HER tænker jeg så, når knolden bliver kappet af, tror i så at lyset bare slukker med det samme hovedet er af eller har man blod nok osv. i hovedet til at kunne se kort bagefter? Nogle ting skal man bare finde ud af!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

frederikv skrev:Come on ! i kan da ikke bare læse mit post og lade mig hænge på den som en![]()

krang skrev:Haha, jeg har tit tænkt det samme. Jeg håber, man stadig kan nå at se og tænke lidt.
Det ville jeg satme ikke håbe 

krang skrev:Haha, jeg har tit tænkt det samme. Jeg håber, man stadig kan nå at se og tænke lidt.

Karl Æg skrev:krang skrev:Haha, jeg har tit tænkt det samme. Jeg håber, man stadig kan nå at se og tænke lidt.
Du tror ikke det gør bare en lille smule ondt?

Karl Æg skrev:krang skrev:Haha, jeg har tit tænkt det samme. Jeg håber, man stadig kan nå at se og tænke lidt.

Dingo skrev:Siden samtlige nervebaner bliver afskåret forbindelsen til hjernen, samt al iltforsyning + 1000 andre ting forsvinder pludseligt, så tror jeg sgu næppe der er nogen chance for at man lige kan sende onde øjne til bødlen til sidst

Karl Æg skrev:Hvis man stadig kan se og tænke kan man vel også føle? Og hvis man kan føle at ens hoved er blevet skåret af, tror jeg altså det gør temmelig nas.

Karl Æg skrev:Hvis man stadig kan se og tænke kan man vel også føle? Og hvis man kan føle at ens hoved er blevet skåret af, tror jeg altså det gør temmelig nas.

JJohansen skrev:Jeg er enig med Monkeyjuice, dette kræver et forsøg for at vi kan være helt sikre.

madein89 skrev:Det var da en spøjs deduktion..

Moqensen skrev:JJohansen skrev:Jeg er enig med Monkeyjuice, dette kræver et forsøg for at vi kan være helt sikre.
Og JJohansen har hermed meldt sig selv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster