First of all, lidt information..
Jeg er en dreng på 16 år. Jeg har altid været den store type (ikke fed), men typen med "store knogler" som min mor siger... haha. Men, jeg har aldrig været spinkel, og derfor har mine muskler heller ikke været så fremhævet som jeg gerne vil have (også selvom jeg til hver en tid ville kunne owne alle de splejser fra min omgangskreds med six-pack, men det er nu en helt anden sag
Men videre til sagens kerne. Jeg er som sagt en velbygget dreng, på en 70 kilo. Og jeg er cirka 170 cm høj. Og jeg vil gerne træne mig selv op, til at få en rigtig score krop
For lige pt er jeg ikke synderligt tilfreds. Altså jeg er ikke overvægtigt, men langt fra trimmet! Men jeg ser mig selv som ret stærk.
I fritiden spiller jeg håndbold, på et ret højt niveau (top 4-5 i jylland). Det gjorde jeg sidste sæson, og jeg forventer også jeg fortsætter noget ala det samme i år. Vi er allerede begyndt at sommertræne 3xugentligt, jesus christ..
Men som I måske kender det fra sport, laver man en helvedes masse mavebøjninger og armbøjninger, der efter min mening, ikke giver det vilde..
Så derfor vil jeg godt igang med noget nogenlunde seriøst vægt træning.
Mål:
* Udseendet er i hovedsædet (her tænker jeg især bryst, mave og arme) kort sagt; pigerne skal tiltrækkes af min krop
* Men ydermere vil jeg også gerne blive stærkere, pga jeg er streg spiller.
Men hvordan skal jeg gribe det hele an? - jeg vil selvfølgelig have det maksimale ud af det.
Derfor ville jeg gerne hvis I ville være behjælpelige med et program
Jeg har tænkt lidt på at følge følgende program: http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/georgeturners10x10program.php
Og ellers bare general vejledning, råd, kost osv
(spørg endelig hvis i behøver information)
På forhånd tak!
EDIT:
Det skal måske siges jeg var lidt i tvivl om, hvorhenne dette indlæg skulle postes.. Men håber jeg har postet det rigtige sted