Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Champion skrev:Forsøger bare at vokse - er ikke på Atkins diet eller noget
Gik vist lidt amok med kyllingefilet.. opdagede hvor stor mængde protein, det indeholdt og blev så revet en smule med, kan man vel sige.
Har ændret en smule på kostplanen, men mangler stadig nogle flere carbs, tror jeg:
Morgen: 35g proteinshake+tun i vand eller havregryn (hvad synes I? Tænker lidt, at jeg jo indtager nok protein gennem min proteinshake, og om havregryn så ikke ville være en god kulhydratkilde?)
Frokost: 450g Kyllingefilet+pasta+evt. kakaodrik (flere carbs)
Efter træning: 35g Proteinshake
Aftensmad: Mors mad(ofte med ris = endnu flere carbs)
Lyder det bedre?

DHP skrev:Jeg forstår ikke hvordan du kan spise 400g kyllingefilet på et måltid med mindre du da ikke spiser andet til? Måske er det bare mig der ikke spiser særlig meget pr. måltid men jeg kan sagtens få 450g kyllingefillet til at blive til aftensmad til 2 dage.

Champion skrev:Total pr. dag:
Kalorier: 1521,4
Protein: 343,6
Kulhydrater: 12,2g + pasta/ris
Fedt: 14,5

2620Rocky skrev:Alt alt for meget, du vejer kun 63 du må være meget tynd. For at opbygge muskler skal du også have masser af Kulhydrater. Og sørg for at få grønt også du har også brug for Vitaminer..
Og dit træningsprogram lyder også til at være for meget. Skær ned så du træner den samme muskel gruppe omkriong 2 gange om ugen med 2-3 dages pause også kør på så de rigtig er trætte.
Så skulle du bygge opKøb eventuelt noget Weight Gainer på bodylap.dk
Held og lykke.

2620Rocky skrev:Alt alt for meget, du vejer kun 63 du må være meget tynd. For at opbygge muskler skal du også have masser af Kulhydrater. Og sørg for at få grønt også du har også brug for Vitaminer..
Og dit træningsprogram lyder også til at være for meget. Skær ned så du træner den samme muskel gruppe omkriong 2 gange om ugen med 2-3 dages pause også kør på så de rigtig er trætte.
Så skulle du bygge opKøb eventuelt noget Weight Gainer på bodylap.dk
Held og lykke.

Thorsen skrev:Det er fint med proteinerne, men hvis du prøver at tage på skal du også huske carbs
Under bulk indtager jeg squ selv 350g protein om dagen, æd til du sprækker knægt

James Last skrev:Thorsen skrev:Det er fint med proteinerne, men hvis du prøver at tage på skal du også huske carbs
Under bulk indtager jeg squ selv 350g protein om dagen, æd til du sprækker knægt
350 gr prot om dagen?![]()
bwahahahahahaha

2620Rocky skrev:2splits træning er nok den bedste måde at opbygge muskler på i de første par år.
Og drengen vejer 63 kg det er ikke meget, så forstiller mig han er meget tynd og har sikkert en høj forbrænding. Det er det weight gainer er lavet til. Han har brug for et godt kalorieoverskud for at tage på i muskelmasse

Asomugha skrev:2620Rocky skrev:2splits træning er nok den bedste måde at opbygge muskler på i de første par år.
Og drengen vejer 63 kg det er ikke meget, så forstiller mig han er meget tynd og har sikkert en høj forbrænding. Det er det weight gainer er lavet til. Han har brug for et godt kalorieoverskud for at tage på i muskelmasse
2split er ikke den bedste måde at bygge muskler op på de første år, det er fullbody. Så du tager på og lægger i kalorieoverskud af at tage weight gainer?

Thorsen skrev:Asomugha skrev:2620Rocky skrev:2splits træning er nok den bedste måde at opbygge muskler på i de første par år.
2split er ikke den bedste måde at bygge muskler op på de første år, det er fullbody. Så du tager på og lægger i kalorieoverskud af at tage weight gainer?

Asomugha skrev:Thorsen skrev:Asomugha skrev:2620Rocky skrev:2splits træning er nok den bedste måde at opbygge muskler på i de første par år.
Det kommer da helt an på hvad man har lyst til??[/quote
Ja, men folk skal ikke bekymrer sig om 2 split, de skal bare sørge for at pakke en masse masse på og det gør de bedst ved 3x om ugen fullbody ikke så meget der.
Met 2 split bliver kroppen ramt alt for lidt i ugen for newbs.

Lyngbeck skrev:Asomugha skrev:Thorsen skrev:Asomugha skrev:2620Rocky skrev:2splits træning er nok den bedste måde at opbygge muskler på i de første par år.
Det kommer da helt an på hvad man har lyst til??[/quote
Ja, men folk skal ikke bekymrer sig om 2 split, de skal bare sørge for at pakke en masse masse på og det gør de bedst ved 3x om ugen fullbody ikke så meget der.
Met 2 split bliver kroppen ramt alt for lidt i ugen for newbs.
3 x fullbody / 6 x 2-split
Og forskellen er?

Lyngbeck skrev:3 x fullbody / 6 x 2-split
Og forskellen er?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster