Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Hvordan ser dit program ud for de forskellige dage? Hvor længe har du trænet? Hvis du ikke tager på i vægt spiser du ikke nok, ergo - spis mere!

Cosovic skrev:Ja helt klart.. SPIS!

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Du vejer 85 kilo og vil tage muskel på men vil ikke tage på i kilo..![]()
Så bliver du jo nød til at cutte ned først og ramme måske 75-80kg? og så leangaine op til 85kg.
Sådan fortsætter du sådanset bare til du synes du har nok muskelmasse.

Tågehorn skrev:Kenny Nickelman=GUNS skrev:Du vejer 85 kilo og vil tage muskel på men vil ikke tage på i kilo..![]()
Så bliver du jo nød til at cutte ned først og ramme måske 75-80kg? og så leangaine op til 85kg.
Sådan fortsætter du sådanset bare til du synes du har nok muskelmasse.
Nej jeg vil godt tage lidt på, mit mål er bare ikke at øge vægten. Så længe jeg holder mig under 90 kg, er jeg tilfreds.
5 kg. muskler burde også fylde en del.
Okay, jeg har nemlig bevidst undgået kulhydrater, for samtidig at blive mere markeret. Det er så ikke en god cocktail, kan jeg hører.

Tågehorn skrev:
Nej jeg vil godt tage lidt på, mit mål er bare ikke at øge vægten. Så længe jeg holder mig under 90 kg, er jeg tilfreds.
5 kg. muskler burde også fylde en del.
Okay, jeg har nemlig bevidst undgået kulhydrater, for samtidig at blive mere markeret. Det er så ikke en god cocktail, kan jeg hører.

Tågehorn skrev:
Jeg troede jeg godt kunne ligge i kalorieoverskud, ved at spise kød og grøntsager, samt tage de 3 shaker jeg nu tager.

Dingo skrev:Prøv at skrive hvad ud spiser på en dag. Gerne med ca. mængder

Thomas Jagd skrev:Du spiser alt, alt, ALT for lidt. Og du spiser alt for kaloriefattigt. Mere er der egentligt ikke at sige.

Tågehorn skrev:Der er kun 150 kcal i mine shakes:-/
Jeg kan godt se der er meget mere gang i det du beskriver der.
Jeg rejser meget, så er der andet end rejser og hummus der kan bruges?? Evt noget der kan købes færdiglavet??
Hvad med sukker, er det forbudt, eller er det ok???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster