Jeg kender hende ikke så godt, så er lidt usikker på hvilke slags film hun er til.
Håber jeg kan ramme rigtigt hvis jeg sigter efter noget Romance/komedie/drama/?
Hun er 22.
Bud på gode film?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

og mange piger kan osse godt lide tegnefilm.
frederikv skrev:Kan du give lidt baggrundsinfo om hende?
beskæftigelse, interesser osv.
Er hun en truckertøs, elsker hun mode eller noget helt andet?

Lea W skrev:Alle piger elsker komedier og romantiske dramaerog mange piger kan osse godt lide tegnefilm.

Lønborg skrev:frederikv skrev:Kan du give lidt baggrundsinfo om hende?
beskæftigelse, interesser osv.
Er hun en truckertøs, elsker hun mode eller noget helt andet?
Hun går meget op i sin stil. Er kreativ og laver smykker selv.
Arbejder i dagligvare butik. Kan godt lide at slappe af med en god filmLea W skrev:Alle piger elsker komedier og romantiske dramaerog mange piger kan osse godt lide tegnefilm.
Kender meget begrænset til romantiske dramaer..heh. Tegnefilm som i computeranimation (Like Shrek, Ice Age, Monsters Inc)?
jamen ligesom sheakespire in love fx. noget romantisk pladder 

Lea W skrev:altså hvis det var mig der filmene var til skulle det være action, komedier,stand up og gyser. INGEN romantsik pladder! men nu er den faste replik nu osse når kammerater møder mig : Hva så Lea min dreng??

junikz skrev:Lea W skrev:altså hvis det var mig der filmene var til skulle det være action, komedier,stand up og gyser. INGEN romantsik pladder! men nu er den faste replik nu osse når kammerater møder mig : Hva så Lea min dreng??
Du ligner sgu ellers ikke en dreng da ;-)
Shit x]
:D

C. Riis skrev:Alle piger elsker "Confessions of a Serial Killer". Den virker hver gang.

mind_body_soul skrev:C. Riis skrev:Alle piger elsker "Confessions of a Serial Killer". Den virker hver gang.
Hvad virker hver gang?

C. Riis skrev:mind_body_soul skrev:C. Riis skrev:Alle piger elsker "Confessions of a Serial Killer". Den virker hver gang.
Hvad virker hver gang?
Øhm, filmen?

Centopani skrev:Irreversible går lige i trussen.

essensen skrev:Centopani skrev:Irreversible går lige i trussen.
Lol, ja - specielt voldtægtsscenen er fantastisk til at få dem i kanen. Jeg tror faktisk jeg vil se den film i aften - det er laaang tid siden jeg har set den.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster