Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spacecow skrev:Havde godt luret den med madpakken, og smøre selv :-D Det er bare så træls!
Men det må jeg jo bide i mig.
Problemet med aftensmad, er jo også, at det ikke er altid vi får kød. Og sådanne dage, vil jeg jo naturligt have mangel på protein.
Men jeg må prøve at snakke med hende, også se om jeg kan få strikket noget sammen. :-)

Spacecow skrev:Havde godt luret den med madpakken, og smøre selv :-D Det er bare så træls!
Men det må jeg jo bide i mig.
Problemet med aftensmad, er jo også, at det ikke er altid vi får kød. Og sådanne dage, vil jeg jo naturligt have mangel på protein.
Men jeg må prøve at snakke med hende, også se om jeg kan få strikket noget sammen. :-)

Men det tager jeg til den tid..
Like a BOSS
) Men du kunne drikke noget mælk hvis det er.. eller føgle mit råd nummer 1..

Har et job, jeg har dog kun 6 timer i ugen, hvilket jo ikke giver den største løn ;)
)Skal du have nogle forholdsvist store madpakker, men det må jeg jo så bare lave

Spacecow skrev:Hey BB.
Hvad gør i unge, der endnu ikke er flyttet hjemmefra mht. Kost?
Hos mig, er det mor der laver aftensmad, samt madpakker, og det er derfor ikke altid nemt, at spise rigtigt.
Æder i så bare mega meget når i bulker, og mindre når i cutter?
Min mor er heller ikke meget for protein pulver. Og jeg har egentlig heller ikke råd. Men det kan vel blive nødvendigt?
Så hvad gør i?

stenb skrev:Til jer som selv køber ind, får i så pengene af jeres mødre til det? eller går det fra egen lomme?
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

stenb skrev:Til jer som selv køber ind, får i så pengene af jeres mødre til det? eller går det fra egen lomme?

mikkel_baech skrev:stenb skrev:Til jer som selv køber ind, får i så pengene af jeres mødre til det? eller går det fra egen lomme?
Hvis man er utilfreds med det der bliver serveret må man vel selv hive lidt i lommerne?

Spacecow skrev:Har på ingen måde råd til selv at betale min mad. 1000-1200 er jo cirka det jeg får i løn.
Men må prøve at hører min mor ad, pg evt få lavet en ordning :-)
eller spiser jeg hvad der kommer på boret.. (hvilket er mest sundt sund) 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster