Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Insanity skrev:Her til sommer vil mig og et par andre venner gerne se hvor meget fedt det er muligt at tabe i løbet af 1 uge, vi er selvfølgelig ikke interesserede i at miste muskelmasse.
Ekstrem cut, ubehagen er lige meget.
Kom med jeres foreslag til 1 uge med ekstrem cut, ville man f.eks. kunne bevare sin muskelmasse ved udelukkende at drikke proteinshakes i en hel uge. Eller vill man være nød til at spise kulhydrater også?

Kardon93 skrev:Insanity skrev:Her til sommer vil mig og et par andre venner gerne se hvor meget fedt det er muligt at tabe i løbet af 1 uge, vi er selvfølgelig ikke interesserede i at miste muskelmasse.
Kom med jeres foreslag til 1 uge med ekstrem cut, ville man f.eks. kunne bevare sin muskelmasse ved udelukkende at drikke proteinshakes i en hel uge. Eller vill man være nød til at spise kulhydrater også?
Det er da ekstremt dumt at gøre.

Insanity skrev:ved udelukkende at drikke proteinshakes

twernblad skrev:Du vil ikke holde en uge på proteinshakes.

Insanity skrev:twernblad skrev:Du vil ikke holde en uge på proteinshakes.
Læs overskriften.
Man KAN godt, men ville man kunne holde sin muskelmasse?
Hele spørgsmålet går på om man ville cutte muskelmasse væk når man ikke indtager fedt og kulhydrater?

Herakle skrev:Insanity skrev:twernblad skrev:Du vil ikke holde en uge på proteinshakes.
Læs overskriften.
Hele spørgsmålet går på om man ville cutte muskelmasse væk når man ikke indtager fedt og kulhydrater?
Ja.. hvor skulle kroppen ellers forbrænde fra når du ikke spiser kulhydrater og fedt. Muskler er hurtigt brændstof så de vil blive brændt af hvis ikke du tilfører kroppen noget andet end protein.. men jeg er ikke cutte ekspert så hvad der er bedst don´t know

Insanity skrev:Herakle skrev:Insanity skrev:twernblad skrev:Du vil ikke holde en uge på proteinshakes.
Læs overskriften.
Ja.. hvor skulle kroppen ellers forbrænde fra når du ikke spiser kulhydrater og fedt. Muskler er hurtigt brændstof så de vil blive brændt af hvis ikke du tilfører kroppen noget andet end protein.. men jeg er ikke cutte ekspert så hvad der er bedst don´t know
Men kroppen forbrænder vel også det fedt som allerede ER på kroppen? Og ikke kun den mad man indtager i løbet af ugen?

samsk skrev:Jeg synes at risikoen for CNS meltdown er alt for stor...
Men lad os da få nogle eksperter på banen!

Insanity skrev:Kardon93 skrev:Insanity skrev:Her til sommer vil mig og et par andre venner gerne se hvor meget fedt det er muligt at tabe i løbet af 1 uge, vi er selvfølgelig ikke interesserede i at miste muskelmasse.
Det er da ekstremt dumt at gøre.
Hvis man ikke mister muskelmasse ved det og mister så meget fedt som overhovedet muligt hvad er så det dumme i det?

Insanity skrev:Vi friske nok så længe vi ikke mister muskelmasse..
Tak for alle foreløbige indlæg, som jeg kan læse holder proteinshake kuren sgu nok ikke
Tror bare vi holder os til almindeligt cardio, vi kan ikke lave vægttræning cardio når vi træner alle dage i forvejen, vores muskler skal ha' tid til at restituere (:
Ville man ikke kunne leve på proteinshakes og salat f.eks. uden at miste muskelmasse? Hvorfor skal de lorte carbs til :q

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

BANGER skrev:Alternativt kan i jo lave en Dachau/Auschwitz udrensningskur bestående af kogt grøntsagsvand. Kender en der gjorde det, og han smed 8 kg på en uge.

NisseQl skrev:Tænk således:
Hvad sker der hvis jeg ligger syg en hel uge uden optimal kost ? Du taber dig , selvfølgelig vil der ryge muskelmasse ? Hvis det var muligt kun at smide fedt via en ekstrem kur på en uge og dermed tabe sig 2-3 kg hvorfor skulle alle andre så ikke også gøre det ?

Andars skrev:Prøv også engang at overveje hvordan dine fremtidige toiletbesøg kommer til at føles og ikke mindst se ud. Det bliver en lækker omgang tynd sjask.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster