Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Headcrusher skrev:Hey, tænkte på en ting..
kunne cykelhandsker bruges til styrketræning.. de kan nemlig købes for en 20er, og træningshandsker koster 150? nogen der har efaring der..
hilsen jonas..

S.Sørensen skrev:Jeg tror nu du vil blive glad for et par handsker som også støtter om håndledene, det er jeg i hvert fald !

S.Sørensen skrev:Jeg tror nu du vil blive glad for et par handsker som også støtter om håndledene, det er jeg i hvert fald !

jeg troede kun det var piger som var så sippet omkring hård hud i hænderne, men hver sin smag.... skal i bruge noget for at støtte håndleddet.... har Bodyman dem til 99 kr.... eller prøv versagrip.com

Søren W skrev:Handsker = ghey
Og det mener jeg også selvom I viser mig en video af Ronnie Coleman, der bruger handsker. Mødte jeg ham i OBBC, hvor han trænede iført handsker ville jeg sige:"WTF's up with the gloves Ron?"

Nicobruun skrev:Søren W skrev:Handsker = ghey
Og det mener jeg også selvom I viser mig en video af Ronnie Coleman, der bruger handsker. Mødte jeg ham i OBBC, hvor han trænede iført handsker ville jeg sige:"WTF's up with the gloves Ron?"
Jeg kan se et formål for dem som ikke har lyst til hård hud, det er jo individuelt eller dem som sveder meget om sommeren og det kan være et problem i dødløft etc.

Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Handsker = ghey
Jeg kan se et formål for dem som ikke har lyst til hård hud, det er jo individuelt eller dem som sveder meget om sommeren og det kan være et problem i dødløft etc.
Tjah, det kan godt være det virker som en påtaget "hardcore" attitude, men jeg finder handsker helt og aldeles unødvendige. Glider stangen bruger man magnesiumkalk, hård hud fjernes i badet enten med fil eller barber-skraber, jeg gør det sidste.

Nicobruun skrev:Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Handsker = ghey
Tjah, det kan godt være det virker som en påtaget "hardcore" attitude, men jeg finder handsker helt og aldeles unødvendige. Glider stangen bruger man magnesiumkalk, hård hud fjernes i badet enten med fil eller barber-skraber, jeg gør det sidste.
Jeg genkender godt det første. Men ikke for at forsvare dem der bruger handsker, men f.eks. der hvor jeg har og der hvor jeg træner, der er der ikke Magnesiumkalk. Det eneste jeg gør, er bare at smøre mine handsker i sådan noget håndcreme agtig noget, som min far brugte da han var smed.

Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Handsker = ghey
Jeg genkender godt det første. Men ikke for at forsvare dem der bruger handsker, men f.eks. der hvor jeg har og der hvor jeg træner, der er der ikke Magnesiumkalk. Det eneste jeg gør, er bare at smøre mine handsker i sådan noget håndcreme agtig noget, som min far brugte da han var smed.
Man KAN jo købe noget selv, hvis det er, bare et forslag
Hobbykniv virker også ok til den hårde hud, men med en skraber kan man bare gå amok når huden er opløst i badet og jeg har endnu ikke skåret mig. (7-9-13)

Nicobruun skrev:Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Nicobruun skrev:Søren W skrev:Handsker = ghey
Man KAN jo købe noget selv, hvis det er, bare et forslag
Hobbykniv virker også ok til den hårde hud, men med en skraber kan man bare gå amok når huden er opløst i badet og jeg har endnu ikke skåret mig. (7-9-13)
Ja, men tror ikke at de vil have det alle steder. Men helt enig.
A Menace To Chicken skrev:Hvorfor gøre så meget ud af at fjerne den hårde hud? - den falder jo af af sig selv, alligevel, og mens den er der tjener den et formål.

Ioxer skrev:hvor køber du dette magnesiumkalksprit? og hvad hedder det?

A Menace To Chicken skrev:magnesium kan købes ultra billigt over nettet, seek and ye shall find.
.. vabler, sir du? Jeg har aldrig haft vabler, bare hård hud. Måske skyldes det at jeg er gammel skovhugger, måske er jeg bare mutant. Men jeg har sgu' aldrig haft vabler.

Søren W skrev:A Menace To Chicken skrev:magnesium kan købes ultra billigt over nettet, seek and ye shall find.
.. vabler, sir du? Jeg har aldrig haft vabler, bare hård hud. Måske skyldes det at jeg er gammel skovhugger, måske er jeg bare mutant. Men jeg har sgu' aldrig haft vabler.
Ok, men det er nu almen kendt, at hård hud giver vabler. Desuden er det også ubehageligt at have hård hud på hænderne.

A Menace To Chicken skrev:magnesium kan købes ultra billigt over nettet, seek and ye shall find.

Søren W skrev: Ok, men det er nu almen kendt, at hård hud giver vabler. Desuden er det også ubehageligt at have hård hud på hænderne.

Bork skrev:Ronnie Coleman bruger handsker. Nuff' said.

alwin skrev:Bork skrev:Ronnie Coleman bruger handsker. Nuff' said.
Hvorfor gjorde han egentlig det?

Bork skrev:alwin skrev:Bork skrev:Ronnie Coleman bruger handsker. Nuff' said.
Hvorfor gjorde han egentlig det?
Øhhhh? Fordi han har lyst formoder jeg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster