Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mapsen skrev:Jeg hader alt ved det. Henning især.

Tomat skrev:Mapsen skrev:Jeg hader alt ved det. Henning især.
Hvorfor?

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Metapod skrev:Naturlige bodybuilding er en illusion, og næsten ikke til at realisere i virkeligheden![]()
Desuden man bliver bare dummere af at høre eller læse alt af Henning

JHKS skrev:På hvilken måde mener i, at Henning er en løgner ? Det er ikke for, at forsvare ham, vil bare gerne vide hvorfor der nu er flere der har nævnt han er en løgner ? Er det pga. en bestemt episode eller hvor kommer alt det hate fra ?

JHKS skrev:Hvordan kan i vide, at han har krudtet den ? Er det før han begyndt at stille op i konkurrence eller hvad mener i ?

JHKS skrev:Så det er mere noget folk tror, end det er noget de ved ?

Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.

Metapod skrev:JHKS skrev:Så det er mere noget folk tror, end det er noget de ved ?
Nej det er fuldkommen evident.

Active skrev:Jeg har overvejet lidt at prøve det næste år, hvis det bliver en succes her i 2014Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.

JeppN skrev:Active skrev:Jeg har overvejet lidt at prøve det næste år, hvis det bliver en succes her i 2014Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.
Du strammer dit hulrøv
no shit, så snyder man den

BrianN skrev:JeppN skrev:Active skrev:Jeg har overvejet lidt at prøve det næste år, hvis det bliver en succes her i 2014Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.
Du strammer dit hulrøv
Og det ved du hvorfra?

JeppN skrev:Active skrev:Jeg har overvejet lidt at prøve det næste år, hvis det bliver en succes her i 2014Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.
Du strammer dit hulrøv

JeppN skrev:BrianN skrev:JeppN skrev:Active skrev:Jeg har overvejet lidt at prøve det næste år, hvis det bliver en succes her i 2014Jeg synes det er et rigtigt fedt initiativ, desværre er det initiativ fra Henning. Jeg kan godt lide ideen bag at man skal tage en løgndetektor test, jeg ved dog ikke lige hvor nemt det er at snyde sådan nogle maskiner.
Du strammer dit hulrøv
Og det ved du hvorfra?
pen and teller: bullshit
http://watchseries.lt/episode/penn_and_ ... s7_e5.html
Jeg var også lige så rar at finde dig et link hvis du vil se

Mapsen skrev:Tomat skrev:Mapsen skrev:Jeg hader alt ved det. Henning især.
Hvorfor?
Fordi jeg synes at han er en løgnagtig klaphat. Desuden er det idiotisk at en del af "konkurrencen" indebærer dødløft, hvilket er ovenpå en konkurrencediæt. AWESOME

Tomat skrev:Metapod skrev:JHKS skrev:Så det er mere noget folk tror, end det er noget de ved ?
Nej det er fuldkommen evident.
Det er jo netop den holdning der skader vores sport/livsstil. Nu siger jeg ikke at Henning altid har været clean, men det er typisk at atleter der har en flot fysik med det samme bliver anklaget for at dope sig. Igen forsøger jeg ikke at forsvare Henning på nogen måde.

Metapod skrev:JHKS skrev:Hvordan kan i vide, at han har krudtet den ? Er det før han begyndt at stille op i konkurrence eller hvad mener i ?
Alle pro naturals er på celltech også mange amatøre

Valeurvaleur skrev:Metapod skrev:JHKS skrev:Hvordan kan i vide, at han har krudtet den ? Er det før han begyndt at stille op i konkurrence eller hvad mener i ?
Alle pro naturals er på celltech også mange amatøre
Du skal passe på med at misc'e for meget, i en ung alder.
1) Celltech er IKKE anabole steroider eller andet stads, men slang for dette. Det stammer fra bodybuilding.com (hvor du formentlig har opsnappet det), læs mere her: http://knowyourmeme.com/memes/dat-dere-celltech. At du skriver det her, på et dansk forum, viser hvor lidt du egentlig ved om steroider og what have you.
2) Alle pro naturals? Det er godt nok noget af et postulat - hvis man går ud fra at du mener steroider, og ikke det egentlige Celltech. Du har formentlig fået denne holdning fra MISC, at alle der nogensinde har haft bare en nogenlunde fysik, må være roidet op over begge ører. Vi kan hurtigt blive enige om at der formentlig er nogen, eller mange, "naturlige bodybuildere" der har haft fingrene i kagedåsen, men at postulere det som EVIDENS og FULDSTÆNDIG indiskutabelt at alle tager steroider, får dig til at fremstå ligeså uvidende som du formentlig er.
On-topic, så ved jeg ikke en døjt om Henning Kristensen og hans konkurrence, men en løgndetektor er et sølle forsvar mod steroidemisbrug. Hvilket i sig selv er ærgerligt, da selvom jeg ikke har det fjerneste imod folk der tager steroider/væksthormoner/whathaveyou, så er det da altid sjovest at se folk konkurrerer på nogenlunde lige præmisser. Ville være fint for sporten med en stramt kontrolleret 'naturlig' sektor, og en 'enhanced' sektor, til dem der er villige til at gå hele vejen.

BrianN skrev:Mapsen skrev:Tomat skrev:Mapsen skrev:Jeg hader alt ved det. Henning især.
Hvorfor?
Fordi jeg synes at han er en løgnagtig klaphat. Desuden er det idiotisk at en del af "konkurrencen" indebærer dødløft, hvilket er ovenpå en konkurrencediæt. AWESOME
Hvorfor kan man ikke dødløfte på en konkurrence diæt??

Jmt skrev:Fra Hennings egen side:
http://www.bestrong.dk/henning-kristensen/
"Baggrund
- Kørt motorcross i 7 år. – bedste placering som nr. 3 ved DM
- Fodbold
- Har styrketrænet siden 1994"
"Resultater
1996: Nr. 3 Mr. Fitness
1997: Nr. 1 Mr. Fitness"
3 år tog det ham at blive nr. 1 i mr. fitness.
Ved 5:53 hører man:
"29-årige Simon André Nielsen fra Højbjerg får en 3. plads. 9 års styrketræning bliver belønnet".
En 3. plads til en, der har trænet 6 år længere end Henning Kristensen. Tag desuden et kig på Hennings form efter blot 3 års træning.
På billedet her er han +40.
Nu virker beskyldningerne ikke så tomme mere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster