Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Theo skrev:Sad i aftes med 3 kammerater, og egentlig bare snakkede fredagens scoretogt/bytur. Hvor de spurgte mig hvorfor jeg aldrig forsøgte mig ved nogen piger, og mit svar bare fordi jeg ikke spottede min type. Da faldt spørgsmålede jo om hvad min type var, hvor jeg jo siden 16 års alderen, hvor træningen begyndte har haft øje for piger der træner, det er ikke disse kvinder som er helt mandlige i det.
Dog må hun gerne gå op i træningen, og være trænet. Men nu er det så jeg har siddet og reflekteret lidt over det, har aldrig haft en kæreste om det har været grunden, må jeg nok sige det har været en blanding. Både og tror jeg, har jo altid sagt som der er mænd er det kvinder.
Men nu er det jeg begynder af bekymrer mig, om der måske er godt lidt for lækker til love agtigt i den, ikke at jeg ser mig selv for god. Men at jeg ikke rigtig lige kan finde nogen, som jeg synes er værd at kører videre på, da jeg ikke synes de er min type som sådan.
Nogen hjælp, eventuelt nogle som har tips og tricks ?

Valentin20 skrev:Theo skrev:Sad i aftes med 3 kammerater, og egentlig bare snakkede fredagens scoretogt/bytur. Hvor de spurgte mig hvorfor jeg aldrig forsøgte mig ved nogen piger, og mit svar bare fordi jeg ikke spottede min type. Da faldt spørgsmålede jo om hvad min type var, hvor jeg jo siden 16 års alderen, hvor træningen begyndte har haft øje for piger der træner, det er ikke disse kvinder som er helt mandlige i det.
Dog må hun gerne gå op i træningen, og være trænet. Men nu er det så jeg har siddet og reflekteret lidt over det, har aldrig haft en kæreste om det har været grunden, må jeg nok sige det har været en blanding. Både og tror jeg, har jo altid sagt som der er mænd er det kvinder.
Men nu er det jeg begynder af bekymrer mig, om der måske er godt lidt for lækker til love agtigt i den, ikke at jeg ser mig selv for god. Men at jeg ikke rigtig lige kan finde nogen, som jeg synes er værd at kører videre på, da jeg ikke synes de er min type som sådan.
Har du skrevet det her i en brandert?

Mharritz skrev:Valentin20 skrev:Theo skrev:Sad i aftes med 3 kammerater, og egentlig bare snakkede fredagens scoretogt/bytur. Hvor de spurgte mig hvorfor jeg aldrig forsøgte mig ved nogen piger, og mit svar bare fordi jeg ikke spottede min type. Da faldt spørgsmålede jo om hvad min type var, hvor jeg jo siden 16 års alderen, hvor træningen begyndte har haft øje for piger der træner, det er ikke disse kvinder som er helt mandlige i det.
Har du skrevet det her i en brandert?
Hvorfor skulle han dog det?

hr_bjoern skrev:Har du et reelt behov for at finde en kæreste, eller er det bare tanken om det, som går dig på? Det kan være svært at finde en kæreste, som er til at holde ud i længere - sådan har det i hvert fald været ved mig.
De fleste vil nok finde sig nogle flæng ind i mellem, for at få aflastet nogle af sine mandlige byrder, men en reel kæreste er nødvendigvis ikke en holdbar løsning.
Valentin20 skrev:Har du skrevet det her i en brandert?Theo skrev:Sad i aftes med 3 kammerater, og egentlig bare snakkede fredagens scoretogt/bytur. Hvor de spurgte mig hvorfor jeg aldrig forsøgte mig ved nogen piger, og mit svar bare fordi jeg ikke spottede min type. Da faldt spørgsmålede jo om hvad min type var, hvor jeg jo siden 16 års alderen, hvor træningen begyndte har haft øje for piger der træner, det er ikke disse kvinder som er helt mandlige i det.
Storfod skrev:Jeg ved godt det er kliche, men det er ikke udseendet der tæller, men det der er inden i..
Hellere en kæreste som ikke har en vildt god krop/udseende men som er virkelig sød,
end en smuk veltrænet kæreste som er en snobbet kælling!

Garik skrev:Hvor gammel er du?

Theo skrev:Garik skrev:Hvor gammel er du?
23 år

Theo skrev:Garik skrev:Hvor gammel er du?
23 år
Uden undtagelse har jeg mødt de piger jeg har været mere interesseret i end bare... ja... nogen hvor jeg har haft en umiddelbar interesse og så ladet dem vokse på mig. Og forøvrigt gerne mødt dem i mere rolige omstændigheder end med en promille på +2 og jagtblik i øjnene.

Garik skrev:Theo skrev:Garik skrev:Hvor gammel er du?
23 år
Du er for ung til at bekymre dig om, hvorfor du ikke lige har haft en kæreste. Når man finder en, finder man en. Hvis man forsøger at presse på, finder man bare sammen med en, man ikke gider være sammen med. True story.

Garik skrev:Theo skrev:Garik skrev:Hvor gammel er du?
23 år
Du er for ung til at bekymre dig om, hvorfor du ikke lige har haft en kæreste. Når man finder en, finder man en. Hvis man forsøger at presse på, finder man bare sammen med en, man ikke gider være sammen med. True story.

peter n skrev:Er du bange for piger?

Alex4049 skrev:Puuh jeg ved sgu ikke om jeg er for Alpha eller blot fuldkommen idiot, når jeg siger at jeg egentlig gerne vil finde en dame jeg kan være "stolt" af at kalde min... Det er selvfølgelig slet ikke 1st priority men synes nu det afholder mig fra mange søde piger henad vejen xD
OP - På et tidspunkt kan det også være at du er så heldig og simpelthen bare falde for en dame. Så slipper du for at skulle vurdere hende. Mit eneste grundlag for at finde en kæreste som træner, er at vi så ville have en masse tilfælles og rende rundt og spotte hinanden i centeret.

Legend skrev:Alex4049 skrev:Puuh jeg ved sgu ikke om jeg er for Alpha eller blot fuldkommen idiot, når jeg siger at jeg egentlig gerne vil finde en dame jeg kan være "stolt" af at kalde min... Det er selvfølgelig slet ikke 1st priority men synes nu det afholder mig fra mange søde piger henad vejen xD
OP - På et tidspunkt kan det også være at du er så heldig og simpelthen bare falde for en dame. Så slipper du for at skulle vurdere hende. Mit eneste grundlag for at finde en kæreste som træner, er at vi så ville have en masse tilfælles og rende rundt og spotte hinanden i centeret.
Du er klart for alpha.

Mr.Møller skrev:peter n skrev:Er du bange for piger?
Hvorfor komme med sådan en dum kommentar?

Legend skrev:Alex4049 skrev:Puuh jeg ved sgu ikke om jeg er for Alpha eller blot fuldkommen idiot, når jeg siger at jeg egentlig gerne vil finde en dame jeg kan være "stolt" af at kalde min... Det er selvfølgelig slet ikke 1st priority men synes nu det afholder mig fra mange søde piger henad vejen xD
Du er klart for alpha.

Moody skrev:Theo skrev:Garik skrev:Hvor gammel er du?
23 år
En af mine bedste venner er 23 og har aldrig haft noget der minder om et fast forhold. Han er ekstremt ubetænksom, mandschauvinistisk og helt igennem ligeglad med de piger han så har været sammen med. Det klæder ikke nogen, men min pointe med det er at til trods for hans noget blakkede og lange track af piger, så har han bare ikke mødt den rigtige. Det kan så være uheld, men nok nærmere at det eneste sted han møder piger er i byen, og at det altid er de samme usikre, smådumme og gerne et par år yngre piger han ender med.
Love is a numbers game. Men derfor kan du godt optimere variablerneUden undtagelse har jeg mødt de piger jeg har været mere interesseret i end bare... ja... nogen hvor jeg har haft en umiddelbar interesse og så ladet dem vokse på mig. Og forøvrigt gerne mødt dem i mere rolige omstændigheder end med en promille på +2 og jagtblik i øjnene.
/M

Hvis du vil, så prøv at lade være med at være for ivrig - hun dukker op, når du mindst forventer det (siger man) ;) Og hvis ikke, er du jo bare fri til at gøre, hvad du vil som single 

da jeg var omkring de 17 begyndte der at gå sport i at nedlægge de pæneste eksemplarer. Lige indtil jeg mødte en sød pige, hun var en pæn pige men ikke den pæneste jeg kender. faktum er at hun ramte noget i mig som jeg ikke vidste jeg havde, og med et faldt jeg til ro, fik mit første forhold og ærligt talt begyndte jeg nok at bevæge mig i en mere voksen retning.
, nedlæg alle de tøsebørn du overhovedet kan komme i nærheden af, for før eller siden er det dig selv der bliver nedlagt.

The EctoLion skrev:Jeg forstår ikke at folk tager i byen for at knalde piger. Det er usmageligt. Jeg forstår heller ikke den der hype med, at man er alpha hvis man har været sammen med en hel masse piger.

The EctoLion skrev:Jeg forstår ikke at folk tager i byen for at knalde piger. Det er usmageligt.

Det kan nu faktisk bringe dig i nogle svært underholdende situationer. Har jeg hørt. desuden er det også et fåtal af dem jeg kender som for alvor har et track record, der er synderligt stolt af det; det er nu engang hvad det er. De fleste af dem kan bare rigtigt godt lide piger i al almindelighed, men kræsen når det gælder seriøse forhold.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster