Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Steendahl skrev:prøv hyperextentions for at ramme bagkæden hvis DL er udelukket

Crixus13 skrev:Tak for svarene allesammen.
labze: hvorfor er det et problem, at køre flere pres end træk øvelser? og hvordan kan jeg evt. udligne dette forhold?
lean2000: Det har jeg også tænkt på og kørte det på et tidspunkt. Grunden til jeg gik væk fra det, var fordi jeg tænkte, at der går for lang tid mellem hver muskel gruppe. Hvis jeg f. eks træner hver anden dag, og træner bryst mandag, så får jeg først trænet bryst igen fredag. Hvorimod jeg på denne måde, få det kørt igennem 3-4 gange om ugen. Men måske er det andet mere fordelagtigt?
og hvilke ben øvelser mangler jeg?

Crixus13 skrev:Nå ja, nu fremhæver du selvfølgelig den åbenlyse del af mit spørgsmål... Men hvis du tænker lidt mere over det, så er det nok ikke det der er tiltænkt i spørgsmålet. Så var det måske hvilke øvelser der var tale om, til hvilke muskelgrupper, hvordan det hænger sammen med programmet osv...

hr_bjoern skrev:Steendahl skrev:prøv hyperextentions for at ramme bagkæden hvis DL er udelukket
Hyperextensions er ikke nok til bagkæden. Det jo egentlig blot en lændeøvelse. Der burde være en regulær bagkædeøvelse, som f.eks. en dødløft variant. Det kan ligeså godt være rumænsk dødløft, som det kan være konventionel.

Det er blot en lille reminder om at huske på at træning er meget individuel.

Crixus13 skrev:Tak. Men rammer jeg ikke de enkelte muskelgrupper (på nær ryg og ben måske) mere med mit program, sammenlignet med back 2 basics f.es?
Jeg ved godt, at flere øvelser ikke nødvendigvis er lige med bedre. Men jeg rammer da f.eks bryst, arm og skulder oftere og mere, med det ovenstående program?

Crixus13 skrev:Tak. Men rammer jeg ikke de enkelte muskelgrupper (på nær ryg og ben måske) mere med mit program, sammenlignet med back 2 basics f.es?
Jeg ved godt, at flere øvelser ikke nødvendigvis er lige med bedre. Men jeg rammer da f.eks bryst, arm og skulder oftere og mere, med det ovenstående program?
Hepburn was a firm believer in doing a few things extremely well. Once you add too many exercises to your program, you're all over the place and you wind up doing several things poorly or, at best, merely average.
Many trainees make the mistake of doing several exercises per muscle group, for example, they'll have a chest day consisting of the bench press, incline press, decline press, dumbbell fly, cable crossover, and pullover. Come on... how many parts does your chest have?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster