Træner man grebstyrke ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

susse skrev:Du kan prøve med låse greb hvis du ikke bruger det, også kan man få noget kalk agtig nogt man kan komme på hænderne, det virker i hverfald super godt.![]()
I mange fitness center er stængerne nemlig meget glatte.

Buhl skrev:Tak for de gode råd![]()
Er kommet frem til at jeg begynder at træne grebstyrke og køber et par straps så jeg kan få løftet noget mere indtil jeg har fået ekstra grebstyrke

Bay skrev:Buhl skrev:Tak for de gode råd![]()
Er kommet frem til at jeg begynder at træne grebstyrke og køber et par straps så jeg kan få løftet noget mere indtil jeg har fået ekstra grebstyrke
Grebstyrken bliver næppe meget bedre, hvis du begynder at bruge straps

Bay skrev:Buhl skrev:Tak for de gode råd![]()

Thomas Jagd skrev:Bay skrev:Buhl skrev:Tak for de gode råd![]()
Det kan den rent faktisk godt. Det kommer an på hvordan du bruger dem.
Hvis du lader være med at spænde dem op maksimalt, så stropperne ikke bidrager til noget i starten, så fungerer de faktisk som en slags forced reps for grebet. De går først i "spænd" når grebet begynder at slippe.

Buhl skrev:Er der nogen der kan beskrive hvordan man udfører Chinbar holds ?

Bundgaard90 skrev:susse skrev:Du kan prøve med låse greb hvis du ikke bruger det, også kan man få noget kalk agtig nogt man kan komme på hænderne, det virker i hverfald super godt.![]()
Må man godt bruge det i de store fitness centre ?? Troede det svinede lidt for meget

susse skrev:Bundgaard90 skrev:susse skrev:Du kan prøve med låse greb hvis du ikke bruger det, også kan man få noget kalk agtig nogt man kan komme på hænderne, det virker i hverfald super godt.![]()
Må man godt bruge det i de store fitness centre ?? Troede det svinede lidt for meget
Det kan godt være at man ikke må bruge det sådan nogle steder.

Sniper skrev:Talkum eer no go i de fleste centre.. Desværre. Da jeg trænede med nogle gutter herindefra sidste år tog jeg 200 i dl uden andet end talkum. Normalen er vel 120 uden så det er RIGTIG effektivt.

Sniper skrev:susse skrev:Bundgaard90 skrev:susse skrev:Du kan prøve med låse greb hvis du ikke bruger det, også kan man få noget kalk agtig nogt man kan komme på hænderne, det virker i hverfald super godt.![]()
Det kan godt være at man ikke må bruge det sådan nogle steder.
Talkum eer no go i de fleste centre.. Desværre. Da jeg trænede med nogle gutter herindefra sidste år tog jeg 200 i dl uden andet end talkum. Normalen er vel 120 uden så det er RIGTIG effektivt.

susse skrev:
Ja man kan ikke rigtig undvære det, så det skulle indføres i alle fitness center.

charlie t skrev:Sniper skrev:Talkum eer no go i de fleste centre.. Desværre. Da jeg trænede med nogle gutter herindefra sidste år tog jeg 200 i dl uden andet end talkum. Normalen er vel 120 uden så det er RIGTIG effektivt.
Magnesium..
Self. Magnesium.. Men talkum kan vel også bruges..

charlie t skrev:susse skrev:
Ja man kan ikke rigtig undvære det, så det skulle indføres i alle fitness center.
Men det giver jo ekstra arbejde for personalet at skulle støvsuge gulvet når der er røget lidt magnesium på det. Uha.![]()

Sniper skrev:charlie t skrev:Sniper skrev:Talkum eer no go i de fleste centre.. Desværre. Da jeg trænede med nogle gutter herindefra sidste år tog jeg 200 i dl uden andet end talkum. Normalen er vel 120 uden så det er RIGTIG effektivt.
Magnesium..
My badSelf. Magnesium.. Men talkum kan vel også bruges..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster