Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ellers er de gamle Alien altid fede 

frede000 skrev:Hvad er det nu den der klovne film hedder? Den handler om en klovn der slår børn ihjel og laver allemulige sindsyge ting. Tror nok det er noget med "Et" "It"!

frede000 skrev:Hvad er det nu den der klovne film hedder? Den handler om en klovn der slår børn ihjel og laver allemulige sindsyge ting. Tror nok det er noget med "Et" "It"!

Rookie skrev:Find det afsnit af X-Files der hedder "The Host" - Så tænker man sig om igen før man går på toilettet![]()
Hvis du nu skal sidde og se film med en øgle er The Hills have eyes 1 og 2 perfekte.. Der er røvmange chock, klamme scener og alle mulige andre grunde til at øglen inden for ret kort tid sidder på dit skød

The Grudge 2 er til gengæld til grin 

Anker skrev:Jeg sad en aften og skulle i skole dagen efter. Så slog jeg over på 3+ i 10 sekunder og så viste de den der Ondskabens Hotel. I de 10 sekunder jeg så filmen kom den der del hvor der står de der to tvillinger og siger: "Come with us and play forever and ever and ever..." Fuck det var nøjern!
Jeg faldt først i søvn klokken 4...

Nr.13 skrev:Anker skrev:Jeg sad en aften og skulle i skole dagen efter. Så slog jeg over på 3+ i 10 sekunder og så viste de den der Ondskabens Hotel. I de 10 sekunder jeg så filmen kom den der del hvor der står de der to tvillinger og siger: "Come with us and play forever and ever and ever..." Fuck det var nøjern!
MUuhAHAHA!!11!1!! .. Hvis du bliver så let bange, skulle du måske checke denne her nye film ud:
http://www.1408-themovie.com

Anker skrev:Nr.13 skrev:Anker skrev:Jeg sad en aften og skulle i skole dagen efter. Så slog jeg over på 3+ i 10 sekunder og så viste de den der Ondskabens Hotel. I de 10 sekunder jeg så filmen kom den der del hvor der står de der to tvillinger og siger: "Come with us and play forever and ever and ever..." Fuck det var nøjern!
MUuhAHAHA!!11!1!! .. Hvis du bliver så let bange, skulle du måske checke denne her nye film ud:
http://www.1408-themovie.com
Trykkede på linket men det ser sku for nøjern ud så jeg ikke tør se traileren![]()
Ja jeg er lidt af en tøs når det gælder gyserfilm men til gengæld er jeg helt kold når det er splatterfilm. Blod kan jeg godt holde ud at se så det er vidst en win-win situation
Fat skrev:Jeg er også med på 'The Grudge' .. Men det skal være de japanske original-versioner...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster