Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TotalSort skrev:Er det virkelig en grund til at ende et forhold?
TotalSort skrev:Eller er det en dårlig undskyldning for noget helt andet?
TotalSort skrev:Skal jeg kontakte ham igen og hvad sku jeg sige for at redde det?

Maskinen skrev:TotalSort skrev:Skal jeg kontakte ham igen og hvad sku jeg sige for at redde det?
Det kan du godt, men så giv lige din værdighed en farvel-krammer.

baseman skrev:Maskinen skrev:TotalSort skrev:Skal jeg kontakte ham igen og hvad sku jeg sige for at redde det?
Det kan du godt, men så giv lige din værdighed en farvel-krammer.

jhax skrev:[quote=”TotalSort”]
Eller er det en dårlig undskyldning for noget helt andet?

TotalSort skrev:Det har jeg tænkt over men jeg havde bare brug for at vide om det virkelig er grund nok blandt fyre. Ja han er en lidt jaloux type men synes det var lige i overkanten, på grænsen til en joke.

Krestnk skrev:Hvor længe har I været sammen?

Mr Stiff skrev:Han lyder som en keeper, skynd dig at finde ham og tig om tilgivelse...

Bnaz skrev:Den opførsel, der omtales, er det noget, du ønsker at blive udsat for på en regelmæssig basis?

TotalSort skrev:Critter:
Naturligvis ikke, jeg var bare nysgerrig da jeg ikke kunne sætte mig ind i den tankegang. I er jo for det meste fyre herinde så måske i kunne men tilsyneladende ikke så konklusionen er klar; han er fuld af pis.

3dec skrev:Det er jo fuldstændig åbentlyst, at han har ledt efter den første og bedste undskyldning for at skride, undskyld jeg siger det.
Er din kæreste i øvrigt 12? Jeg vidste ikke at man stadig praktiserede sms-breakup's.

Er din kæreste i øvrigt 12? Jeg vidste ikke at man stadig praktiserede sms-breakup's.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster