Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vmax32 skrev:Har lige fundet ud af at der er proteiner i mcdonlads, men er der andet fast food som der osse er proteiner i ?

peter n skrev:Det er rigtigt.. Ca 30-35g prot i en bigmac, hvis jeg husker rigtigt. Syns du skal æde syv af dem hver dag, så skal du nok få en awesome krop... ...

vmax32 skrev:kender en der oss træner i motionscenter 2 til 3 gange om ugen, men han sidder bare derhjemme og spiller computer, spiser pizza og burgere og drikker en hel masse cola hverdag. Men han er stadigvæk tynd, det er lidt af en gåde for mig hvordan han gør det

Bone-14 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men for folk der har svært ved at tage på pga. højt stofskifte hvordan ville det være hvis de spiste en burger / pizza i ny og næ for at komme i overskud?

Kolditz skrev:Bone-14 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men for folk der har svært ved at tage på pga. højt stofskifte hvordan ville det være hvis de spiste en burger / pizza i ny og næ for at komme i overskud?
Rugbrød vil klart være et bedre valg, og så er det tilmed også billigere. Fast food er lort, og det vil det altid være lige meget hvordan man vender og drejer det

EmilB skrev:Jeg synes der mangler et rigtigt svar til det stillede spørgsmål. Der er næppe nogen der er i tvivl om at rugbrød er bedre end fastfood, men ser vi bort fra alle de sundere alternativer, kan det så virke - og er det en holdbar løsning for "hardgainers"? Jeg har selv leget med tanken - selv når jeg prøver at spise alt hvad jeg kan komme i nærheden af i løbet af en dag, så forbliver vægten uændret :<

Bone-14 skrev:Altså, jeg har ikke så store problemer endda med at få spist nok, skulle lige vænne maven til 6-7 måltider om dagen men det køre fint nu men det var nu bare for at for slået det fast.

Cykelmyggen Egon skrev:Bone-14 skrev:Altså, jeg har ikke så store problemer endda med at få spist nok, skulle lige vænne maven til 6-7 måltider om dagen men det køre fint nu men det var nu bare for at for slået det fast.
som der allerede er skrevet er der bedre alternativer. men den opfattelse som mange mennesker har om at man ikke kan bygge en flot krop hvis man spiser fast food, og at fast food ikke gør noget godt for dig, er ret latterlig. fast food er jo bare en række nærrigsstoffer, mange af dem ikke optimale i BB-sammenhæng, men de gør det ikke umuligt at bygge en flot krop
jeg æder utrolig maget dårligt mad, men jeg har alligevel en del muskler på kroppen, jeg har dog også en del fedt, som blandt andet er kommet som følge af mit madvalg

Andersbr skrev:Haha, sikke fastfood forstrækket i er drenge
Jeg er aldrig gået af vejen for en pizza eller burger 
Andersbr skrev:Haha, sikke fastfood forstrækket i er drenge

Kreativlbp skrev:Andersbr skrev:Haha, sikke fastfood forstrækket i er drenge
EnigJeg er aldrig gået af vejen for en pizza eller burger
Dingo skrev:Bare se på Brormand, levende eksempel på at fastfood ikke er only bad
Xiva skrev:Anders > Det er fordi at folk når der bliver sagt fastfood straks tænker "Pizza, burger, Durum" - Man kan jo sagtens få okay sunde ting selv om man smutter på et pizza bar. Fx salat og kylling, uden dressing.. Godt nok er kyllinge stegt i lidt fedt. Men det er stadig et langt bedre alternativ en en burger.Den der med ikke at kunne indtage nok kalorier uden fast food =![]()
![]()

Xiva skrev:Anders > Det er fordi at folk når der bliver sagt fastfood straks tænker "Pizza, burger, Durum" - Man kan jo sagtens få okay sunde ting selv om man smutter på et pizza bar. Fx salat og kylling, uden dressing.. Godt nok er kyllinge stegt i lidt fedt. Men det er stadig et langt bedre alternativ en en burger.Den der med ikke at kunne indtage nok kalorier uden fast food =![]()
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster