Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jmt skrev:Lad ham evt. starte med lette stiff legged DL indtil smidigheden er på plads. Forsøg at få faciliteret ordentlig kontakt til røven.

Jmt skrev:Jeg snakker stiff-legged deadlift. Af de jeg har set i det center, jeg træner i, har folk som udgangspunkt haft væsentligt nemmere ved SL DL fordi de ikke skal "sætte" sig tilbage i udgangspositionen.
Vi har muligvis hver vores opfattelse af hvordan øvelsen udføres. Jeg bøjer selv en smule i knæene når jeg udfører den.
paradoks!
LittleGuy skrev:Jmt skrev:Jeg snakker stiff-legged deadlift. Af de jeg har set i det center, jeg træner i, har folk som udgangspunkt haft væsentligt nemmere ved SL DL fordi de ikke skal "sætte" sig tilbage i udgangspositionen.
Vi har muligvis hver vores opfattelse af hvordan øvelsen udføres. Jeg bøjer selv en smule i knæene når jeg udfører den.
Haha, jeg griner lige lidt. Altså, no offence, jeg gør det da også selv, men stivbenet dødløft med bøjede benparadoks!

Christian M skrev:
Tænk over - hvad er det værste der kan ske når vi opererer med så lav vægt ?! - D
mvh
Christian M

)

Christian M skrev:Altså hvor svært kan det være?
Han starter på 40kg det er dårlig nok svarer til 2 kasser øl! - Jeg vil vove at påstå alle kan lære det vigtigste omkring dødløft på 10 sekunder - det er trods alt et rimelig basic movement vi som mennesker udfører - at løfte noget op fra jorden.
mvh
Christian M

Christian M skrev:de 10 sekunder skal ikke tages bogstaveligt, men det er ikke langt fra.
http://www.youtube.com/watch?v=mJ0OSws9qtE
Her bliver brugt under 4 minutter og der er en masse fyld i form af at vise hvad man ikke skal, intro mv.
mvh
Christian M

Christian M skrev:#Legend
Jeg tror ikke vi bliver enige - men det går jo også nok
mvh
Christian M

Christian M skrev:Thomas vi er basal set enige
og ja selvfølgelig kan der ske værre ting end lidt ondt i ryggen, men som både du og jeg skriver så skal man selvfølgelig ikke smide mange kg på første gang man prøver det. og idet man ikke smider særlig meget på så vil jeg vove den påstand at sandsynligheden for en diskos er, ja lad os sige begrænset, selvom man gør næsten alt forkert, men ja uheld kan forekomme, er også selv kommet til skade ved dødløft. Men som du også selv siger, det at sige at man ikke skal dødløfte som nybegynder det er noget pjat.
mvh
Christian M

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster