Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:har aldrig haft edb undervisning![]()
nej der er ikke noget der er låst. du må gerne ændre opsætningen og sende det til mig.. jeg kan heller ikke få lortet til at afrunde... den skal afrunde med 2½kg
Jeg har dog ikke tid i dag, men muligvis på onsdag?

Gozo skrev:Du var vist syg den dag i have fancy opsætning af exel-dodumenter
Er øvelserne helt lukket. Hvis jeg nu gerne vil skifte lidt ud.

chribbe skrev:Gozo skrev:Du var vist syg den dag i have fancy opsætning af exel-dodumenter
Er øvelserne helt lukket. Hvis jeg nu gerne vil skifte lidt ud.
Og du var vist syg den dag der var retstavning!:

Biiver skrev:Nu har du drukket Jens..... Det er fullbody - eksempel: dag 1-3 er uge 1 og dag 4-6 er uge 2

Energizer skrev:Er muligvis frisk på det. mangler 4 uger + 1 uge pause så kan jeg starte

Biiver skrev:Nu har du drukket Jens..... Det er fullbody - eksempel: dag 1-3 er uge 1 og dag 4-6 er uge 2

J-S-O skrev:Kuglen, jeg har leget lidt med programmet, men det er lidt svært at få det til at fylde mindre, da du jo har forskellig sæt/rep kombination alle ugens tre træningspas. Jeg håber dog du kan li' mit design, ellers må du lige kommentere...

kuglen skrev:J-S-O skrev:Kuglen, jeg har leget lidt med programmet, men det er lidt svært at få det til at fylde mindre, da du jo har forskellig sæt/rep kombination alle ugens tre træningspas. Jeg håber dog du kan li' mit design, ellers må du lige kommentere...
tak for det.. der er ikke den store forskel, men det er skønt at den runder af.. tak for hjælpen. =D>

Er dog ikke meget for faste programmer selv!
Mikkel leicht skrev:hvad kommer testene til at bestå af? for så vil jeg da måske overveje det.. ?

Martin G skrev:Ku' være spændende nok, hvis det bli'r sommerens hitEr dog ikke meget for faste programmer selv!

S.K skrev:Mikkel leicht skrev:hvad kommer testene til at bestå af? for så vil jeg da måske overveje det.. ?
Du vil ingenting vil du. Du vil bare fyre op for de onde kg og træne ondt og grimt med mig!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster