Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Støttrup skrev:Elsker at se sådanne videoer!
Sygt mange piller han har stående der midt i det hele
Hvordan fanden kan han tage en t-ske fuld glutamin pulver og hælde det i kæften og synke det ned med kaffe? Tror det er en pæn klam fornemmelse

Bork skrev:Støttrup skrev:Elsker at se sådanne videoer!
Sygt mange piller han har stående der midt i det hele
Hvordan fanden kan han tage en t-ske fuld glutamin pulver og hælde det i kæften og synke det ned med kaffe? Tror det er en pæn klam fornemmelse
Det må være ordentlig klamt. Nu ved jeg ikke lige hvordan glutamin smager, men bcaa, kreatin og sådan smager af ikke særlig lækkert hvis man ikke blander det op.

8800 skrev:Han virker totalt rar
heh
Tobias Kokholm skrev:8800 skrev:Han virker totalt rar
Han virker mega rarheh
Det ser sgu lækkert ud det morgenmad der, hva er det præcis han spiser, fik sgu ikk fat i det?
Han får da også lige ædt nogle piller :O

Xiva skrev:Tobias Kokholm skrev:8800 skrev:Han virker totalt rar
Han virker mega rarheh
Det ser sgu lækkert ud det morgenmad der, hva er det præcis han spiser, fik sgu ikk fat i det?
Han får da også lige ædt nogle piller :O
12 æggehvider
2 skiver, low fat cheese
Usaltede peanuts
Rosiner
Havregrød

hehe
Macdoody skrev:Støttrup: Det er der da mange der gør?hehe

Støttrup skrev:Macdoody skrev:Støttrup: Det er der da mange der gør?hehe
Jeg har sgu aldrig hørt om detHvor meget "nuker" man så æggehviderne? De bliver nemt gele agtige

Bork skrev:Støttrup skrev:Macdoody skrev:Støttrup: Det er der da mange der gør?hehe
Jeg har sgu aldrig hørt om detHvor meget "nuker" man så æggehviderne? De bliver nemt gele agtige
Når jeg laver havregrød med æggehvider smider jeg bare begge i en skål også 3-5 min i mikroen. Jeg kan nu godt lide min grød så det er gele agtigt.

Støttrup skrev:Bork skrev:Støttrup skrev:Macdoody skrev:Støttrup: Det er der da mange der gør?hehe
Når jeg laver havregrød med æggehvider smider jeg bare begge i en skål også 3-5 min i mikroen. Jeg kan nu godt lide min grød så det er gele agtigt.
I gamle dage i sommerhuset, hvor mormor lavede havregrød til mig med mælk i, blev det også meget mere gele agtigt, end når jeg laver det med vand
Gider du komme med præcise tal mht antal æggehvider, mængde havregryn og vand?Kunne være nice, så jeg er fri for at lave lortemad

Bork skrev:Kan jeg da godt, men der er ingen store tanker bag. Sådan her laver jeg min grød:
200g havregryn
250g æggehvider
Herefter tager jeg 1-2 dl vand i. Det skal bare være sådan så grynene er dækkede, men de skal ikke svømme rundt. Jeg tror det er bedst du finder ud af hvad du kan lide, for jeg elsker min grød helt tør og gele agtig. Hvilket betyder der ikke skal særlig meget væske i.
Herefter kanel og sød i massevis ovenpå, inden jeg smider det 5 min i mikroen, på indstillingen 'auto opvarmning'.
Mere tydeligt tror jeg ikke jeg kan gøre det.

Støttrup skrev:Bork skrev:Kan jeg da godt, men der er ingen store tanker bag. Sådan her laver jeg min grød:
200g havregryn
250g æggehvider
Herefter tager jeg 1-2 dl vand i. Det skal bare være sådan så grynene er dækkede, men de skal ikke svømme rundt. Jeg tror det er bedst du finder ud af hvad du kan lide, for jeg elsker min grød helt tør og gele agtig. Hvilket betyder der ikke skal særlig meget væske i.
Herefter kanel og sød i massevis ovenpå, inden jeg smider det 5 min i mikroen, på indstillingen 'auto opvarmning'.
Mere tydeligt tror jeg ikke jeg kan gøre det.
Det var da ik særlig tydeligt![]()
Tak for det, det vil jeg prøve en af dagene - men kan forestille mig at du har æggehvider på dunk, er det korrekt?200g havregryn, 250g æggehvider og 1-2dl vand i én skål/tallkerken er da en kæmpe portion?

Moqensen skrev:200 gram havregryn!?

Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til

Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til

Bork skrev:Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til
Puha når jeg står sent op i weekender er det ofte 300-400g havregrød.

Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til
Jaja havregrød. Hvor meget gryn er det så du koger? Jeg smider 2 dl gryn i panden

Bork skrev:Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til
Jaja havregrød. Hvor meget gryn er det så du koger? Jeg smider 2 dl gryn i panden
Jeg mener havregryn. 300-400g havregryn. Aner godt nok ikke hvor meget det bliver til efter jeg har lavet det.

Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til
Jeg mener havregryn. 300-400g havregryn. Aner godt nok ikke hvor meget det bliver til efter jeg har lavet det.
Holy motherfucker and shit det synes jeg er meget

Bork skrev:Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Bork skrev:Moqensen skrev:Fuck mig det synes jeg er meget. De 80 gram havregryn jeg koger til havregrød fylder næsten en helt tallerken. 200 gram skal du vel nærmest have to tallerkener til
Holy motherfucker and shit det synes jeg er meget
Det er dejligt meget! Jeg elsker havregrød!!

Mon Bork har husket at nulstille vægten 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster