Jeg er en pige på 15 år, jeg bliver 16 år om to måneder.
Jeg går rigtig meget op i fodbold. Det vil sige, jeg træner med mit hold to gange om ugen 1,5 time hver gang. Jeg selvtræner herhjemme ved siden af. Og så spiller jeg kamp 1 til 2 gange om ugen osgå, det er sjældent vi ikke har en kamp en uge.
Jeg er startet i motionscenter for to uger siden, til at starte med havde jeg fået et program sammen med min veninde som vi skulle bruge maskiner til. Men det er det at jeg har en storebror på 22 år, som har sagt til mig at det ikke er det mest effektive at bruge maskiner, (han har selv trænet siden han var 16). Det er ham der har rådgivet mig hen til den her side da han synes det er lidt svært at hjælpe mig med et træningsprogram i forhold til at han har trænet for at bliver tydeligere og større. Og jeg selv gerne vil træne noget med henblik på fodbold...
Egentlig ønsker jeg at opnå lidt af hvert...
- blive hurtigere.
- større muskelopbygning.
- være ekslopsiv ( altså at kunne hoppe højt, og accelere hurtigt.)
Mit mål er at kunne nå at komme i træningscenter cirka 4 gange om ugen.. til at starte med, men hvis nogle af jer ved noget om hvor mange gange om ugen det er bedst at træne i min alder så skriv endelig.
Håber nogle kan hjælpe mig. TAK på forhånd!
Jeg spiser sundt og varieret, jeg spiser sjælent slik, men jeg sulter heller ikke mig selv, jeg sører for at få indtaget noget mad når nu jeg træner så meget.
Hvis der mangler oplysninger så spørg mig bare!..
)Mette 15 år

, han har mere styr på det end mig.