Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cirkeline skrev:Hvor gammel er du ? Kam være det er hormonelt og forsvinder igen... Hvor lang tid har du haft det ?

ilhano skrev:Cirkeline skrev:Hvor gammel er du ? Kam være det er hormonelt og forsvinder igen... Hvor lang tid har du haft det ?
Jeg er 16 år, før i tiden ved 12-13års alderen var jeg overdrevet tynd og der havde jeg det ikke, men da jeg så begyndte med at tage på og blive fed fik jeg det, har så nu tabt mig, er 1.72 cm høj vejer 68kg, er ikke fed længere, men det er bare min underbryst, der ser virkelig dårligt ud, Kan bare ikke få det fjernet, vil helst ikke tage en operation, fordi for det første har jeg ikke råd til det, for det andet ved jeg ikke hvordan jeg får taget operationen. men når mine nipples er stive ser det ganske normalt ud.

Euphorica skrev:Ja, det ligner det rigtig meget.

MagnusL skrev:Jeg er lige fyldt 17 år, og har det også. Jeg er 177 cm høj og vejer 66 kg. Jeg var ved lægen for ca. et år siden og da fik jeg at vide at det ville gå væk igen, og at det var noget der skete ved mange drenge i den alder, ja faktisk næsten alle, men ved nogen, gik der længere tid før det gik væk igen. :-)
så er jeg blevet lettet.
Så skal jeg bare holde ud, og når det går væk kalder stranden 

SandyFrink skrev:MVH
SandyFrink
Value BB.dk member
Babar approved

ilhano skrev:Så det normalt som en 16 årig at have det.

Dresen skrev:har noget lignede det samme, hvis de er "varme og bløde" ser de lidt sådan ud, ikke så meget som dit men lidt sådan.. men mærkelig er hvis jeg niver i dem, eller lige får en kold vind, eller alt hvad der skal til for at få stive nipple, så ser de fandme ud som jeg præcis vil ha det, trænede bryst osv, men omvendt så stritter de sån, det er også pisse irriterende.. men har derimod vænnet mig til det, da det "stive-version" ( LOL !) er tilfredstillende for mig.. så det er bare lige lave en POLLE FICTION nipple stjerne, så man klar hehe
Kan man egentlig ikke gøre noget ved det, så de er permanent mindre ligesom i den "stive form"?? 

Willibob skrev:Kan godt være jeg ser lidt for tyk ud.
Men havde det også da jeg vejede 74 kg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster