Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SandyFrink skrev:Jeg ville hellere spraye mine øjne med tefal end køre HSHIT.
det har du selv sagt

Jiyan skrev:efter din 6 ugers cyklus så skal du tage en uges deload/dekonditionering. og ellers så kunne du som jeg har tænkt mig at istedet for at tage 2 ugers eccentrisk træning efter de 6 uger så tage to uger med dropsets og sådan noget

Karl Æg skrev:Jiyan skrev:efter din 6 ugers cyklus så skal du tage en uges deload/dekonditionering. og ellers så kunne du som jeg har tænkt mig at istedet for at tage 2 ugers eccentrisk træning efter de 6 uger så tage to uger med dropsets og sådan noget
Eller også kunne han smide HST i skraldespanden og i stedet finde et program, der ikke er totalt elendigt.

Karl Æg skrev:Jiyan skrev:efter din 6 ugers cyklus så skal du tage en uges deload/dekonditionering. og ellers så kunne du som jeg har tænkt mig at istedet for at tage 2 ugers eccentrisk træning efter de 6 uger så tage to uger med dropsets og sådan noget
Eller også kunne han smide HST i skraldespanden og i stedet finde et program, der ikke er totalt elendigt.

, fik ellers fornemmelsen af, at et hst-program skulle være godt, efter at have læst Rasmus Thorups artikel "The basics of hypertrophy training".

junjer skrev:HST er da en kanon program, prøv at læse de tråde hvor folk har kørt det, generelt er folk tilfredse og har fået gode gains, og har jeg også selv, er selv igang med et igen.

SandyFrink skrev:Jeg ville hellere spraye mine øjne med tefal end køre HSHIT.

junjer skrev:HST er da en kanon program, prøv at læse de tråde hvor folk har kørt det, generelt er folk tilfredse og har fået gode gains, og har jeg også selv, er selv igang med et igen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster