Er der nogen der kan fortælle mig hvor det er muligt at få foretaget en fedtprocent måling

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Dit fitness center kan sikkert ikke gøre det bedre end du selv kan med en tang. Deres impedans målere er ikke en skid bedre.

AndersHauberg skrev:Hvad koster dette monstrum til en tang så nu tildags?

Spangler skrev:jeg mener stadig at vægten og spejlet, sammen med en godt tilrettelagt træning, er den bedste guideline for kropssammensætningen..
Fedttang, impedansmåling og andre "upræcise" målinger kan kun bruges som pejlemærker for den generelle linie.

Men da en fedttang sagtens kan variere 10% i målingerne

KimH skrev:Men da en fedttang sagtens kan variere 10% i målingerne
Hvor har du det tal fra? Efter hvad jeg ved er en fedttang da ret stabil.

Spangler skrev:Men da en fedttang sagtens kan variere 10% i målingerne så kan den heller ikke bruges som eneste måling. Jeg mener bare, at en fedttang ikke kan bruges til daglig indikation men kan bruges til "mellemmålinger" igennem forløbet.. Som daglig/ugentlig måling ville jeg anbefale vægt og spejl..

BOOBS skrev:man kan købe en fedt tang, men det ville du ikke rigtig få noget ud af da du ikke ville kunne måle den præcist når du ikke har prøvet det før, ellers kan man som regel for gjort det i et fitness center

Ronzefar skrev:BOOBS skrev:man kan købe en fedt tang, men det ville du ikke rigtig få noget ud af da du ikke ville kunne måle den præcist når du ikke har prøvet det før, ellers kan man som regel for gjort det i et fitness center
Hvor kan man købe sådan en tang?

Agger004 skrev:Hvor præris er den?

MC skrev:Agger004 skrev:Hvor præris er den?
Den er nok mere præcis end de elektroniske vægte de benytter sig af i de fleste fitnesscentre

Poliquin skrev:MC skrev:Agger004 skrev:Hvor præris er den?
Den er nok mere præcis end de elektroniske vægte de benytter sig af i de fleste fitnesscentre
Det er så overhovedet ikke sikkert da det er rigtig svært at måle i nærheden af korrekt med en sådan tang (skod kvali). Og det kræver en del øvelse og erfaring selv med en god tang.
Dog er Tanita elektro vægte os en gang møg...

MC skrev:Poliquin skrev:MC skrev:Agger004 skrev:Hvor præris er den?
Det er så overhovedet ikke sikkert da det er rigtig svært at måle i nærheden af korrekt med en sådan tang (skod kvali). Og det kræver en del øvelse og erfaring selv med en god tang.
Tjaeh - hvis jeg skulle vælge mellem en tang eller en vægt ville jeg uden tvivl stole mere på tangen, omend den selvfølgelig heller ikke er 100% præcis (hvilket jeg heller ikke har påstået)

Poliquin skrev:MC skrev:Poliquin skrev:MC skrev:Agger004 skrev:Hvor præris er den?
Tjaeh - hvis jeg skulle vælge mellem en tang eller en vægt ville jeg uden tvivl stole mere på tangen, omend den selvfølgelig heller ikke er 100% præcis (hvilket jeg heller ikke har påstået)
Uden erfaring og valget af den tang ville jeg klart vælge vægten

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster