Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1660
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1658

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp i en sticky situation

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Efter at have læst en masse lækre svar i tråde som denne, tænker jeg at bb.dk's ekspertise kan hjælpe mig ud af en yderst dum situation.

Kort fortalt; Jeg har en god ven som er vild med en pige, og mener derfor han har dipset hende. Der sker så dette for 2 uger siden, vi skal til fest sammen, mig, min ven og denne pige. Min ven bliver så uvenner med hende, og spørger om jeg ikke bare kom over istedet hvortil jeg svarer, ja okay.
Så skriver den her pige så dagen derpå til mig, og spørger om jeg så ikke vil med til festen, bare os to. Her svarer jeg så Ja, klart og bailer min ven...

Jeg vælger så at ringe til ham og aflyse og fortæller ham en sød lille løgn om jeg ikke kunne komme over alligevel fordi jeg netop skulle ud og spise med familien istedet.

Jeg er så på vej til at hente hende pigen på stationen. Hun hopper ud af toget - og hvem møder jeg så.. Så står min ven lige op i facet på mig og pigen. Jeg får snakket ham ned, og klart nok er han utrolig sur over jeg har bailet ham og istedet var på vej til fest med hans crush.

Han ringer så til mig dagen efter og fortæller hvis jeg skulle gøre det godt igen, må jeg ikke snakke med hende pigen åbenbart og jeg svarer bare fair nok. Problemet er så bare hun har været forbi flere gange og sove O:). Han finder nok ud af det før eller siden, men bør jeg fortælle ham hvordan det hele står til og fuldkommen såre ham, eller bør jeg bare lade vær med at sige noget.

Det er en af mine forholdvis gode venner så er helt blank på hvad jeg egentlig skal gøre i denne situation...
BB.DK kan helt 100 hjælpe

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du lyder sgu ikke som en god ven.. :p

Det der med at kalde dips, synes jeg personligt selv er noget pjat, men når du ikke vælger at fortælle ham tingene lige ud, som det er, så burde du godt selv kunne se der er noget galt.

Hvis det virkelig er en god kammerat, og du godt kan li' hende her, så sættter du dig naturligvis ned og snakker med din ven og forklare ham hvordan du har det med hende. Hvis hun ikke er noget værd, for dig, så er valget vel ikke svært, hvis vi antager han virkelig er en god ven.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

At kalde dips er fint hvis man rykker på det og tingene sker. Hvis mn så fucker det op så må bolden gå videre.

Men... Hvis det decideret er en tøs han ikke bare ville knalde, men så som potentiel kæreste og virkelig var into, så kunne du sgu godt lige vente lidt længere tid eller cleare den med ham først. Som minimum må du i hvert fald have forståelse for at han bliver sir og skuffet over det.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:At kalde dips er fint hvis man rykker på det og tingene sker. Hvis mn så fucker det op så må bolden gå videre..

Kan ikke holde damen, kan ikke holde dips.

Er gået hen og blevet vild med hende og kunne nemt se hende som en potentiel kæreste.

Det er ikke en ven jeg har kendt specielt lang tid, vi snakker 6 måneder. Men vi snakker godt sammen og har det generelt fedt.
Han er bare typen som på ingen måde ville kunne bære det. Jeg ved hvis jeg fortæller ham det er vi nok ikke venner mere...

Først og fremmest ville jeg kalde dig en rigtig dårlig ven.

Havde du været min ven havde den ikke kunne reddes, uanset hvad, du har jo fucket op med mange ting på samme tid, så man vil jo aldrig kunne føle at man kan stole på dig igen, du kunne have gjort det let ved at bare være ærlig.

Sorry to say, men nogen ting kan der ikke rettes op på, så du kan gøre tingene anderledes fremover over for andre, men du har vist skidt på din ven på den værste måde som man kan.

Jeg har tilgivet rigtigt mange folk, lige fra indbrud hos mig til at slå mig i ansigtet med en flaske, men det er jo småting i forehold, du har virkelig fucket op.

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Søren pedersen skrev:Først og fremmest ville jeg kalde dig en rigtig dårlig ven.

Enig, kan ikke sige den imod.

Det er heldigvis ikke en jeg har kendt særligt længe, men han er en flink gut, når det ikke handler om damer. Han lavede noget der minder om den jeg lavede på ham. Det var en jeg mere eller mindre havde noget kørende med, han snuppede til en fest.
Det dog ikke på baggrund af denne handling jeg gjorde som jeg gjorde.

Søren pedersen skrev:
Jeg har tilgivet rigtigt mange folk, lige fra indbrud hos mig til at slå mig i ansigtet med en flaske, men det er jo småting i forehold, du har virkelig fucket op.

mvh

haha rolig - det er selvfølgelig ikke iorden, men det er sgu primært løgnen i det som er skidt og de har været venner i 6 måneder - dumt lavet, men du blir sgu nødt til at fortælle ham om det, og så må det være op til ham og se hvad der skal ske med jer som venner.

Reputation point: 15

Bjørnson skrev:
Søren pedersen skrev:

mvh

haha rolig - det er selvfølgelig ikke iorden, men det er sgu primært løgnen i det som er skidt og de har været venner i 6 måneder - dumt lavet, men du blir sgu nødt til at fortælle ham om det, og så må det være op til ham og se hvad der skal ske med jer som venner.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi ikke er venner mere hvis jeg fortæller ham det, han vil virkelig ikke kunne bære det. Hvis jeg vidste han var typen som godt kunne tilgive havde jeg sagt det med det samme. Det ved jeg bare han ikke er, på baggrund af nogen af hans andre venskaber.

Lets face it. Du er jo ikke hans ven. Eller også definerer du bare ordet "ven" (eller ordet "moral") anderledes end mig.
Brugeravatar

Reputation point: 75

Galleri: Vis galleri (1)

Siden hvornår vælger man en tøs over en kammerat???

Bros > all

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

LookWhatYouDid skrev:Lets face it. Du er jo ikke hans ven. Eller også definerer du bare ordet "ven" (eller ordet "moral") anderledes end mig.

Vi var ret gode venner før alt dette skete...

ZinK_ skrev:Siden hvornår vælger man en tøs over en kammerat???

Bros > all

Ville ikke definere ham som en bro, i og med jeg kun har kendt ham i 6 måneder.

Men ja.

For to år siden gik jeg i seng med en pige fra min klasse. Hun havede lige slået op med sin kæreste, som også gik i klassen, og som jeg også var ven med. Needless 2 say er vi ikke venner længere, but I didn't care.
Jeg har 3 rigtig gode kammerater som jeg aldrig kunne drømme om at træde over tæerne på den måde.
Jeg er loyal mod de 3 og omvendt. Hvis venskabet ikke er så vigtigt så er pigen da klart mere værd for dig.
Hvis man altid skal overholde "brocode" over for alle ens venner/bekendtskaber så findes der jo ikke én pige du må gå ud med.

Reputation point: 255

Douchebag skrev:

Bros > all

Men ja.

Tøser kommer og går! Venner har man for livet.

Hvordan kan du være i tvivl?? du skriver endda i har det fedt sammen! Come on dude altså :)

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Lucas1994 skrev:For to år siden gik jeg i seng med en pige fra min klasse. Hun havede lige slået op med sin kæreste, som også gik i klassen, og som jeg også var ven med. Needless 2 say er vi ikke venner længere, but I didn't care.
Jeg har 3 rigtig gode kammerater som jeg aldrig kunne drømme om at træde over tæerne på den måde.
Jeg er loyal mod de 3 og omvendt. Hvis venskabet ikke er så vigtigt så er pigen da klart mere værd for dig.
Hvis man altid skal overholde "brocode" over for alle ens venner/bekendtskaber så findes der jo ikke én pige du må gå ud med.

Spot on. Præcis sådan jeg har det.

Er det kun mig der morer mig gevaldigt over trådstarters navn kontra indhold :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 35

Douchebag skrev:
Lucas1994 skrev:For to år siden gik jeg i seng med en pige fra min klasse. Hun havede lige slået op med sin kæreste, som også gik i klassen, og som jeg også var ven med. Needless 2 say er vi ikke venner længere, but I didn't care.

Så må du jo bare vælge mellem de to.

Enten er han en bro som du ved du kan stole på, hvor jeres venskab er mere værd end penge/damer og alt andet.

Eller også er han bare en god ven som du har det sjovt med, men ikke er mere værd end potentiel kærlighed.

Lucas1994 skrev:
Douchebag skrev:

Enten er han en bro som du ved du kan stole på, hvor jeres venskab er mere værd end penge/damer og alt andet.

Eller også er han bare en god ven som du har det sjovt med, men ikke er mere værd end potentiel kærlighed.

Jeg ved jeg ikke kan stole på ham, grundet nogen af hans andre venskaber. Han er nok mere en god ven som man har det sjovt med.
Tak for de vise råd!

Douchebag skrev:

Eller også skriver han bare det du mest håbede på herinde, fordi det er den besked der taler mest til din fordel :) . Havde du været helt afklaret med hvordan du har det og afklaret med situationen, med det valg du tog, havde du ikke haft behovet for at oprette tråden.

Jeg har selv truffet min del af de dårlige beslutninger, også dem der minder om din + et nøk værre, så jeg kender den udemærket.
Vil du hellere ha' pigen i dit liv, så er valget jo nemt.. Er det venskab der var engang derimod vigtigere, så må du be' om hans tilgivelse. Du har ikke været nogen skytsengel af en ven i det her, men piger kan dog stadigvæk afføde nogle helt forfærdelige beslutninger hos os :-k
Brugeravatar

Reputation point: 240

Douchebag skrev:
Lucas1994 skrev:
Douchebag skrev:

Jeg ved jeg ikke kan stole på ham, grundet nogen af hans andre venskaber. Han er nok mere en god ven som man har det sjovt med.
Tak for de vise råd!

Selv tak. I mit tilfælde var jeg jo afklaret med at venskabet som jeg brændte ikke var mere værd end pigen.
Og nettohunden bringer også nogle gode pointer du burde lytte til :)

Synes det er svært at sammenligne de to, når jeg ikke har kendt damen så længe. Men hun er dejlig og i mine øjne ser hun hammer godt ud.

Så står min ven lige op i facet på mig og pigen.

Troede aldrig jeg skulle læse sådan en kombination af dansk og engelsk! I dont even ..

Nåh. Men hverken pigen eller 'vennen' virker som to mennesker jeg ville holde på? Du skriver, at du ikke stoler på ham grundet hans andre venskaber? Og pigen er vel fuldt bevidst om hans følelser, men vælger alligevel at handle som hun gør?

Get out, while you still can.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Kidd skrev:
Så står min ven lige op i facet på mig og pigen.

Troede aldrig jeg skulle læse sådan en kombination af dansk og engelsk! I dont even ..

Nåh. Men hverken pigen eller 'vennen' virker som to mennesker jeg ville holde på? Du skriver, at du ikke stoler på ham grundet hans andre venskaber? Og pigen er vel fuldt bevidst om hans følelser, men vælger alligevel at handle som hun gør?

Get out, while you still can.

"vennen" har fucked et par andre venskaber op, fordi han selv godt kan være lidt af en douche en gang i mellem.

Pigen har hele tiden fortalt ham det ikke var hendes mening at starte falske forhåbninger overfor ham...

Douchebag skrev:"vennen" har fucked et par andre venskaber op, fordi han selv godt kan være lidt af en douche en gang i mellem.

Pigen har hele tiden fortalt ham det ikke var hendes mening at starte falske forhåbninger overfor ham...

Så lad ham sejle sin egen sø. Livet er for kort til at ofre tid på den slags 'venskaber'.

Uanset hvad hun har udtrykt overfor ham, er det stadig lidt pebret, at starte noget op med dig velvidende at I har en relation. Hvis du vil noget med hende, så overvej at tread carefully. Hellere safe than sorry.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Det værste er sgu nok at du ikke har nosser nok til at være ærlig overfor din såkaldte ven. Måske han ville håndtere det bedre hvis du ikke droppede ham og fyrede fesne løgne af overfor ham, og fortalte ham at du altså er blevet vild med hende pigen her.
Hav da lidt respekt for ham, også selvom du humper hans crush.
Men hvad ved jeg..

Reputation point: 55

Bros before hoes, mate.

Always! No fucking exeption

Reputation point: 35

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Dips er en tricepsøvelse.

Dibs er, når man kræver fortrinsret til noget.

Mvh Engelskmesteren.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

ZinK_ skrev:
Douchebag skrev:

Bros > all

Men ja.

Tøser kommer og går! Venner har man for livet.

Hvordan kan du være i tvivl?? du skriver endda i har det fedt sammen! Come on dude altså :)

Og dog er der undtagelser!

The Juice skrev:Dips er en tricepsøvelse.

Dibs er, når man kræver fortrinsret til noget.

Mvh Engelskmesteren.

han har da dyppet noget

Reputation point: 140

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster