Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas

@hmet skrev:Hmmm dvs. i mener at jeg kun kan nøjes med en øvelse "bænkpres" men fokusere bare mere med rep og sæt f.eks. i stedet for 3 * 8 så lave 6 *8 ???

Bnaz skrev:Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas

Kromann skrev:Bnaz skrev:Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas
Har du prøvet det, og erfaret, at det ikke kan lade sig gøre?
Jeg må ærligt indrømme, jeg ikke selv har prøvet det, men det er som sagt pga, at jeg har lært det er overkill..

Moody skrev:Kromann skrev:Bnaz skrev:Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas
Jeg må ærligt indrømme, jeg ikke selv har prøvet det, men det er som sagt pga, at jeg har lært det er overkill..
hvordan skulle man så træne fullbody??![]()
der skulle ikke være noget i vegen for at træne både dødløft og squat samme træning, IMO

Moody skrev:har aldrig trænet 2 split, men skulle igen ikke kunne se problemet ved det.
hvis man splitter upper/lower så er det vel med squat og dødløft på lower splitdagen

Kromann skrev:Moody skrev:har aldrig trænet 2 split, men skulle igen ikke kunne se problemet ved det.
hvis man splitter upper/lower så er det vel med squat og dødløft på lower splitdagen
præcis, det vil det selvfølgelig være.. men det har jeg hørt "smadrer" musklerne totalt, så du ikke får det optimale ud af træningen, men det kan være jeg misinformeret

jeller skrev:Kromann skrev:Moody skrev:har aldrig trænet 2 split, men skulle igen ikke kunne se problemet ved det.
præcis, det vil det selvfølgelig være.. men det har jeg hørt "smadrer" musklerne totalt, så du ikke får det optimale ud af træningen, men det kan være jeg misinformeret
mit 2-split er det ben-ryg-biceps og en mere. og jeg køre squat og dødløft i samme pass og det går fint.

Moody skrev:Kromann skrev:Bnaz skrev:Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas
der skulle ikke være noget i vegen for at træne både dødløft og squat samme træning, IMO

Birkkjaer skrev:Moody skrev:Kromann skrev:Bnaz skrev:Kromann skrev:Som jeg har lært det er det overkill at lave både squat og dødløft i samme træningspas
Det er der heller ikke noget i vejen med at gøre, så længe du ikke træner dem begge tungt.
Dvs at hvis du kører tung dødløft så skal du ikke køre tung squat i samme pas, og omvendt

Birkkjaer skrev:Det er der heller ikke noget i vejen med at gøre, så længe du ikke træner dem begge tungt.
Dvs at hvis du kører tung dødløft så skal du ikke køre tung squat i samme pas, og omvendt

Pind skrev:Birkkjaer skrev:Det er der heller ikke noget i vejen med at gøre, så længe du ikke træner dem begge tungt.
Hvorfor så ikke det? Har altid kørt begge øvelser tungt under samme træning efterfulgt af hinanden uden noget problem. Kan ikke se hvad der skulle hindre en fra at køre begge tungt så længe man har styr på sin teknik, hvilket man selvfølgelig har når man gør brug af øvelserne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster