Var på vej ud at træne da jeg får en opringning fra en kammerat der kan fortælle mig at vores elskede center er brændt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Brændt ned? Er der nogle der har sat ild til det eller hvordan?

Poliquin skrev:Det Bay. Han blev misundelig på din ryg og tæntke det måtte stoppes![]()
Ej, fuck hvor surt. Hvad gør du med træningen de sidste uger så?

Brutalis_81 skrev:Poliquin skrev:Det Bay. Han blev misundelig på din ryg og tæntke det måtte stoppes![]()
Ved sku ikke hva jeg gør, Der er ikke andre steder i herning hvor bb er velkommne![]()
Damn det er noget pis, ikke lige hva man har brug for nu..

Bay skrev:Er der andre gode muligheder for at træne i Herning?

Brutalis_81 skrev:Bay skrev:Er der andre gode muligheder for at træne i Herning?
Nope. De andre steder føler man sig absolut ikke velkommen som bb. Man skal f. eks træne i t-shirt, så andre ikke bliver stødt, så den med lige at smide trøjen og øve posering går ikke..og så er der ingen tunge håndvægte.

Poliquin skrev:Brutalis_81 skrev:Poliquin skrev:Det Bay. Han blev misundelig på din ryg og tæntke det måtte stoppes![]()
Ved sku ikke hva jeg gør, Der er ikke andre steder i herning hvor bb er velkommne![]()
Damn det er noget pis, ikke lige hva man har brug for nu..
Så der kun Crossfit tilbage![]()
Ja der er vel ikke andet for end at træne fitness, de sidste uger. Det ender vel med jeg stiller op i en fitness klasse istedet![]()
Ej, det sku noget seriøst crap. På med en trøje og ned i det nærmeste kommercielle center.

Bay skrev:Brutalis_81 skrev:Bay skrev:Er der andre gode muligheder for at træne i Herning?
Nope. De andre steder føler man sig absolut ikke velkommen som bb. Man skal f. eks træne i t-shirt, så andre ikke bliver stødt, så den med lige at smide trøjen og øve posering går ikke..og så er der ingen tunge håndvægte.
Så må du ud i Dansk Fitness Holstbro - det gamle Holstebro Fitness. Der på du gerne træne i tank og der er håndvægte til 55kg - dog må du nok ikke smide dit tøj

Brutalis_81 skrev:Bay skrev:Brutalis_81 skrev:Bay skrev:Er der andre gode muligheder for at træne i Herning?
Så må du ud i Dansk Fitness Holstbro - det gamle Holstebro Fitness. Der på du gerne træne i tank og der er håndvægte til 55kg - dog må du nok ikke smide dit tøj
Der er bare lidt langt på en cykel, men så er cardioen da på plads

kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Men det er seriøst noget lort. Kan du ikke bare bide tænderne sammen og træne i T-shirt? Det er jo kun 3 uger

Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Men det er seriøst noget lort. Kan du ikke bare bide tænderne sammen og træne i T-shirt? Det er jo kun 3 uger
Ja det var en helt speciel stemning der var der..
Men jeg trænede i city finess idag og det var okay.

SPH skrev:Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Ellers kan du jo komme til Ikast, Form og velvaere.
Jeg traener der, og det er skide laekkert. Du maa dog ikke traene i undertroeje, eneste minus.

Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()

t.nielsen skrev:Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Ja jeg syntes faktis også Cityfitness var ok.
Men det er rigtig hvad du siger at der ikke er den samme stemning, og hygge..

Brutalis_81 skrev:t.nielsen skrev:Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Nej præcis. Nu må vi bare håbe de åbner igen, med helt nyt udstyr og lidt til, men jeg tvivler

t.nielsen skrev:Brutalis_81 skrev:t.nielsen skrev:Brutalis_81 skrev:kr athletic skrev:Det er noget fuck at centret brandte ned. Fik trænet der en enkelt gang, og der var en fed stemning godt med heavy rock![]()
Nej præcis. Nu må vi bare håbe de åbner igen, med helt nyt udstyr og lidt til, men jeg tvivler
Så må vi bare selv starte noget. En rigtig hardcore hule med tunge vægte og heavy metal på anlæget. Og så invitere vi Power til at gå og råbe lidt

Og et spinnings rum med masser af spejle.

SPH skrev:1 - 40kg haandvaegte med 4 baenke der hoerer til.
3 flade til baenkpres, 1 skraa, 1 smith stativ, 2 squat stativer. 45benpres, benpres, MASSER af kabel stativer, 7-10 cardio maskiner, plus en masse andre vaegttraenings maskiner, cirkeltraenings rum er der osOg et spinnings rum med masser af spejle.
Ejeren er dog ikke saa glad for BB, men saa laenge man er clean og foelger de andre regler, kan han ikke ikke have noget imod et nyt medlem

Brutalis_81 skrev:SPH skrev:1 - 40kg haandvaegte med 4 baenke der hoerer til.
3 flade til baenkpres, 1 skraa, 1 smith stativ, 2 squat stativer. 45benpres, benpres, MASSER af kabel stativer, 7-10 cardio maskiner, plus en masse andre vaegttraenings maskiner, cirkeltraenings rum er der osOg et spinnings rum med masser af spejle.
Ejeren er dog ikke saa glad for BB, men saa laenge man er clean og foelger de andre regler, kan han ikke ikke have noget imod et nyt medlem
Okay, det lyder cool. Kan være man lige skal ud og prøve det af.. Jeg siger tak

Nescionomen skrev:Og med hensyn til Form og velvære i Ikast, så er det virkelig en nar der har det center. Der må ikke larmes og brøles og vægtstænger og håndvægte skal lægges stille ned på jorden så de ikke larmer. Jeg stod engang og lavede dødløft med 165 kg. Jeg kørte nogle reps, hvor jeg knaldede stangen i gulvet og brølede lidt, så kom han fandme ind og sagde: "Nu stopper du det der!!" Jeg stod og koncentrerede mig om vægten og så kommer sådan en spade og begynder at råbe til en mens man står med 165 kg. Det kunne fandme da have givet en massiv rygskade hvis jeg havde mistet koncentrationen fuldstændigt. Spade. Det resulterede så i at jeg gik direkte ud til skranken og opsagde mit medlemsskab med det samme. Så uprofessionel må man bare ikke være hvis man vil drive et fitness center.

Nescionomen skrev:Det er en myte at man ikke må træne i tank tops i diverse kommercielle centre. Nu har jeg selv trænet i både Herning styrke og motion, fitnessdk i herning, fitnessone i herning og form og velvære i ikast, og jeg er aldrig blevet bedt om at tage en t-shirt på.
Og det med at øve posering, det kan man jo snildt gøre i omklædningsrummet. Det behøver man jo partout ikke gøre midt i centeret.
Jeg har heller aldrig oplevet at nogle af centrene har et problem med at man dyrker decideret bodybuilding. Så længe man ikke generer de andre og rydder op efter sig, så har de intet problem med det. Og så skal man selvfølgelig holde fingrene fra kagedåsen med forbudte stoffer, for det tester de dig for, hvis de synes du ser stor og farlig ud.
Men jeg medgiver at stemningen i Herning SM er helt speciel og bodybuilding er der nærmere normen end undtagelsen og det er selvf. fedt.
Udstyret i de andre centre i Herning er ikke optimalt til bodybuilding hvis man virkelig tager det seriøst, men det går da, bare man er lidt kreativ.
Og med hensyn til Form og velvære i Ikast, så er det virkelig en nar der har det center. Der må ikke larmes og brøles og vægtstænger og håndvægte skal lægges stille ned på jorden så de ikke larmer. Jeg stod engang og lavede dødløft med 165 kg. Jeg kørte nogle reps, hvor jeg knaldede stangen i gulvet og brølede lidt, så kom han fandme ind og sagde: "Nu stopper du det der!!" Jeg stod og koncentrerede mig om vægten og så kommer sådan en spade og begynder at råbe til en mens man står med 165 kg. Det kunne fandme da have givet en massiv rygskade hvis jeg havde mistet koncentrationen fuldstændigt. Spade. Det resulterede så i at jeg gik direkte ud til skranken og opsagde mit medlemsskab med det samme. Så uprofessionel må man bare ikke være hvis man vil drive et fitness center.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster