Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 984
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 982

Følg bodybuilding.dk på

En gang imellem ?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa folkens nu er det godt 4 måneder siden jeg begyndte at rykke noget jern :)
jeg har kunne se tydelige forskelle på min krop, og det var shakerne med protein eller kreatin, ved jeg ikke. Alt det med de usunde vaner var såmænd ikke så svære at ligge på hylden. Men lad nu det ligge.

Jeg har spurgt en del instruktører i mit center, samt når jeg har været i bodyman for at købe en lille ting. Jeg har spurgt hvad de mener om at spise "usund" (altså pizza fx) en gang imellem. Der er utrolig mange meninger om hvad, og ja jeg har hørt den samme sætning "husk dine proteiner, spis godt med fisk....", og det har jeg også været god til at overholde :)

Mit spørgsmål er ganske simpelt:

Ødelægger det træningen at man en gang imellem (altså 1 gang om måneden) går ud og spiser pizza med nogle kammerater? altså nu mener jeg mere om at det kan have "konsekvenser" på træningen, samt musklernes opbyggelse?

Jeg er hjælpeløs når det gælder sådan noget her, så jeg tænke siden der er så mange der har massere af viden herinde, på forhånd tak :D
Kål og Trenbolone siden 2016

"Aner det ikke, men det siger JMT."

https://www.instagram.com/quadz_like_ronz/
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Arentsminde

Træner her: Skovsgård motionscenter
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det betyder absolut intet, med mindre du ligger i en fase hvor du forsøger at cutte. Hvis dit primære mål er at blive større, så sker der ikke en flyvende hattefis ved at du spiser pizza engang imellem. Om du så gør det et par gange i ugen, så vil det ikke har nogen negativ effekt på muskelopbygningen. Det er primært i forbindelse med cut at problemerne opstår.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

Thomas Jagd skrev:Det betyder absolut intet, med mindre du ligger i en fase hvor du forsøger at cutte. Hvis dit primære mål er at blive større, så sker der ikke en flyvende hattefis ved at du spiser pizza engang imellem. Om du så gør det et par gange i ugen, så vil det ikke har nogen negativ effekt på muskelopbygningen. Det er primært i forbindelse med cut at problemerne opstår.

Korrekt. Det er ikke godt at cutte på pizza :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Som det er sagt, medmindre du cutter så nej. Intet bør være forbudt i min verden. Det er fair at nogen vil skære fuldt ud igennem og kun spise "lean" som de nu selv kalder det, men jeg ville gå amok hvis jeg havde lyst til en burger og nægtede mig selv det fordi "åååh nej det ødelægger min form".
Samme med slik, sodavand osv.
Så længe det ikke er på fast, daglig basis og resten af din kost er i orden
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Lee Priest har udtalt, at han får junkfood hverdag. Ikke kun pizza og sharwama men også færdigretter osv. Dog ikke når han cutter :-)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Atlså nu skal jeg lige forstå det rigtig (grin bare :) ) at cutte vil også sige at smide noget fedt ikke sandt ?

Opstår der ikke et dilemma mellem at blive større og bygge et sixpack op? Jeg godt nok en fin sixpack jeg er noget stolt af, men musklerne skal jo have noget at bygge sig op af ? :)

hvordan kan lige tackle sådan noget ? :-k
Kål og Trenbolone siden 2016

"Aner det ikke, men det siger JMT."

https://www.instagram.com/quadz_like_ronz/
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Arentsminde

Træner her: Skovsgård motionscenter
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 160.00

raunen skrev:Lee Priest har udtalt, at han får junkfood hverdag. Ikke kun pizza og sharwama men også færdigretter osv. Dog ikke når han cutter :-)

Ronnie Coleman's, gamle træner, som nu er Branch Warren's træner. Har udtalt at de begge spiste for eksempel pizza, og andet fast food hver dag :)
Sidst rettet af jonathanson 4. maj 2011, 15:17, rettet i alt 1 gang.
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du vil være maksimalt stor, så nytter det ikke noget at man konstant er bange for at ens six-pack forsvinder. Jeg ved godt det er populært at lean-bulke, og det kan man også opnå ganske fine resultater med. Men langt de fleste som forsøger at opretholde en god form hele året rundt, hvor alt står skarpt frem bliver aldrig rigtigt store. Det er fint nok, hvis man kan nøjes med at have en krop som en undertøjsmodel. Det er der mange unge mennesker som fint kan leve med. Men hvis man virkelig vil udnytte sin krops potentiale for at blive stor, så nytter det ikke noget man konstant tænker på six-pack og definition.

Dermed ikke sagt, at man skal svine-bulke, og blive så fed, at det tager mange måneder at komme af med det igen. Men hvis man vil have optimal hypertrofi, så skal der altså skovles nogle kalorier ind. Og noget af ens definition vil ryge.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Yrako skrev:Atlså nu skal jeg lige forstå det rigtig (grin bare :) ) at cutte vil også sige at smide noget fedt ikke sandt ?

Opstår der ikke et dilemma mellem at blive større og bygge et sixpack op? Jeg godt nok en fin sixpack jeg er noget stolt af, men musklerne skal jo have noget at bygge sig op af ? :)

hvordan kan lige tackle sådan noget ? :-k

Læs den her artikel om cut :)

artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Kostplan: Ingen kostplan

Thomas Jagd skrev:Hvis du vil være maksimalt stor, så nytter det ikke noget at man konstant er bange for at ens six-pack forsvinder. Jeg ved godt det er populært at lean-bulke, og det kan man også opnå ganske fine resultater med. Men langt de fleste som forsøger at opretholde en god form hele året rundt, hvor alt står skarpt frem bliver aldrig rigtigt store. Det er fint nok, hvis man kan nøjes med at have en krop som en undertøjsmodel. Det er der mange unge mennesker som fint kan leve med. Men hvis man virkelig vil udnytte sin krops potentiale for at blive stor, så nytter det ikke noget man konstant tænker på six-pack og definition..

Smukt sagt :hihi:
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00

Thomas Jagd skrev:Det betyder absolut intet, med mindre du ligger i en fase hvor du forsøger at cutte. Hvis dit primære mål er at blive større, så sker der ikke en flyvende hattefis ved at du spiser pizza engang imellem. Om du så gør det et par gange i ugen, så vil det ikke har nogen negativ effekt på muskelopbygningen. Det er primært i forbindelse med cut at problemerne opstår.

Selv når man cutter, er det heller ikke værre end som så at spise junk fra tid til anden. Personligt har jeg en mere eller mindre fast refeed dag, hvor jeg ikke er for fin til at spise både burger og flødeis.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:Selv når man cutter, er det heller ikke værre end som så at spise junk fra tid til anden. Personligt har jeg en mere eller mindre fast refeed dag, hvor jeg ikke er for fin til at spise både burger og flødeis.

+1

Det g'r også verden til et nemmere sted at være. :P
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Derudover kan jeg skrive under på man i et længere cut bliver nødt til at holde de her "refeed" dage, bare en gang eller 2 om måneden for ikke at køre sur i det..

Reputation point: 15

Man kan også sagtens få junk til at passe ind i et cut.

Personligt har jeg idag spist junk i mit cut.

Big King XXL med ekstra bøf = 1250kcal, og jeg holder mig stadig på cirka 240g protein + 2350kcal :)

Bare for at tage et eksempel, og det er måske noget af det mest kcal-holdige junk du kan få :)

Men refeed er en god ting, dog ikke nødvendigt. Light cola kan også hjælpe med ikke at køre sur i den, hvis man cutter for at nå et bestemt mål, en bestemt dag :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster