Har fødselsdag D.12, men har stadig ikke fundet på nogen ønsker
Så hvis i har nogle gave ideer til en knægt på snart 20, må i meget gerne komme med dem

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:Well af bogforslag, bliver jeg jo nødt til at nævne klassikeren, Mulvarpen Der Ville Vide Hvem Der Havde Lavet Lort På Dens Hoved.

Henriksen skrev:murdockrates skrev:Well af bogforslag, bliver jeg jo nødt til at nævne klassikeren, Mulvarpen Der Ville Vide Hvem Der Havde Lavet Lort På Dens Hoved.
Fuldstændig lige gyldig og latterligt post og komme med.

Kenneth K skrev:Henriksen skrev:murdockrates skrev:Well af bogforslag, bliver jeg jo nødt til at nævne klassikeren, Mulvarpen Der Ville Vide Hvem Der Havde Lavet Lort På Dens Hoved.
Og hvorfor f.... er det så det?
Den er faktisk rigtig grineren - kan også anbefales herfra!

murdockrates skrev:Kenneth K skrev:Henriksen skrev:murdockrates skrev:Well af bogforslag, bliver jeg jo nødt til at nævne klassikeren, Mulvarpen Der Ville Vide Hvem Der Havde Lavet Lort På Dens Hoved.
Og hvorfor f.... er det så det?
Den er faktisk rigtig grineren - kan også anbefales herfra!
Well jeg synes også det var et fremragende forslag, jeg tror dog ikke du skal lægge for meget i hans udtalelse, da han i flere tråde nu, har stalket mig.
on with the thread...

bedste dvd ever
murdockrates skrev:Det' cool playboy. Anyhow så istemmer jeg at American Psycho er en god bog

Kolditz skrev:Hvad med sven ole thorsens?. Nu har jeg ikke selv læst den, men tror bestemt den er spændene. Ellers er det altid godt med nogle moneter, så kan man jo købe noget bb grej.

Har brugt et par stykker af dem!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster