Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jensagv skrev:Jeg har dyrket clean bodybuilding i mange år, og på den ene side elsker jeg sporten, på den anden side hader jeg den.
Jeg elsker at løfte tunge vægte, se min krop vokse og mærke min styrke blive forøget. På den anden side hader jeg bodybuilding. Jeg hader, at man ikke i denne sport kan konkurrere med mindre man tager doping.
At de der i ens center er stærkest og størst, er den der har taget mest doping. Mange af dem ved stort set intet om anatomi, fysiologi, kost og ernæring osv., måske har de endda ikke engang trænet i særlig mange år, alligevel er det dem der har de bedste resultater. Det pisser mig af.
Har I det på samme måde?

Alex4049 skrev:Men selvfølgelig kan du konkurrere uden doping.
Alex4049 skrev:Du er heldig med at træne i et af de bedste centre i Nordjylland ;)

The Juice skrev:Hvis man lader sin træning påvirke negativt af, hvilke resultater andre mennesker opnår med eller uden steroider, skal man nok overveje at finde en anden mental tilgang til bodybuilding.

jensagv skrev:Alex4049 skrev:Men selvfølgelig kan du konkurrere uden doping.
Er du sikker på det? Jeg havde samme holdning engang, i dag mener jeg det er en naiv tanke. Sød men naiv.
Selv har jeg trænet clean i rigtig mange år efterhånden, og er stadig milevidt fra en konkurrenceform. Det samme er alle dem, som jeg ved er clean.Alex4049 skrev:Du er heldig med at træne i et af de bedste centre i Nordjylland ;)
Tak. Du burde blive medlem, det er et super center.

Hvis du kun VIL stille op til Loaded Cup, ser jeg dit problem. Ellers synes jeg ikke selv min tanke er naiv.
Jeg træner der nogen gange, da min far var medejer i sin tid. Han kom bla. nr. 4 i DM i 80'erne og han tog aldrig noget.

jensagv skrev:Jeg har dyrket clean bodybuilding i mange år, og på den ene side elsker jeg sporten, på den anden side hader jeg den.
Jeg elsker at løfte tunge vægte, se min krop vokse og mærke min styrke blive forøget. På den anden side hader jeg bodybuilding. Jeg hader, at man ikke i denne sport kan konkurrere med mindre man tager doping.
At de der i ens center er stærkest og størst, er den der har taget mest doping. Mange af dem ved stort set intet om anatomi, fysiologi, kost og ernæring osv., måske har de endda ikke engang trænet i særlig mange år, alligevel er det dem der har de bedste resultater. Det pisser mig af.
Har I det på samme måde?

jensagv skrev:Hvis du kun VIL stille op til Loaded Cup, ser jeg dit problem. Ellers synes jeg ikke selv min tanke er naiv.
Så du mener fx, at nogen af dem der stiller og klarer sig godt til eksempelvis mr.fitness er clean?Jeg træner der nogen gange, da min far var medejer i sin tid. Han kom bla. nr. 4 i DM i 80'erne og han tog aldrig noget.
Måske det var lettere i 1980´erne. I dag tror jeg ikke der er mange eksempler på det.

Alex4049 skrev:Folk i fx. i Athletic fitness er da ikke krudtede.

At de der i ens center er stærkest og størst, er dem der har taget mest doping. Mange af dem ved stort set intet om anatomi, fysiologi, kost og ernæring osv., måske har de endda ikke engang trænet i særlig mange år, alligevel er det dem der har de bedste resultater. Det pisser mig af.
Har I det på samme måde?

Cloud skrev:jensagv skrev:Jeg har dyrket clean bodybuilding i mange år, og på den ene side elsker jeg sporten, på den anden side hader jeg den.
At de der i ens center er stærkest og størst, er dem der har taget mest doping. Mange af dem ved stort set intet om anatomi, fysiologi, kost og ernæring osv., måske har de endda ikke engang trænet i særlig mange år, alligevel er det dem der har de bedste resultater. Det pisser mig af.
Har I det på samme måde?
Kan heller ikke forstå hvorfor du sammenligner dig selv med folk på AS når du selv er naty? ..

ptormx skrev:Cloud skrev:jensagv skrev:Jeg har dyrket clean bodybuilding i mange år, og på den ene side elsker jeg sporten, på den anden side hader jeg den.
Har I det på samme måde?
Kan heller ikke forstå hvorfor du sammenligner dig selv med folk på AS når du selv er naty? ..
Det gør man som menneske. Jeg tror generelt bodybuildere er særligt disponible for komparativ tænkning, da mange begynder at træne pga. mindreværd.

Cloud skrev:ptormx skrev:Cloud skrev:jensagv skrev:Jeg har dyrket clean bodybuilding i mange år, og på den ene side elsker jeg sporten, på den anden side hader jeg den.
Har I det på samme måde?
Det gør man som menneske. Jeg tror generelt bodybuildere er særligt disponible for komparativ tænkning, da mange begynder at træne pga. mindreværd.
Det kan du have ret i, har også selv overbegloet andre i centeret for at sammenligne mig selv med det, det skal jeg ikke kunne sige mig selv fri fra. Men et godt råd jeg engang fik var "stop med at konkurrere med alle andre, og konkurre mod dig selv", det tvinger dit fokus indad fremfor udad, hvilket sparer dig selv for brugen af en masse unødvendig energi.

Nders skrev:Jeg elsker clean bodybuilding. For mig er der en kæmpe stor selvtilfredsstillelse i at vide at man har bedre resultater end mange der har krudtet den op over begge ører.

Muscle Shark skrev:Nders skrev:Jeg elsker clean bodybuilding. For mig er der en kæmpe stor selvtilfredsstillelse i at vide at man har bedre resultater end mange der har krudtet den op over begge ører.
Problemet er bare at en person på krudt, som æder McD hver dag, drikker og får en ringe søvn, næsten altid vil vinde over en clean person der gør alt rigtigt. Fact.

Lenned skrev:Muscle Shark skrev:Nders skrev:Jeg elsker clean bodybuilding. For mig er der en kæmpe stor selvtilfredsstillelse i at vide at man har bedre resultater end mange der har krudtet den op over begge ører.
Problemet er bare at en person på krudt, som æder McD hver dag, drikker og får en ringe søvn, næsten altid vil vinde over en clean person der gør alt rigtigt. Fact.
tilgengæld er rollefordelingen en helt anden når begge to er gamle, og roidhovedet er ved at falde sammen, og den naturlige stadig træner og har en velfungerende krop

Alex4049 skrev:Roids. Roids everywhere.
Wtf

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster