Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DonKahle skrev:Du har i en månedstid nu kunne få den på en konkurrents hjemmeside.
Da det ikke er et konkurrende produkt, tillader jeg mig alligevel at fortælle hvor du kan finde det.
Søg på: Mit protein (på engelsk) også søg på Generation Iron i deres søgefelt :-)

FreddyB skrev:Rygtet vil vide, at der ikke er en real source af filmen online :-)

Labze skrev:Der ligger en fungerende version på piratebay, lyden desværre bare ude af sync på den, men det kan rettes i vlc.

MadzP92 skrev:Labze skrev:Der ligger en fungerende version på piratebay, lyden desværre bare ude af sync på den, men det kan rettes i vlc.
hvordan retter man sådan noget i vlc?

Labze skrev:MadzP92 skrev:Labze skrev:Der ligger en fungerende version på piratebay, lyden desværre bare ude af sync på den, men det kan rettes i vlc.
hvordan retter man sådan noget i vlc?
Tryk J eller K for henholdsvis -50ms eller +50ms lydforsinkelse.

agv skrev:https://www.youtube.com/watch?v=sHHG8KHYLDU

Francho skrev:Vil anbefale at downloade den i stedet mht. synkronisering af lyden. Ikke særligt god film, dog. 55:56 er højdepunktet ;)

Lenny87 skrev:Blev filmen vist med underteksten da den blev vist her i Danmark?

Francho skrev:Vil anbefale at downloade den i stedet mht. synkronisering af lyden. Ikke særligt god film, dog. 55:56 er højdepunktet ;)

Bjørnson skrev:Francho skrev:Vil anbefale at downloade den i stedet mht. synkronisering af lyden. Ikke særligt god film, dog. 55:56 er højdepunktet ;)
Da han falder af hesten?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster