Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cosovic skrev:Træn alle tre dele af dit bryst og masse vil derefter komme.

toto_G4M3R skrev:Ingen af dem.
Decline aktiveres brystet mest. Og jeg synes den skåner skuldrene mest.

Mrjones skrev:Træn den du bedst kan lide.
Jeg er selv mest vild med flad bænk..
Forskellen er minimal, da hele brystet arbejder uanset hvilken du vælger, og du kun flytter stresset lidt..

ominator skrev:Cosovic skrev:Træn alle tre dele af dit bryst og masse vil derefter komme.
Brystmusklen er én muskel, som ikke er opdelt med hoveder lige som fx triceps. Du kan sammenligne den lidt med mavemusklen, rectus abdominis, hvor man kan flytte stresset op og ned af musklen men ikke ind eller ud og man vil stadig aktivere hele musklen.

TheCzech skrev:
Fra 1.40
Nuff said.

ckp2906 skrev:Ifølge EMG målinger er decline bedst.
Derudover aktivere flad bænk større dele af brystet end incline.. Ifølge EMG målinger.

Mrjones skrev:ckp2906 skrev:Ifølge EMG målinger er decline bedst.
Derudover aktivere flad bænk større dele af brystet end incline.. Ifølge EMG målinger.
Og studier viser at det grønne på tomaten giver kræft![]()
Fuck målinger og teori.. Nu snakker vi virkelighed..
Det er sjovt at alle dem som VED noget om træning, er nogle tynde siv med uglebriller som laver forsøg og målinger, og dem der er store ved ingenting.. Hvem vil du så helst lytte til?..

Mrjones skrev:toto_G4M3R skrev:Ingen af dem.
Decline stinker. Der er næsten ingen ROM på.. Det er sjovt at man aldrig rigtig ser nogen styrkeløftere og bodybuildere køre decline hvis den øvelse er så EPIC..

ckp2906 skrev:Mrjones skrev:ckp2906 skrev:Ifølge EMG målinger er decline bedst.
Og studier viser at det grønne på tomaten giver kræft![]()
Fuck målinger og teori.. Nu snakker vi virkelighed..
Det er sjovt at alle dem som VED noget om træning, er nogle tynde siv med uglebriller som laver forsøg og målinger, og dem der er store ved ingenting.. Hvem vil du så helst lytte til?..
Dorian Yates er ikke ligefrem tynd som et siv..
Du bruger for meget tid til at trolle..

Nielze skrev:Mrjones skrev:toto_G4M3R skrev:Ingen af dem.
Decline stinker. Der er næsten ingen ROM på.. Det er sjovt at man aldrig rigtig ser nogen styrkeløftere og bodybuildere køre decline hvis den øvelse er så EPIC..
Hvornår bliver du bannet? Jeg hader dig.
Man kan ikke sige at den ene øvelser er bedre end den anden, variation er vigtigt. Folk er også bygget forskelligt, og vil respondere forskelligt på forskellige øvelser.. Desuden kan man også sige, at de to øvelser har forskellige hensigter. Incline rammer front delts i højere grad end flad bænk gør, men det betyder ikke nødvendigvis at dit bryst ikke vil vokse af det. Eksperimentér og vurdér.

Mrjones skrev:Så 1 mand siger at du har ret, og så er det "nuff said"![]()
Så siger vi bare at Coleman, Cutler, Heath og ALLE andre tager fejl og at dig og Yates har ret![]()
HVIS Decline bare var THE SHIT, så ville der nok være flere top bodybuildere der kørte den som en fast del af deres program..
Teori og virkelighed er ikke altid det samme..
Har intet med at trolle at gøre. men det er et nemt kort at hive frem når man ikke fatter hvad den man skriver med skriver

Mrjones skrev:Nielze skrev:Mrjones skrev:toto_G4M3R skrev:Ingen af dem.
Hvornår bliver du bannet? Jeg hader dig.
Man kan ikke sige at den ene øvelser er bedre end den anden, variation er vigtigt. Folk er også bygget forskelligt, og vil respondere forskelligt på forskellige øvelser.. Desuden kan man også sige, at de to øvelser har forskellige hensigter. Incline rammer front delts i højere grad end flad bænk gør, men det betyder ikke nødvendigvis at dit bryst ikke vil vokse af det. Eksperimentér og vurdér.
Det er jo det jeg har prøvet at sige hele tiden, men folk vil ikke fatte det, og hiver troll kortet..
Topicstarter spørger hvad der er bedst af incline og flad. Det svarede jeg på..
At folk så tager første afkørsel til "du troller"-ville, det er deres eget problem.. tards..

HerreBred skrev:Den bryst træning der vises i videoen, er den virkelig god?
Har da altid hørt man skal køre flere sæt og aldrig til failuere? I videoen køre de få sæt i hver øvelsese og til failure ved alle workout sets.

HerreBred skrev:Den bryst træning der vises i videoen, er den virkelig god?
Har da altid hørt man skal køre flere sæt og aldrig til failuere? I videoen køre de få sæt i hver øvelsese og til failure ved alle workout sets.
Mrjones skrev:Fatter ikke hvorfor jeg bruger min tid på at diskutere..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster