Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Slim Jim skrev:Jeg skal have lavet et 2-split program, men kan ikke rigtig finde ud af fordelingen.
Har pt. forestillet mig dette:
DAG 1:
Bryst
Triceps
Skulder
Mave
DAG 2:
Ryg
Biceps
Ben
Slim Jim skrev:Jeg skal have lavet et 2-split program, men kan ikke rigtig finde ud af fordelingen.
DAG 1:
Bryst
Triceps
Skulder
Mave
DAG 2:
Ryg
Biceps
Ben

Kromann skrev:Slim Jim skrev:Jeg skal have lavet et 2-split program, men kan ikke rigtig finde ud af fordelingen.
DAG 1:
Bryst
Triceps
Skulder
Mave
DAG 2:
Ryg
Biceps
Ben
Det er sådan, jeg kører mit 2-split. Du skal dog sørge for at få post delt på andendagen

Lawbreakingtrucker skrev:Post delt = bagskulder om du vil.. har læst flere steder her at den skal på samme dag som ryg!
Jeg roder os selv med at sammensætte et 2split..

Xiva skrev:Et klassisk to split kunne så sådan her ud
Dag 1: Bryst, skulder, triceps, læg
Flat barbell bench press
Incline dumbell pres
Incline Dumbell flies
Military pres
Lateral raises
Dips
Fransk pres
Calf raises
Dag 2: Ben, ryg, rear delt, biceps
Squat
Dødløft
Leg curl
Barbell bent over rows
Pull ups
Rear lateral raises
Barbell curl
Dumbell Hammer curl

Xiva skrev:Prøv at tæl antal øvelser på dagen. Så vil du vide hvorfor
8 øvelser på dag 1
8 øvelser på dag 2
Xiva skrev:Og som du selv nævner. Det betyder ikke noget hvornår man træner læg

Casper.S skrev:Xiva skrev:Prøv at tæl antal øvelser på dagen. Så vil du vide hvorfor
8 øvelser på dag 1
8 øvelser på dag 2
Ja og derfor vælger nogle at kører 3-Split.
Men det er rigtigt at fordelingen af øvelser, såvel som sæt, uanset hvad kommer til at være skæv i et 2-Split, såfremt man bygger det ordelingt op. Dette er dog ikke et argument for at træne en muskelgruppe 2 dage i træk, selv ikke en så lille muskel som læggen.
Man kan sikkert godt klare sig med det, men jeg mener ikke at det er optimalt.Xiva skrev:Og som du selv nævner. Det betyder ikke noget hvornår man træner læg
Hvornår nævner jeg det?

Xiva skrev:Casper.S skrev:Xiva skrev:Prøv at tæl antal øvelser på dagen. Så vil du vide hvorfor
8 øvelser på dag 1
8 øvelser på dag 2
Ja og derfor vælger nogle at kører 3-Split.
Men det er rigtigt at fordelingen af øvelser, såvel som sæt, uanset hvad kommer til at være skæv i et 2-Split, såfremt man bygger det ordelingt op. Dette er dog ikke et argument for at træne en muskelgruppe 2 dage i træk, selv ikke en så lille muskel som læggen.
Man kan sikkert godt klare sig med det, men jeg mener ikke at det er optimalt.Xiva skrev:Og som du selv nævner. Det betyder ikke noget hvornår man træner læg
Hvornår nævner jeg det?
Altså, når man træner squat, leg curl, dødløft vil jeg slet ikke sige at man rammer den nok, hvis overhoved til at man kommer til at træne den 2 dage i træk.
"Hvornår nævner jeg det"
Ben = Quads, Hams OG læg. Altså det er jo ikke sådan, at fordi du ikke direkte rammer læggen i Squat, at den så ikke spiller en rolle alligevel.
Jeg læste forkert. Men imo! - så rammer man ikke læggen i squat overhovedt, med mindre din teknik er helt fucked! Derfor kan man sagtens træne calves på bryst, skulder, tri dagen.

, det program du har nævnt for oven ser rigtig godt ud synes jeg.
Jannik1102 skrev:Hej nu ledte jeg også lige efter et 2 split, det program du har nævnt for oven ser rigtig godt ud synes jeg.
Hvor mange reps og sæt vil i køre i øvelserne?

peter n skrev:Jannik1102 skrev:Hej nu ledte jeg også lige efter et 2 split, det program du har nævnt for oven ser rigtig godt ud synes jeg.
Du har indset, at tråden er over fire år gammel, ikke?
. jeg leder efter et 2 split program også faldt jeg over den her tråd.
Jannik1102 skrev:peter n skrev:Jannik1102 skrev:Hej nu ledte jeg også lige efter et 2 split, det program du har nævnt for oven ser rigtig godt ud synes jeg.
Du har indset, at tråden er over fire år gammel, ikke?
jo men er det ikke ligegyldigt?. jeg leder efter et 2 split program også faldt jeg over den her tråd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster