Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Capa skrev:Du er 185cm høj, vejer 71 og cutter![]()
BUUUUULK!

tn95 skrev:Målet er ikke at blive en stor bodybuilder, men bare at være ripped og have en krop jeg er tilfreds med

tn95 skrev:-Men det drejer sig ikke om mere end en smule hvalpefedt der skal smides, og jeg synes overhovedet ikke jeg ligner et fugleskræmsel, og det er selvfølgelig heller ikke min hensigt.
Men det at bulke, er det ikke ensbetydende med at man tager vægt på?
-Jeg vil nemlig så nødigt begynde at tage på igen, efter at have smidt knapt 15 kilo på et par år.
Men okay, 'ripped' var måske lidt hurtigt sagt, jeg vil bare gerne kunne se mine lower abs, som jeg er begyndt at sætte meget fokus på i mavetræningen, med lying leg raises

Tn95 skrev:Forresten - hvis jeg nu skulle fokusere på muskelmasse allerede fra i morgen af, skulle jeg så bare køre de 1600 daglige kcal (dvs ligge i underskud og stadig cutte, bare i mindre omfang), men uden at køre cardio træning, blot vægttræning? Og så satse på at kunne køre ligevægtsindtag i oktober måned

tn95 skrev:Forresten - hvis jeg nu skulle fokusere på muskelmasse allerede fra i morgen af, skulle jeg så bare køre de 1600 daglige kcal (dvs ligge i underskud og stadig cutte, bare i mindre omfang), men uden at køre cardio træning, blot vægttræning? Og så satse på at kunne køre ligevægtsindtag i oktober måned

Capa skrev:tn95 skrev:Forresten - hvis jeg nu skulle fokusere på muskelmasse allerede fra i morgen af, skulle jeg så bare køre de 1600 daglige kcal (dvs ligge i underskud og stadig cutte, bare i mindre omfang), men uden at køre cardio træning, blot vægttræning? Og så satse på at kunne køre ligevægtsindtag i oktober måned
Du kan ikke opbygge muskel masse og cutte på sammetid. Jeg prøver igen. For at opbygge muskelmasse skal du være i kalorieOVERSKUD. (begyndergains kan dog spille ind her)

tn95 skrev:Pointen var - at det efter hvad jeg kan høre er bedre at ligge i et underskud der hedder ca 500 under (1600 kcal/dagen), end at ligge helt nede på 1100 kcal/dagen, og man opbygger vel mere masse ved 1600 end ved 1100?

tn95 skrev:Dav
Jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at lave en kostplan herinde, men jeg ved udemærket hvad jeg spiser hver dag. Jeg tæller kalorier hver gang jeg spiser morgenmad frokost og aftensmad (plus det løse self), så det skal I ikke tænke så meget over
![]()

tn95 skrev:Det gør jeg i morgen efter skolen![]()
Men hvordan finder jeg ud af mit.rigtige ligevægtsindtag? Bodylabs udregner fortæller mig at det ligger på 3200 kcal, finder det dog ekstremt

tn95 skrev:Det gør jeg i morgen efter skolen![]()
Men hvordan finder jeg ud af mit.rigtige ligevægtsindtag? Bodylabs udregner fortæller mig at det ligger på 3200 kcal, finder det dog ekstremt

tn95 skrev:Her de: (Billederne e ret store, så vælger at lave link til dem i stedet for at smide dem herind)
http://i54.tinypic.com/1z3xnrm.jpg
http://i53.tinypic.com/28bbazn.jpg
http://i54.tinypic.com/9kzfvr.jpg
Og et kostplan for i går fik jeg også lavet, der røg lige lidt proteinkage ned, som jeg lavede af havregryn, æggehvide og wheypulver. Jeg dyrkede dog også cardio og styrketræning i går.
de 70g havregryn til morgen er i form af havregrød
Var dog overrasket over at proteinindtaget lå så højt

IngenGodeNan skrev:
Hvis bodylabs udregner siger 3200 så er den 3200,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster