Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

arsenal skrev:Er proteinpulver nødvendigt om morgenen, eller er fx en omgang havregrød nok?

arsenal skrev:Er proteinpulver nødvendigt om morgenen, eller er fx en omgang havregrød nok?

kr athletic skrev:Nej - protein er som sådan ikke mere nødvendigt om morgenen end noget andet tidspunkt - på nær efter træning![]()
Personligt spiser jeg selv en omgang havregryn eller musli blandet sammen med proteinpulver. Gør det egentlig bare for at få lidt af det hele om morgenen

Nej men da kroppen har været tom for næringsindtag hele natten, er det mest optimalt at få lidt af det hele. Det vil da klart være mere optimalt at forkorte det tidsrum du ikke får noget protein, så meget som muligtkr athletic skrev:Nej - protein er som sådan ikke mere nødvendigt om morgenen end noget andet tidspunkt - på nær efter træning![]()
Personligt spiser jeg selv en omgang havregryn eller musli blandet sammen med proteinpulver. Gør det egentlig bare for at få lidt af det hele om morgenen

Dingo skrev:Nej men da kroppen har været tom for næringsindtag hele natten, er det mest optimalt at få lidt af det hele. Det vil da klart være mere optimalt at forkorte det tidsrum du ikke får noget protein, så meget som muligtkr athletic skrev:Nej - protein er som sådan ikke mere nødvendigt om morgenen end noget andet tidspunkt - på nær efter træning![]()

Dingo skrev:Nej men da kroppen har været tom for næringsindtag hele natten, er det mest optimalt at få lidt af det hele. Det vil da klart være mere optimalt at forkorte det tidsrum du ikke får noget protein, så meget som muligtkr athletic skrev:Nej - protein er som sådan ikke mere nødvendigt om morgenen end noget andet tidspunkt - på nær efter træning![]()

What tha fuck sker der.. jeg bliver fuldkommen sultanmæt af 80g
1800g hakkebøf med 400g fuldkorns pasta og 750g frost grøntsager? 

Malke skrev:200g havregryn=What tha fuck sker der.. jeg bliver fuldkommen sultanmæt af 80g
Nu på cut får laver jeg havregrød af 44g havregryn + lidt sød og kanel, og så napper jeg en vanilie-shake på vand, med dobbelt espresso!
Burde nok smide et par fisketabs ind også.. starting from tomorrow!
Men hvis man indtager 200g havregryn + mælk, vil jeg mene at proteinpulver ikke er nødvendigt!
Tør slet ikke tænke på hvad folk, der indtager 200g havregryn om morgenen, spiser til middag1800g hakkebøf med 400g fuldkorns pasta og 750g frost grøntsager?

arsenal skrev:spiser I fisketab. og vitaminpiller om morgenen!
har ellers hørt at det er bedst at indtage til aftensmaden!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster