Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

biggerisbetter skrev:skulle have trykket andet sry, kom til at trykke ja

awesome skrev:biggerisbetter skrev:skulle have trykket andet sry, kom til at trykke ja
Det går nok...:-)...håbede undertitlen var nok til at uddybe hvornår man skulle trykke ja...hehe

Wannabe-BB skrev:De fleste der føler behov for at se farlige ud, eller opføre sig som idioter, er de unge drenge med tynde arme.
Folk som har trænet i mange år, og har opnået fornuftige resultater, plejer imo at være ret stille og rolige og fokusere på deres egen træning.
...Ikke at han på nogen måde skal være repræsentant, for ALLE der er grande. Men kan vitterligt ikke mindes at de har opført sig meget anderledes end de "almindelige" motionister... 

Moose skrev:Jeg er blevet truet med tæsk, fordi jeg gik ind foran en gut der trænede 3 meter væk fra spejlet. i et kommercielt center.
Hvis vi ikke skal hen i den sarte ende, så må det være det.
Jeg har intet ondt oplevet fra nogle af de "farlige tattoveret roid containere".

biggerisbetter skrev:Moose skrev:Jeg er blevet truet med tæsk, fordi jeg gik ind foran en gut der trænede 3 meter væk fra spejlet. i et kommercielt center.
Hvis vi ikke skal hen i den sarte ende, så må det være det.
Jeg har intet ondt oplevet fra nogle af de "farlige tattoveret roid containere".
vi kender alle det med folk stiller sig lige foran en når man står og træner selvom der er oceaner af plads rundt omkring, det er da pisse træls. men lige frem at true for det

awesome skrev:26% (+/- dem der ikke læste undertitlen) er da alligevel en del.
Men spørgsmålet er om det så er nok, til at man vil ønske sig øget dopingkontrol(inklusiv den chikane der følger med fra kontrollørerne) og fravalg af tunge vægte?

LARSLORT skrev:For mig lyder det lidt som om, at det er dig der chikanerede ham den sidste.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster