Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1073
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1070

Følg bodybuilding.dk på

gamle "old school" træner som forstyrre...eller hvad?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har altid været glad for fitness træning siden jeg var 16 år. Dengang jeg startede var jeg en spinkle slapsvans men jeg tog mig sammen og trænede en masse. Idag er jeg i god form, kan bænke 120kg, squat på 140kg osv, så ikke helt dårligt.
Jeg har taget et fitness og ernærings kursus, og træner forsat 3-4 gange om ugen. Idag er jeg 26, så i ca 10 år har jeg været aktiv og forbedret mig selv uden skader.

PT bor jeg i Portugal hvor jeg mødte min kæreste bla bla osv
Hun har en bror på 17 år, en høj spinkle gut som ingen venner har, er dårlig i skolen, ingen selvtilid og som går rundt og keder sig.
Jeg kunne dog fornemme på ham at han stadig var en inteligent gut som blot manglede et skub igang.
Jeg tilbød at træne ham 3 gange om ugen og lovede ham forbedring på omkring 3 måneder.

Der er nu gået ca 2 måneder. Hans bænkpress er gået fra 20 kg til 30kg og hans squats er nu på 50kg! Ikke så dårligt synes jeg.

Men jeg har et problem, der er en træner i fitness centeret som intet har at lave og han kommer konstant of forstyre mit program.
Træneren er skammen en erfaren gut som har trænet vægtløftere i frankrig osv osv. Han kommer må da gerne komme med forslag men han gør sit for at begrænse træningen.
For eksemple:

1. Military press er en forkert øvelse, man skal stå op og gøre det......hm jeg troede den var rimlig anerkendt, fair nok vi skal nok stå op!
2. Pull ups, altså løfte sig op i en ribbe må han ikke i en alder af 17, det kan hans albuer ikke klare.......okay må børn heller ikke klatre i træer?
3. Squats må han max tage 60kg. Først om et år kan han tage mere....
4. Alle øvelser skal blandet, ikke noget med Mandag: Skuldre og bryst, onsdag: ben, Fredag: arme og ryg......hvorfor ikke?
5. Front squats er der ikke noget som hedder.

Min kærestes bror er i forbedring og det går fremad med ham, han bliver stærkere og man kan se det på ham. Hans selvtilid lysner og han tænker nu på fremtiden osv osv

Jeg sætter mig tit op imod træneren fordi jeg synes hans tankegang er for gammeldags og at det går forlangsomt. Hvis vi fuldte hans program ville min kærestes bror kede sig og stoppe, især fordi han ikke føler der er fremgang nok.

Er det mig som er galt på den eller hvad?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

En vægtløftningstræner, som siger, at der ikke er noget der hedder front squats? da fuq?
Military er stående, men det betyder self. ikke, at man ikke kan lave seated mili.
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

vQlse skrev:En vægtløftningstræner, som siger, at der ikke er noget der hedder front squats? da fuq?
Military er stående, men det betyder self. ikke, at man ikke kan lave seated mili.

Jo det gør, så hedder det seated barbell press. Military er stående.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

bed ham om at blande sig uden om på en høflig måde ;) men ja mili er altid stående. det med front squat ](*,)

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 102.50

danuas skrev:

1. Military press er en forkert øvelse, man skal stå op og gøre det......hm jeg troede den var rimlig anerkendt, fair nok vi skal nok stå op!
2. Pull ups, altså løfte sig op i en ribbe må han ikke i en alder af 17, det kan hans albuer ikke klare.......okay må børn heller ikke klatre i træer?
4. Alle øvelser skal blandet, ikke noget med Mandag: Skuldre og bryst, onsdag: ben, Fredag: arme og ryg......hvorfor ikke?

1. samme som andre også skriver, der er ikke så meget i det
2. Prøv at spørg ham hvor han har det fra? Det er måske muligt at en fuldt ud vokset krop ikke har så godt af det, men et det skulle skille ved 17 hos alle er usandsynligt og har knægten ikke nogle problemer så burde der vel ikke være noget problem i at fortsætte med den øvelse.
3. Igen hvorfor skiller det lige ved den vægt og alder?
4. Her har han måske fat i noget, kommer vel an på hvad man vil opnå med sin træning, der findes en go artikel her: artikler/styrketraening/styrketraening/split-hit-eller-shit.html som fortæller lidt om fordele og ulemper ved normale splits.
5. Jo det er der hehe

danuas skrev:Jeg har altid været glad for fitness træning siden jeg var 16 år. Dengang jeg startede var jeg en spinkle slapsvans men jeg tog mig sammen og trænede en masse. Idag er jeg i god form, kan bænke 120kg, squat på 140kg osv, så ikke helt dårligt.
Jeg har taget et fitness og ernærings kursus, og træner forsat 3-4 gange om ugen. Idag er jeg 26, så i ca 10 år har jeg været aktiv og forbedret mig selv uden skader.

PT bor jeg i Portugal hvor jeg mødte min kæreste bla bla osv
Hun har en bror på 17 år, en høj spinkle gut som ingen venner har, er dårlig i skolen, ingen selvtilid og som går rundt og keder sig.
Jeg kunne dog fornemme på ham at han stadig var en inteligent gut som blot manglede et skub igang.
Jeg tilbød at træne ham 3 gange om ugen og lovede ham forbedring på omkring 3 måneder.

Der er nu gået ca 2 måneder. Hans bænkpress er gået fra 20 kg til 30kg og hans squats er nu på 50kg! Ikke så dårligt synes jeg.

Men jeg har et problem, der er en træner i fitness centeret som intet har at lave og han kommer konstant of forstyre mit program.
Træneren er skammen en erfaren gut som har trænet vægtløftere i frankrig osv osv. Han kommer må da gerne komme med forslag men han gør sit for at begrænse træningen.
For eksemple:

Min kærestes bror er i forbedring og det går fremad med ham, han bliver stærkere og man kan se det på ham. Hans selvtilid lysner og han tænker nu på fremtiden osv osv

Jeg sætter mig tit op imod træneren fordi jeg synes hans tankegang er for gammeldags og at det går forlangsomt. Hvis vi fuldte hans program ville min kærestes bror kede sig og stoppe, især fordi han ikke føler der er fremgang nok.

Er det mig som er galt på den eller hvad?

Han lyder lidt som en gammel idiot der går og keder sig og derved ikke har andet at lave ;-)
Jeg ville nok også bede ham om at blande sig udenom på en høflig måde :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Der vil altid være folk i træningscentret med sjove teorier angående vægtløftning.. Personligt vil jeg sige hvem som helst må gerne udføre pullups, og jeg tror virkelig ikke det kan være skadeligt for ens albuer, medmindre man har haft problemer med hensyn til ens albuer før i tiden.. (eller hvis man laver kipping pullups.. de skulle være ret forfærdelige). I en alder af 17 er det også okay at squatte så længe man har god form, men det gælder jo alle. Men bare husk - der er en million effektive måder at træne på. Hvis I ikke tror mig, så prøv at læs denne artikel http://www.bodybuilding.com/fun/amateur ... faceweekly - de fleste vil påstå det er det rene selvmord at lave fullbody workout hver dag, men for nogle mennesker fungerer det, så man skal bare gøre hvad der virker for én selv ;)

Hvis den gamle Vl træner har trænet VL-elite i frankrig ville jeg nok ikke afvise at lytte mere til ham, end en der har været 10 år om at squatte 140 kg. Der kan jo være begrundede årsager til at manden siger som han gør.
Sidst rettet af Peter Olsen 19. maj 2012, 14:09, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 140

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

Peter Olsen skrev:Hvis den gamle Vl træner har trænet VL-elite i frankrig ville jeg nok ikke afvise at lytte mere til ham, end en der har været 10 år om at squatte 140 kg. Der kan jo være begrundede årsager til at manden siger som han gør

Jeg tror ikke du forstår at det faktisk tager lang tid at opnå sit genetiske max.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Peter Olsen skrev:Hvis den gamle Vl træner har trænet VL-elite i frankrig ville jeg nok ikke afvise at lytte mere til ham, end en der har været 10 år om at squatte 140 kg. Der kan jo være begrundede årsager til at manden siger som han gør.

Der står heller intet sted at det er elite-vl'ere han har trænet, og tvivler meget på at han er vl træner hvis han ikke kender front squat... Ja det er skod kun at squatte 140 kg. efter 10 år, men topic starter skriver heller ingen steder han har den hellige gral? Han skriver jo netop herinde for at høre om han skal lytte mere til "vl-træneren", selvom han er skeptisk.

Jeg skal dog heller ikke udelukke at han måske har set at knægtens squat er lort, at hans pullups også er lort osv. men ud fra hvad der bliver beskrevet, er han vist lidt gammeldags/dårlig træner med alt den fokusering på alder i stedet for forberedelses niveau, og mere en irritation end egentlig hjælp, da det jo ikke løser et dårligt squat bare at sige det må han først når han er 20 år.

Reputation point: 40

lykkestrup skrev:
Peter Olsen skrev:Hvis den gamle Vl træner har trænet VL-elite i frankrig ville jeg nok ikke afvise at lytte mere til ham, end en der har været 10 år om at squatte 140 kg. Der kan jo være begrundede årsager til at manden siger som han gør.

Der står heller intet sted at det er elite-vl'ere han har trænet, og tvivler meget på at han er vl træner hvis han ikke kender front squat... Ja det er skod kun at squatte 140 kg. efter 10 år, men topic starter skriver heller ingen steder han har den hellige gral? Han skriver jo netop herinde for at høre om han skal lytte mere til "vl-træneren", selvom han er skeptisk.

Jeg skal dog heller ikke udelukke at han måske har set at knægtens squat er lort, at hans pullups også er lort osv. men ud fra hvad der bliver beskrevet, er han vist lidt gammeldags/dårlig træner med alt den fokusering på alder i stedet for forberedelses niveau, og mere en irritation end egentlig hjælp, da det jo ikke løser et dårligt squat bare at sige det må han først når han er 20 år.

Kan godt være han bare er en gammel prut der spiller smart, kan også være der er en pointe med det han siger. Hvis en gammel erfaren VL-træner siger noget bør man i første omgang lytte efter og tage en dialog. Det han siger kan som sagtens være velbegrundet i det tilfælde at den høje spinkle 17-årige lider af alverdens skavanker og ønskes fysisk forberedt inden der gåes til stålet. Men ja der er også dårlige gamle vl-trænere that`s for sure.

Billede

Reputation point: 140

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Dødløft: 1.00

hvis han er gammel vl'er, kender han måske kun front squat som "benbøj foran" eller noget i den stil. Det er vel heller ikke et idiotisk råd at sige, at man kun må squatte 60kg det første år. Mange teenagere (mig selv inkluderet) har en tendens til at smide alt for mange kg på stangen før teknikken er i skabet.

Bortset fra det, så lyder han som en arrogant douche. Minder mig om en personlig træner fra mit center.
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Danuas, du skriver til sidst at hvis i skulle følge hans program så (...), hvordan ser hans program ud ?

Ioxer, det er da et skod råd af dimensioner. Med den logik går jeg heller ikke udfra at nogen 16-18 årige knægte skal bænke(hvilket de måske heller ikke skal, dog af andre grunde end alder)?
Alder er det forkerte parameter at se på, vi kan godt blive enige om at man ikke skal squatte tungt som nybegynder. Det handler mere om man er ordentligt forberedt som nævnt tidligere. ja mange unge skal derfor ikke squatte specielt meget og arbejde med en masse ting, men det samme gælder for folk over de 20.

Reputation point: 40

Nu er det ikke mig det handler om, det kan godt være jeg burde kunne squate 1883875kg på 10 år men det er været en uregl mæssig periode, udlands ophold, har spillet semi-proffesionel rugby i udlandet fks. Skulder skade (ingen træning i 2 år, rugby relateret), bla bla.

Anyway, SANDT Military press er stående. Har bare altid kaldt seated military press for military press. Men det er ikke det som er problemet. Han siger at seated military press er FORKERT og at denne øvelse er dårlig....

Han siger også at man ikke skal træne en krops del af gangen men helekroppen.
Jeg kan godt se at nogle Måske vil sige det er bedst men jeg ville personligt løbe tør for energi og bruge 2 timer hver gang. Har sjælent lyst til at bænkepresse efter 3 set med squats..
Jeg lavede selv hel krops træning i 5 år uden at jeg blev større af det. Først efter jeg gik over til en krops del af gangen skete der noget for alvor.

Det iritere mig når han bagefter snakker med min Kærestes bror og siger at jeg er incompetent og ikke ved noget om træning. Det er sgu da noget svineri!
På 1 1/2 måned er han gået fra at kunne bænke 20 kg til 40 kg. Jeg tvivler på det var gået så hurtigt med den gamle træners program.

En anden ting, hvis han virkelig er sådan en god VL træner, hvad fanden laver han så i sådan et usselt lavpris fitness center som det jeg er i nu!?

Træneren vil træne ham som en vægt løfter går jeg ud fra, hvor mit perspektiv nok mest er bodybuilding siden det er "the looks" han er intereseret i og ikke i at lave "clean & jerk" foran folk.

Styrkeliste

Det iritere mig når han bagefter snakker med min Kærestes bror og siger at jeg er incompetent og ikke ved noget om træning. Det er sgu da noget svineri!

Hvis han siger det, så skal du bede ham om aldrig mere at tale til hverken dig eller din 17 årige træningsmakker.
Problemer er, at du åbenbart er opvokset i flinkeskolen og ikke kan finde ud af at sige fra. Hvis ikke din grænse er nået her, så har du ingen grænse. Så kan man behandle dig som lort, bruge dig som gulvmåtte og kneppe dig kæreste for øjnene af dig, alt imens du finder dig i det og undskylder. Begynd at opføre dig som en mand. NU.

P.s. Kan pullups virkelig give albueskader?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Sportshøjskolen

jensagv skrev:

Hvis han siger det, så skal du bede ham om aldrig mere at tale til hverken dig eller din 17 årige træningsmakker.
Problemer er, at du åbenbart er opvokset i flinkeskolen og ikke kan finde ud af at sige fra. Hvis ikke din grænse er nået her, så har du ingen grænse. Så kan man behandle dig som lort, bruge dig som gulvmåtte og kneppe dig kæreste for øjnene af dig, alt imens du finder dig i det og undskylder. Begynd at opføre dig som en mand. NU.

P.s. Kan pullups virkelig give albueskader?

lol nu er jeg trods alt en hærdet rugby spiller der kan tage det meste, din præsentation af mig stemmer ikke helt overens men går ud fra du mener det som en joke.
Jeg spørger fordi jeg aldrig har trænet en 17 årige før og jeg vil da nødigt skade ham med mit trænings program. Jeg er her for at være sikker på at jeg ikke tager fejl om. Det er vel okay at spørge for at være sikker.

Iøvigt bekræfter du jo selv usikkerhed ved at spørge om pullups kan give albue skader.

Nåh whatever, umidlebart virker stemningen til at gutten her ude af takts med træning siden første verdenskrig.
Nu var det først igår han kaldte mig inkompetent da min makker var der alene.

På det sidste har han ikke forstyret mit program, tror han har givet op. Så der er ikke et "problem" som sådan mere.

Styrkeliste

lol gal folk er hidsige her! Mine squats fejler intet. Han har selv kigget på både mig og min makker uden kommentare. Jeg tager bare ikke mere da mit højre knæ har fået så mange tæv i fodbold og rugby at jeg begrændser mig. En belastning for meget og jeg er ude af sæsonen i 6 måneder.

Styrkeliste

Træner i tre gange i ugen, har VL træneren ret, så er fullbody det bedste.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Dødløft: 2.00

Fra 20->40 kg i bænk? Sådan!
Du må have styr på dit shit.
Vil du lave et program så jeg kan fordoble min bænk på halvanden måned?

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Styrkeliste

Legend skrev:Fra 20->40 kg i bænk? Sådan!
Du må have styr på dit shit.
Vil du lave et program så jeg kan fordoble min bænk på halvanden måned?

Hvorfor spiller du så smart? Din påtagede overlegenhed er direkte dræbende for tråden; hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, er det bedre for alle, hvis du bare holder dig ude af tråden.

Det er rigtigt, at den nævnte stigning ikke er så stor, men hvem siger, at TS ikke har fokuseret på perfekt teknik? På at bygge stille og roligt op - eller lignende?

Dit indlæg har intet andet formål end at hævde dig selv. Det virker til at TS hygger sig med at træne gutten, og gutten kan lide at blive trænet af ham - så hvad er problemet?
Brugeravatar

Min pointe er at TS kan være skide ligeglad med hvad en eller anden fyr tænker. Han kan også være ligeglad med hvad jeg synes.

Skulle vi ikke lade mudderkastningen være og gå efter bolden i stedet for manden? Det eneste der var i mit indlæg var at 95% af jordens befolkning kan gå fra 20 til 40 kg i bænk på 1½ måned. Hvis man er i tvivl om alle de ting TS har spurgt om i tråden, så er man med 99& sandsynlighed ikke i stand til at lære noget perfekt teknik i bænk - det er desuden ikke noget man lærer på 1½ måned og slet ikke ved de vægte...

:)

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Styrkeliste

jeg tror ikke han medregner stangen. deraf er han nok formentligt rykket fra 40 til 60 kg.

Det ret uklart om din VL træner ved hvad han snakker om da vi kun høre din formidling af sagen.

Nu var målet jo ikke at have ret eller hvem der ved mest men at få hjulpet din 17 årig bror.

Det kan du gøre ved at:

1. Poste hans program i fulde detajler
2. Poste videoklip af hans teknik, meget gerne i squat, bænk, pull ups, dødløft (hvis han laver den), militarie press.

jeg kan garantere dig at teknik helt sikkert ikke er perfekt i nogen af øvelserne. Måske tilstrækkelig til at han ikke bliver skadet.

jeg tror ikke helt på han er vægtløft træner. Folk roder altid rundt i de rigtige udtryk. Hvis han var ville han have kritiseret jeres squats til døde.

Reputation point: 50

Godt indlæg Rune.

Det er pisseirriterende som styrkeløfter at folk altid spørger om det er "det der med op over hovedet"... :lol:

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Styrkeliste

....Jeg forholder mig til de konstruktive indlæg

Men lad mig sige en ting. Jeg er naturligvis ikke gud indenfor trænings verden, jeg ved ikke alt, jeg kan ikke alt.
Dog vil jeg da gerne påstå jeg har rimlig viden inden for træning.
Mit program er sikkert ikke perfect osv jeg gu fanden gør jeg da en forskel! En hver kan stikke en begynder et trænings program i hånden og sige "god træning"
Det der betyder noget er at jeg er der hver gang og hjælper ham med teknik, rådgivining og motivering. VL træneren må da gerne rådgive til en vis grad men han kommer aldrig til at dedikere sig så meget som jeg har. Han vil jo ikke følge rundt efter ham og være der når min makker tager sit sidste tunge løft.
Det meste af tiden sidder han ved sit skrivebord. Tror måske mest han keder sig og ikke bryder sig om andre "eksperter" som forføre sig i hans kongedømme.

Rådgiving er fint men han vil lave helt om på programmet.
Nu får jeg hans program idag eller imorgen så kan jeg poste det her.

RuneB skrev:jeg tror ikke helt på han er vægtløft træner. Folk roder altid rundt i de rigtige udtryk. Hvis han var ville han have kritiseret jeres squats til døde.

Jeg er overbevist om at han hader boldybuilding. Han er mere til olympisk løftning. Det vil sige Jerk & Clean, Snatch osv. Det er hans store interesse.
Lad mig allerede sig nu at det IKKE er noget for min makker. Han vil helst se forandringer, større muskler.
Og det går den rigtige vej stille og roligt, det kan jeg selv se. Klart han bliver næppe den næste Ronnie men nu har han da overarme i stedet for håndled op til skuldrende og fulgebryst.

IGEN lad mig fortælle hvorfor jeg er på det her forum. Jeg er ikke ekspert, jeg søger blot rådgivning inden afviser VL træneren fuldstændig. Er det så forkert af mig? :-({|=

PS: Stangen ved bænk vejer måske 10-20kg men jeg kan ikke se det. Synes den virker rimlig let. Vi laver ikke deadlife, han er for høj og ranglet til jeg synes det er end god ide.

Styrkeliste

Boris Eleiko skrev:Træner i tre gange i ugen, har VL træneren ret, så er fullbody det bedste.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Dødløft: 2.00

Boris Eleiko skrev:
Boris Eleiko skrev:Træner i tre gange i ugen, har VL træneren ret, så er fullbody det bedste.

enig!

danuas skrev:....Jeg forholder mig til de konstruktive indlæg

Men lad mig sige en ting. Jeg er naturligvis ikke gud indenfor trænings verden, jeg ved ikke alt, jeg kan ikke alt.
Mit program er sikkert ikke perfect osv jeg gu fanden gør jeg da en forskel! En hver kan stikke en begynder et trænings program i hånden og sige "god træning"
Det der betyder noget er at jeg er der hver gang og hjælper ham med teknik, rådgivining og motivering. VL træneren må da gerne rådgive til en vis grad men han kommer aldrig til at dedikere sig så meget som jeg har. Han vil jo ikke følge rundt efter ham og være der når min makker tager sit sidste tunge løft.
Det meste af tiden sidder han ved sit skrivebord. Tror måske mest han keder sig og ikke bryder sig om andre "eksperter" som forføre sig i hans kongedømme.

RuneB skrev:jeg tror ikke helt på han er vægtløft træner. Folk roder altid rundt i de rigtige udtryk. Hvis han var ville han have kritiseret jeres squats til døde.

Jeg er overbevist om at han hader boldybuilding. Han er mere til olympisk løftning. Det vil sige Jerk & Clean, Snatch osv. Det er hans store interesse.
Lad mig allerede sig nu at det IKKE er noget for min makker. Han vil helst se forandringer, større muskler.
Og det går den rigtige vej stille og roligt, det kan jeg selv se. Klart han bliver næppe den næste Ronnie men nu har han da overarme i stedet for håndled op til skuldrende og fulgebryst.

IGEN lad mig fortælle hvorfor jeg er på det her forum. Jeg er ikke ekspert, jeg søger blot rådgivning inden afviser VL træneren fuldstændig. Er det så forkert af mig? :-({|=

PS: Stangen ved bænk vejer måske 10-20kg men jeg kan ikke se det. Synes den virker rimlig let. Vi laver ikke deadlife, han er for høj og ranglet til jeg synes det er end god ide.

Prøv at poste hans program. Så kommer vi med noget konstruktivt teknik.
Det kunne også være fint med nogen videor.
I de fleste tilfælde for man en god vejledning herinde.

I forhold til diskussion med din VL træner er det jo et fint argument at du har erkendt at du ikke er alvidende og derfor har spurgt herinde.

danuas skrev:....Jeg forholder mig til de konstruktive indlæg

Prøv at poste hans program. Så kommer vi med noget konstruktivt kritik
Det kunne også være fint med nogen videor.
I de fleste tilfælde for man en god vejledning herinde.

I forhold til diskussion med din VL træner er det jo et fint argument at du har erkendt at du ikke er alvidende og derfor har spurgt herinde.
Sidst rettet af RuneB 13. jun 2012, 20:17, rettet i alt 1 gang.

så bliver det også nemmere med tilliden fra din aktive hvis nogen andre end dig modsætter sig VL trænerens kommentar.

være opmærksom på at du ikke blander dig for meget i hans træning, det er altid bedst med en god balance imellem vejledning og videns indsamling. Efter at have arbejdet mange år som personlig træner er min vigtigst erfaring at jeg skal holde min kæft noget mere og respekter den aktives selvstændig proces.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster