Jeg står i den situation at jeg er stødt på en pige, som der bare er et eller andet over. Det er svært at forklare, men I kender nok følelsen
Mit problem er at jeg gerne vil invitere hende ud, men jeg ved bare ikke om det er for tidligt.
Det er en pige fra mit arbejde. Hun arbejder i en anden afdeling, så jeg har ikke nogen daglig kontakt til hende. Desværre. Men jeg har prøvet at tale med hende et par gange(kun om arbejdsrelaterede ting), hvilket har været lidt svært, for faktisk har jeg ikke en skid relevant at spørge om. Jeg ville sgu bare lige i kontakt med hende
Jeg talte sidst med hende igår(fredag). Jeg er overbevist om at hun ved at jeg eksisterer, for efter at jeg har talt få gange med hende, så smiler hun altid til mig når vi passerer hinanden
Og netop derfor overvejer jeg nu, meget seriøst, at tage kontakt til hende på arbejdet for at invitere hende på en kop kakao/kaffe en eftermiddag. Jeg vil nemlig super gerne lære hende at kende og se om hun er noget for mig.
Men jeg vil gerne lige høre jeres mening. Hvad synes I? Er det for tidligt at invitere hende ud?
For lige at opsummere: Hun ved hvem jeg er og smiler til mig. Hehe