Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Køb en elastik og lav dem hjemme, hver dag.
Casper.S skrev:Det er 100% ligegyldigt. Du kunne også bare gøre det alle 4 dage, eller måske bare de dage du har ekstra tid.

8800 skrev:Ja, han er et regulært massemonster.
Jeg savner din stumme majestætiske tilstedeværelse. Just a man with a beard doing his thing.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Legend skrev:Edit: tilykke Capser - er vi oppe på næsten 5 indlæg nu hvor vi har været enige?

tjr skrev:Poul Hansen må være den smukkeste mand på BB.dk

Legend skrev:tjr skrev:Køb en elastik og lav dem hjemme, hver dag.Casper.S skrev:Det er 100% ligegyldigt. Du kunne også bare gøre det alle 4 dage, eller måske bare de dage du har ekstra tid.
De her to svar er dem du bør lytte til.
Facepulls er pr definition ikke en øvelse der belaster særlig meget og ikke en øvelse hvis primære formål er hypertrofi. De kan derfor med fordel laves på alle træningsdage som en del af et hurtigt superset mod slutningen af træningen.
Jeg ville desuden anbefale at købe et light band og lave pullaparts hver dag.
Sunde skuldre er vejen til et skadesfrit liv.
Edit: tilykke Capser - er vi oppe på næsten 5 indlæg nu hvor vi har været enige?

SebSkovlund skrev:Bare et simpelt spørgsmål: Hvorfor er pullaparts gode til skulderskadeforebyggelse?

SebSkovlund skrev:Legend skrev:tjr skrev:Køb en elastik og lav dem hjemme, hver dag.Casper.S skrev:Det er 100% ligegyldigt. Du kunne også bare gøre det alle 4 dage, eller måske bare de dage du har ekstra tid.
De her to svar er dem du bør lytte til.
Facepulls er pr definition ikke en øvelse der belaster særlig meget og ikke en øvelse hvis primære formål er hypertrofi. De kan derfor med fordel laves på alle træningsdage som en del af et hurtigt superset mod slutningen af træningen.
Sunde skuldre er vejen til et skadesfrit liv.
Edit: tilykke Capser - er vi oppe på næsten 5 indlæg nu hvor vi har været enige?
Bare et simpelt spørgsmål: Hvorfor er pullaparts gode til skulderskadeforebyggelse?

Legend skrev:tjr skrev:Køb en elastik og lav dem hjemme, hver dag.Casper.S skrev:Det er 100% ligegyldigt. Du kunne også bare gøre det alle 4 dage, eller måske bare de dage du har ekstra tid.
Sunde skuldre er vejen til et skadesfrit liv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster