Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Boc'en skrev:Tak for det hurtige svar Bondi. Så tror jeg vi tager afsted.
Ville også rigtig gerne være der søndag, men har fået indtryk af, at alle overnatningsmuligheder er optaget?!

Boc'en skrev:Tak for det hurtige svar Bondi. Så tror jeg vi tager afsted.
Ville også rigtig gerne være der søndag, men har fået indtryk af, at alle overnatningsmuligheder er optaget?!

schulz skrev:sov udenfor, fat+muscles = heat

Dingo skrev:Se om der er ledige værelser her
http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=44
Her overnatter mig, biiver, sniper og mc i hvert fald..
Men der var noget med at vores værelse kun har én fællesseng..

Sniper skrev:
OMG... Finder en pige i byen og sover hos..![]()

kuglen skrev:Sniper skrev:
OMG... Finder en pige i byen og sover hos..![]()
der er også rigtig mange lækre piger i herning.. og de er helt pjattede med fyre fra sjællandså det burde ikke blive et problem.

så se du bare hvor galt det kan gå og ovej så lige en ekstra gang om det ikke er mere sikkert at tage den der dele seng

kuglen skrev:det var faktisk i herning jeg mødte min koneså se du bare hvor galt det kan gå og ovej så lige en ekstra gang om det ikke er mere sikkert at tage den der dele seng

Sniper skrev:kuglen skrev:det var faktisk i herning jeg mødte min koneså se du bare hvor galt det kan gå og ovej så lige en ekstra gang om det ikke er mere sikkert at tage den der dele seng
Hehe.. Ja uha da.. Man kan jo blive hooked..![]()
Tænker lige over den igen så..

SPH skrev:Sniper skrev:kuglen skrev:det var faktisk i herning jeg mødte min koneså se du bare hvor galt det kan gå og ovej så lige en ekstra gang om det ikke er mere sikkert at tage den der dele seng
Hehe.. Ja uha da.. Man kan jo blive hooked..![]()
Tænker lige over den igen så..
Hvor mange af jer tager i byen i Herning lørdag aften?
Jeg havde overvejet at tage derind i forvejen, da jeg ikke bor langt der fra. Det kunne da være sjovt at hilse på et par af jer herinde fra.
BTW. så er størstedelen af dullerne i Herning snobbet = alt for mange spildte penge på drinks.

kuglen skrev:jeg ville virkelig gerne med, men jeg tror ikke at konen vil med.. og jeg skal kører hjem...

MC skrev:kuglen skrev:jeg ville virkelig gerne med, men jeg tror ikke at konen vil med.. og jeg skal kører hjem...
Tøffelhelt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster