Det bliver helt raket!
http://tiestodenmark.dk

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()

Simonb skrev:MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()
Som hvad ?

MC skrev:Simonb skrev:MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()
Som hvad ?
Kontrollør/security.

J-S-O skrev:MC skrev:Simonb skrev:MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()
Som hvad ?
Kontrollør/security.
Hehehe, skal du stå over ved pigerne? For hvem skulle du ellers sørge for ikke kom op at slåse?Ej, spøg til side! Det lyder som et fedt arbejde - så må vi håbe du ikke sover, ligesom fjolserne gjorde til den famøse landskamp

MC skrev:J-S-O skrev:MC skrev:Simonb skrev:MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()
Som hvad ?
Kontrollør/security.
Hehehe, skal du stå over ved pigerne? For hvem skulle du ellers sørge for ikke kom op at slåse?Ej, spøg til side! Det lyder som et fedt arbejde - så må vi håbe du ikke sover, ligesom fjolserne gjorde til den famøse landskamp
Hehe... Nu er der andre opgaver end at forhindre slagsmål
F.eks. skulle jeg, da Rolling Stones var i Parken, stå vagt til deres dressing room, altså sørge for at folk uden adgang ikke kom ind. Kunne forestille mig at jeg skal lave noget lignende det samme hvis jeg skal ind til Tiesto, hvilket i så fald vil give mig frit udsyn til showet

J-S-O skrev:MC skrev:J-S-O skrev:MC skrev:Simonb skrev:MC skrev:Regner med at jeg skal derind og arbejde![]()
Som hvad ?
Kontrollør/security.
Hehe... Nu er der andre opgaver end at forhindre slagsmål
F.eks. skulle jeg, da Rolling Stones var i Parken, stå vagt til deres dressing room, altså sørge for at folk uden adgang ikke kom ind. Kunne forestille mig at jeg skal lave noget lignende det samme hvis jeg skal ind til Tiesto, hvilket i så fald vil give mig frit udsyn til showet
Jeg driller dig bare, Mads! Men fair nok job, har du så nogensinde talt med nogle af stjernene eller den mulighed får du måske slet ikke?

Simonb skrev:Waauuuww Nik og Jay![]()
Hehe ej men er da fedt nok sådan at komme tæt på nogle kendisser.
Står du så bare foran en dør og holder øje en hel aften eller hvordan og hvorledes?

Gozo skrev:Det er jo noget af det her moderne ecstasy musik alle de unge hører nu om dage.

Koppel skrev:Gozo skrev:Det er jo noget af det her moderne ecstasy musik alle de unge hører nu om dage.
Korrekt iagttagelse. Kender ingen, som ikke hører dj tiesto.

Matt skrev:Jeg skal også have købt mig en billet snarrest! Jeg oplevede ham under dette års Roskilde festival, hold kæft hvor var der gang i den! Det bliver sikkert endnu vildere inde i (P)arken!

Simonb skrev:Matt skrev:Jeg skal også have købt mig en billet snarrest! Jeg oplevede ham under dette års Roskilde festival, hold kæft hvor var der gang i den! Det bliver sikkert endnu vildere inde i (P)arken!
Kan ikke lige huske hvor lang tid han spillede til Roskilde, men i parken skal han spille 6 timer!!

Testikael skrev:Jeg fylder 18 den dag.
Så selvfølgelig har jeg købt billet![]()
![]()
Bliver alt for nice

W skrev:Jeg skal heelt klart derind, nøøj hvor bliver det nice![]()
Sidder og får helt gåsehud bare af at se den der video.
Nogen der før har været til Tiesto koncert der kan fortælle lidt om det ?

W skrev:Nogen der før har været til Tiesto koncert der kan fortælle lidt om det ?

Karl Æg skrev:W skrev:Nogen der før har været til Tiesto koncert der kan fortælle lidt om det ?
Så tilsætter du bare selv knivskarp lyd, hjernedød feststeming (på den fede måde, naturligvis), masser af kærlighed og dans til du segnerEt liveset med Tiësto er ikke noget der lige kommer til byen hver dag, og slet ikke noget man bør snyde sig selv for.

W skrev:Kæft hvor havde jeg gåsehud, i nr 2 videon.
Jeg skal bare ha købt billetter og det skal være NU

Karl Æg skrev:W skrev:Kæft hvor havde jeg gåsehud, i nr 2 videon.
Jeg skal bare ha købt billetter og det skal være NU
Tro mig, det havde jeg godt nok også da han spillede den. Jeg var faktisk nærmest lammet af ren og skær overvældelse i omkring 1 minuts tid, og sådan havde jeg det faktisk gentagne gange i løbet af koncerten. Tiësto har en lidt særlig evne til at bygge en sang op fra bunden og få den til at klimakse igen og igen, hvilket giver en rigtig fed grobund for en koncert. Således kommer der ikke bare et par højdepunkter, men et par stykker for hvert nummer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster