Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spiderman skrev:Gyno hos mænd kommer af forhøjet kvindeligt kønshormon (Østrogen). Det er hårdt mælkekirtelvæv som sidder inde bagved brystvorten. Ses hos nogle mandlige BB´ere samt fitnessudøvere grundet brug af medikamenter. Kan også opstå grundet fedme, idet den mandlige krop kan danne kvindeligt kønshormon:-(

M.R.J. skrev:Spiderman skrev:Gyno hos mænd kommer af forhøjet kvindeligt kønshormon (Østrogen). Det er hårdt mælkekirtelvæv som sidder inde bagved brystvorten. Ses hos nogle mandlige BB´ere samt fitnessudøvere grundet brug af medikamenter. Kan også opstå grundet fedme, idet den mandlige krop kan danne kvindeligt kønshormon:-(
Det er dog næppe hormonel ubalance TS lider af, men formendtlig høj fedtprocent. @ TS - Faktisk er det det mandlige kønshormon, som sørger for fedtdeponering på bryst og mave.
Post evt. et billede, man er nemlig ikke i tvivl. Du kan evt. selv google "GYNECOMASTIA" og sammenligne, jeg tror dog næppe du har noget at bekymre dig om.

markn skrev:Lider selv lidt af fedtophobninger på brystet, der vel ikke andet at gøre end at cutte helt i bund?

TheCzech skrev:Det er vist bare formen på dit bryst. Det ligner ikke gyno. Prøv med et billede fra siden.

Nders skrev:Hvordan er det så når du spænder? Det ligner ikke gyno.

Terkelsen skrev:Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?

Jegerny skrev:Kør noget Arimidex, så skulle det meget gerne forsvinde

ntp9 skrev:I betragtning af at du adskillige gange har været på sygehuset og haft lejlighed til at snakke med lægerne er dine spørgsmål lidt mærkelige.Terkelsen skrev:Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?
Årsagen i dit tilfælde er antageligvis primært kirtelvæv. Dette vender ikke tilbage efter en evt. operation.

Thorsen skrev:Som ASF Skriver så er H.C andersens klinik den bedste i landet på det område. Vælg dem hvis du leder efter privat

ASF skrev:Thorsen skrev:Som ASF Skriver så er H.C andersens klinik den bedste i landet på det område. Vælg dem hvis du leder efter privat
My fellow musclezoner

ASF skrev:ntp9 skrev:I betragtning af at du adskillige gange har været på sygehuset og haft lejlighed til at snakke med lægerne er dine spørgsmål lidt mærkelige.Terkelsen skrev:Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?
Årsagen i dit tilfælde er antageligvis primært kirtelvæv. Dette vender ikke tilbage efter en evt. operation.
Lægerne i det offentlige er meget tit utroligt inkompetente, så jeg forstår godt TS spørgsmål.
HC. Andersen Klinik i Odense skulle være rigtigt god. Har kun hørt positive ting derfra. Men finder det mærkeligt at du ikke kan få det fjernet af det offentlige. Bare sig det går dig meget psykisk på osv osv.. Giv den hele armen.

Pzyrex skrev:Jegerny skrev:Kør noget Arimidex, så skulle det meget gerne forsvinde
Én ting er, at du opfordrer til at tage et ulovligt medikament, noget andet er at det absolut ingen effekt vil have - Armidex har ingen virkning når først man har gynækomasti. Det kan bruges til at forebygge.

Hippokrates skrev:ASF skrev:ntp9 skrev:I betragtning af at du adskillige gange har været på sygehuset og haft lejlighed til at snakke med lægerne er dine spørgsmål lidt mærkelige.Terkelsen skrev:Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?
Lægerne i det offentlige er meget tit utroligt inkompetente, så jeg forstår godt TS spørgsmål.
HC. Andersen Klinik i Odense skulle være rigtigt god. Har kun hørt positive ting derfra. Men finder det mærkeligt at du ikke kan få det fjernet af det offentlige. Bare sig det går dig meget psykisk på osv osv.. Giv den hele armen.
Eh, hvad? Men så er det jo godt, at der findes folk som dig, som højner standarden.

Jegerny skrev:Pzyrex skrev:Jegerny skrev:Kør noget Arimidex, så skulle det meget gerne forsvinde
Én ting er, at du opfordrer til at tage et ulovligt medikament, noget andet er at det absolut ingen effekt vil have - Armidex har ingen virkning når først man har gynækomasti. Det kan bruges til at forebygge.
Sjovt, fordi jeg har selv haft gyno og blev fortalt at Adex kunne hjælpe mig med at få det væk.. og tænk engang, det forsvandt.

ASF skrev:Hippokrates skrev:ASF skrev:ntp9 skrev:I betragtning af at du adskillige gange har været på sygehuset og haft lejlighed til at snakke med lægerne er dine spørgsmål lidt mærkelige.Terkelsen skrev:Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?
Eh, hvad? Men så er det jo godt, at der findes folk som dig, som højner standarden.
Ja præcis, jeg ved meget mere end læger. Nej....
Det jeg mente var, at TS sagtens kunne stille spørgsmål, da de svar man får af læger ikke altid er ligeså uddybende som de kunne være. Det har jeg og mange jeg kender selv erfaret.

ASF skrev:Jegerny skrev:Pzyrex skrev:Jegerny skrev:Kør noget Arimidex, så skulle det meget gerne forsvinde
Sjovt, fordi jeg har selv haft gyno og blev fortalt at Adex kunne hjælpe mig med at få det væk.. og tænk engang, det forsvandt.
Du har været meget heldig. Det er i få tilfælde Anti-Østrogener kan gå ind og fjerne allerede opstået gyno.. Men jeg ville også sige det er worth the try at gå amok med Anti-Ø, men det vil jeg ikke vejlede om herinde...

Terkelsen skrev:Hej alle.
Jeg oprettede tråden i novembers sidste år, da jeg var bange for jeg havde gynækomasti, hvilket jeg så også havde.
Jeg har nu været til adskillige besøg på sygehuset i over et halvt års tid, for at få taget blodprøver, og hver eneste gang for jeg at vide at mit østrogen nivau er for højt.
Lægerne kan ikke finde en forklaring på det, nogen herinde der måske kunne give en forklaring på det?
Anyway, det offentlige vil ikke udføre en operation, så nu er jeg igang med at finde et privat hospital der udfører det. (nogle der har gode erfaringer med nogle der er billige og dygtige?)
Min største bekymring er så, hvis jeg får det lavet, vil det så ikke bare komme igen nu når mit østrogen nivau er for højt?
For jeg vil virkelig gerne have det opereret, da det ikke er pænt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster