Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Max-fed skrev:15 år, høj af min alder, og vil gerne have fokus på mine arme og mine bryst muskler, stater i center om ca 1 måned. Men er det lige meget hvor lang tid der går mellem armbøjningerne?

mesomorf skrev:Max-fed skrev:15 år, høj af min alder, og vil gerne have fokus på mine arme og mine bryst muskler, stater i center om ca 1 måned. Men er det lige meget hvor lang tid der går mellem armbøjningerne?
Ja. Du får ikke noget ud af dem alligevel, så slå dig bare løs. Eller se tv

Nielze skrev:mesomorf skrev:Max-fed skrev:15 år, høj af min alder, og vil gerne have fokus på mine arme og mine bryst muskler, stater i center om ca 1 måned. Men er det lige meget hvor lang tid der går mellem armbøjningerne?
Ja. Du får ikke noget ud af dem alligevel, så slå dig bare løs. Eller se tv
Mon ikke det er bedre end ingenting.
Hvis du vil prime din krop lidt til vægttræning kan du passende lave bodyweight øvelser derhjemme indtil da, chinups og dips er gode eksempler på øvelser der kan være gavnlige i denne sammenhæng. Der ligger en artikel et eller andet sted her på sitet om kropsvægt træning.

Goddavmeddig skrev:Armbøjninger giver ingenting? hmmm
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1669327.ece
Ekstra Bladet skrev:700 armbøjninger og adskillige øvelser på stativer i den lokale park bliver det til om dagen - fem dage om ugen.

Dingo skrev:Goddavmeddig skrev:Armbøjninger giver ingenting? hmmm
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1669327.ece
For det første: Super reference
For det andet:Ekstra Bladet skrev:700 armbøjninger og adskillige øvelser på stativer i den lokale park bliver det til om dagen - fem dage om ugen.
Jeg vil godt sætte lidt penge på at manden laver en del kropsvægtsøvelser i de stativer, i den lokale park.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster