logbog

lige præcs. ;)
Eat Sleep Music
Brugeravatar

Du behøver da ikke tage et så generelt udsagn sådan til dig :wink:

Emnet har været diskuteret op og ned herinde - Og hver uge kommer der nye folk der skal give deres mening med om hvad discopumperne gør forkert og hvor snot dumme de er.

Men tænker man over realiteterne så er det da på sin vis dem der har fat i den lange ende. De formår at få den opmærksomhed de ønsker, deres arme og bryst bliver større og de er ligeglade om deres ryg bliver... Så ude i krogene står de 'seriøse' pumpere, som gider spilde deres tid på at stå og notere sig, hvor mange forkerte ting discopumperne gør.

Og nu træder jeg nok en del over tæerne, men som oftest er det folk i den "lave" ende af skalaen der langer ud igen og igen efter de her discopumpere..

Er det misundelse, smålighed eller bare ren jantelov?

Og for god ordens skyld vil jeg da selv lige understrege at jeg ikke er ude på at hverken forsvare eller anklage nogen som helst, men hvorfor ikke bare sige:"fred være med det"?
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic