Hvad syntes i iøvrigt om de stunts ala dette som laver til ektra bladet hver uge - Er det iorden ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

var flad af grin!

Bondi skrev:Syntes også selv de er herre grineren. Godt nok ligger mange på stregen. Men hvorfor skal alt væres så skide normalt. Hvorfor kan butiksejerne ikke bare lige tåle 2 minutters afbræk fra den kedelig butiks hverdag og nyde oplevelsen

Dingo skrev:Haha jeg kender ham ekspedienten der er på først (bag disken). Han har arbejdet i den føtex jeg er i..
Bondi skrev:Syntes også selv de er herre grineren. Godt nok ligger mange på stregen. Men hvorfor skal alt væres så skide normalt. Hvorfor kan butiksejerne ikke bare lige tåle 2 minutters afbræk fra den kedelig butiks hverdag og nyde oplevelsen
Fordi i en butik tager man hensyn til dem der er ude at handle og hvis folk kan te sig sådan der og råbe og skrige uden at det får bare en smule konsekvenser, så ville butikken ligne en abefest og kunderne ville ikke komme igen

Ja kan godt se det sjove som kunde, men havde jeg været på arbejde havde jeg først grint lidt og så havde jeg bedt ham lade være efter 10 sekunder og ellers var han røget ud.. Det er generende adfærd for andre, sjovt eller ej..MC skrev:
Ahhh come on Danni - Selv du må da ku se det sjove i det

MC skrev:Synes generelt at de er rigtig sjove, og sætter egentlig meget fokus på mange af de problemer som opstår forskellige steder. F.eks. det med at piger med store kasser får særbehandling i iskiosken og af cykeltaxarytteren
Men specielt den her er vold morsom - ikke så meget fordi den har et buskab, men idéen om at efterligne reklamen er sku da mega griner

Alien skrev:Synes ikke han er sjov, og har aldrig gjort det.. men de fleste jeg kender synes om ham..

Dingo skrev:Ja kan godt se det sjove som kunde, men havde jeg været på arbejde havde jeg først grint lidt og så havde jeg bedt ham lade være efter 10 sekunder og ellers var han røget ud.. Det er generende adfærd for andre, sjovt eller ej..MC skrev:
Ahhh come on Danni - Selv du må da ku se det sjove i det

Dingo skrev:Jo men det er stadig en butik og jeg synes ikke det er en måde at opføre sig på i en butik..så kan i kalde mig snerpet hvis i vil
![]()
Men det er jo ligesom i siger at diskoerne i centeret er irriterende med deres squatrack curls, pomadehår og druk snak..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster