Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Hvad er du mest bange for?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

...og her tænker jeg ikke på fobier og det at være bange for, ja whatever, vand, højder, edderkopper og sådan..
Tænker mere på ting der kunne ske for jer, ved ulykker eller andet i den retning.

Hvis jeg tænker på sådan hvad noget af det værste der kunne ske for mig skulle være, så ville det at blive blind være virkelig slemt. Tanken om ikke at kunne opleve f.eks. synet af fremtidige børn, kæreste.. At undvære alle de visuelle indtryk i livet.
At blive døv ville også være slemt men tror alligevel total mørke ville være slemmere for mig.

At blive total handicappet ved en bilulykke eller sådan noget, ville jo også være mega nederen, men hvis vi nu holder os til sådan mindre ting ?
F.eks. "komme til skade med benene, fordi at løbe er mit liv" ..

Men jo giv gas, det var sådan en tanke jeg fik en dag jeg sad i bussen :? bare lidt flyvende tanker
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Hmm ville nok være at ikke få børn og så de ting du siger :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Bovrup

Træner her: Exerzice

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (11)

Det tror jeg vi alle har tænkt over engang imellem...

• At blive blind/døv/stum
  • At blive steril
  • At blive lam
  • At miste en, der står mig nær
  • At slå ihjel (i bilulykke fx)

Det må være nogle af dem, der står højest på min "liste" :)
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Galleri: Intet galleri

Min liste ligner Biivers nærmest 100%

Træner her: Skovsgård motionscenter

Kostplan: Ingen kostplan

men er der en bestemt ting der lige tager føringen? F.eks. som at jeg hellere ville være døv end blind, hvis jeg skulle tage valget ?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

jeg ville hellere være blind end døv. Men det svært valg og skal vi forhåbentlig aldrig tag :)
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (62)

hot_fifty skrev:jeg ville hellere være blind end døv. Men det svært valg og skal vi forhåbentlig aldrig tag :)

Det plejer heller ikke ligefrem at være et valg når sådan noget sker :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

At være bundet fast mens man ser en eller anden random psykopat torturere, partere og æde sine børn, forældre og samlever.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:At være bundet fast mens man ser en eller anden random psykopat torturere, partere og æde sine børn, forældre og samlever.

Sker hver dag :wink:
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

At dø uden mening, før jeg har opnået hvad jeg ville i mit liv.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

At dø uden mening, før jeg har opnået hvad jeg ville i mit liv.

I det hele taget bare at dø en unaturlig død. Der er INGEN andre der skal være herre over mit liv og min skæbne.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg frygter ensomheden og det at miste en kropsdel... benet, øjet, armen, osv, bare en af de ting forsvandt, det ville sku nok knuse mig..
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Jeg ville 100 % hellere blive blind, døv, you name it, end at opleve det jeg er allermest bange for i hele verden:

At miste min familie. Har et gentagende mareridt hvor at min mor, far og lillebror bliver torpederet af en lastbil, og at de alle dør :| Det er nok det værste mareridt jeg kunne forestille mig at opleve.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:Jeg ville 100 % hellere blive blind, døv, you name it, end at opleve det jeg er allermest bange for i hele verden:

At miste min familie. Har et gentagende mareridt hvor at min mor, far og lillebror bliver torpederet af en lastbil, og at de alle dør :| Det er nok det værste mareridt jeg kunne forestille mig at opleve.

Så er det jo godt at du deler drømmen med os andre, så skulle det efter sigende ikke ske :)

Det værste der kunne ske for mig er det samme. At miste de mennesker der står mig nært. Gud, vi har også evnen til at ytre vores følelser her på forummet, hvor er det smukt :embaress: =D>
Bodybuilding is a marathon, not a sprint!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Langå Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Nick187 skrev:Sker hver dag :wink:

Ikke herhjemme, nej. Men tag du et smut til Afrika syd for Sahara, så er det lidt en anden snak :wink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

TheFatboy skrev:At dø uden mening, før jeg har opnået hvad jeg ville i mit liv.

I det hele taget bare at dø en unaturlig død. Der er INGEN andre der skal være herre over mit liv og min skæbne.

hvis du bruger skæbne som begreb, så er du vel heller ikke selv herre over det?
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009

Geografisk sted: Herlev

Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 140.00

the-QB skrev:
TheFatboy skrev:At dø uden mening, før jeg har opnået hvad jeg ville i mit liv.

hvis du bruger skæbne som begreb, så er du vel heller ikke selv herre over det?

Johov :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis min svulst i hjernen kommer tilbage for fjerde gang, er der stor sandsynlighed for at jeg mister mit syn. Har prøvet at være næsten blind på det ene øje, men det blev så godt igen. Så det er jeg bange for. Og tænker generelt meget på alle de følgesygdomme, som jeg har større sandsynlighed for at få end andre.
Har tit tænkt på hvordan mit liv kommer til at være, hvis jeg får en sygdom til. Om jeg overhovedet ville kunne lave noget. Eller om jeg skal ligge på et hospital resten af mit liv.

Men det jeg er allermest bange for, er at miste min familie.
Brugeravatar

Artz skrev:Hvis min svulst i hjernen kommer tilbage for fjerde gang, er der stor sandsynlighed for at jeg mister mit syn. Har prøvet at være næsten blind på det ene øje, men det blev så godt igen. Så det er jeg bange for. Og tænker generelt meget på alle de følgesygdomme, som jeg har større sandsynlighed for at få end andre.
Har tit tænkt på hvordan mit liv kommer til at være, hvis jeg får en sygdom til. Om jeg overhovedet ville kunne lave noget. Eller om jeg skal ligge på et hospital resten af mit liv.

Kan godt forestille mig, at det må være noget af det værste, hvis en sygdom/lidelse vender tilbage...

Min gode ven har haft kræft i hoften som barn, og hans far begik selvmord da han var mindre. Han har godt nok haft det hårdt. Det må fandme være slemt hvis sygdommen vender tilbage - det kan jeg godt sætte mig ind i... :|
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:
Artz skrev:Hvis min svulst i hjernen kommer tilbage for fjerde gang, er der stor sandsynlighed for at jeg mister mit syn. Har prøvet at være næsten blind på det ene øje, men det blev så godt igen. Så det er jeg bange for. Og tænker generelt meget på alle de følgesygdomme, som jeg har større sandsynlighed for at få end andre.

Kan godt forestille mig, at det må være noget af det værste, hvis en sygdom/lidelse vender tilbage...

Min gode ven har haft kræft i hoften som barn, og hans far begik selvmord da han var mindre. Han har godt nok haft det hårdt. Det må fandme være slemt hvis sygdommen vender tilbage - det kan jeg godt sætte mig ind i... :|

Ja, det er ikke rart at tænke på. Lyder hårdt med din ven. Man må bare prøve at leve i nuet :)
Brugeravatar

At få flået huden hevet af, og blive badet i salt. Hvorefter man bliver bunder til at træ, mens myrer stille og roligt spiser dig levende. Kan eventuelt gøres værre hvis ens familie bliver først gennem det først mens man kigger på.

Af andre ting er der at nævne:
Cutte
Mikkel Leicht (Han er jo stærk)
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog

At slå et andet menneske ihjel og leve med det resten af livet eller at havne i en rullestol.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

Neut skrev:At få flået huden hevet af, og blive badet i salt. Hvorefter man bliver bunder til at træ, mens myrer stille og roligt spiser dig levende. Kan eventuelt gøres værre hvis ens familie bliver først gennem det først mens man kigger på.

Af andre ting er der at nævne:
Cutte
Mikkel Leicht (Han er jo stærk)

Det ville være nasty ja, men jeg tror det er enu værre...hvis man var single mens det skete.
Spis den vægt du er.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

madein89 skrev:At slå et andet menneske ihjel og leve med det resten af livet eller at havne i en rullestol.

Det er da ikke så slemt at leve med at have slået et andet menneske ihjel, hvis det virkelig var dét du ville. Hvis det var din hensigt.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:
madein89 skrev:At slå et andet menneske ihjel og leve med det resten af livet eller at havne i en rullestol.

Det er da ikke så slemt at leve med at have slået et andet menneske ihjel, hvis det virkelig var dét du ville. Hvis det var din hensigt.

Med mindre du har en dyssocial personligheds struktur, så er det noget der vil være hos dig hele dit liv, hensigt eller ej.
Jesper Linde
Brugeravatar

jesperlinde skrev:
TheFatboy skrev:

Med mindre du har en dyssocial personligheds struktur, så er det noget der vil være hos dig hele dit liv, hensigt eller ej.

Alle kan slå ihjel. Enhver idiot kan finde ud at at trykke på en aftrækker. Det sker hver dag.

Så længe man er overbevist om at det var det rigtige at gøre, er det jo sjældent traumatiserende.
Brugeravatar

Styrkeliste

TheFatboy skrev:
jesperlinde skrev:
TheFatboy skrev:

Alle kan slå ihjel. Enhver idiot kan finde ud at at trykke på en aftrækker. Det sker hver dag.

Så længe man er overbevist om at det var det rigtige at gøre, er det jo sjældent traumatiserende.

yep, og du kommer åbenlyst fra en verden hvor dette ikke sker, fordi tro det eller lad vær, at tage et menneske liv vil følge en resten af livet.
Jesper Linde
Brugeravatar

jesperlinde skrev:
TheFatboy skrev:
jesperlinde skrev:
TheFatboy skrev:

yep, og du kommer åbenlyst fra en verden hvor dette ikke sker, fordi tro det eller lad vær, at tage et menneske liv vil følge en resten af livet.

Det tror du ikke jeg er klar over? Hvis man ikke er velovervejet, og er sikker på at det er det rigtige at gøre, så skal man sgu da ikke slå nogen som helst ihjel.

Ja, hvis det er et uheld (man kører en ned eller noget i den dur), så kan jeg sagtens erklære mig enig. Det ville jeg godt nok heller ikke have det godt med.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ved nærmere eftertanke ville min største frygt nok være, at blive udsat for pælespidning, hvilket giver associationer til historierne om den ægte Dracula. Prinsen af Wallachia, Vlad III Dracul Tepes Vlad III’s yndlings tortur- og henrettelsesmåde var nemlig pælespidning.

Kilde: http://www.vagabond.info/default.asp?id=271
"Den barske historie om den ægte Dracula
Prinsen af Wallachia, Vlad III Dracul Tepes, havde set sin far blive myrdet i en familiestrid, som faderen havde med Prins Dan. Vlad III begyndte sin regeringsperiode med at hævne sin fars død. Han begravede sin storebror og Prins Dan levende. Derefter inviterede han de andre adelsmænd og deres familier til påskefest vel vidende, at mange af de andre adelsmænd havde været med i den plan, der fik hans far myrdet. Under festen arresterede han alle sine gæster. De gamle adelsmænd og deres familier blev spiddet på pæle med det samme, mens de yngre adelsmænd og deres familier blev tvunget til slavearbejde. De skulle genopbygge et gammelt slot, en nærtliggende ruin. Det siges, at de sled, til tøjet faldt af deres kroppe, og at de derefter blev tvunget til at arbejde videre nøgne. Meget få overlevede genopbygningen af slottet, Bran Slottet.

Vlad III’s yndlings tortur- og henrettelsesmåde var pælespidning. Han forfinede pælespidningen, så hans ofre led i mange timer eller dage, inden de endelig døde. Han havde endda forskellige længder på pælene, så man kunne se, hvilke ofre, der havde den højeste status. Jo længere pæl, des fornemmere offer. Pælene blev desuden arrangeret pænt i geometriske mønstre. Pælene måtte endelig ikke være for skarpe eller for spidse. Så risikerede han, at ofrene døde for hurtigt af chok. Pælene blev smurt ind i olie og tvunget gennem kroppen for neden til de stak ud af munden. Andre blev spiddet gennem maven eller munden. Spædbørn blev spiddet på den samme pæl, som deres mødre. Pælen gennem mødrene stak gerne ud af brystet, så hun kunne holde spædbarnet ind til sig. Nogle blev spiddet, så de hang med hovedet nedad. Ligene fik lov at hænge på pælene i månedsvis, hvilket skabte en tyk stank af forrådnelse.

Det siges, at tyrkerne blev så forfærdede ved synet af de 20.000 rådnede lig og af stanken fra disse, at de opgav at erobre området.

Dracul betyder djævlen eller dragen på rumænsk. A’et er den bestemte form af ordet."
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:Ved nærmere eftertanke ville min største frygt nok være, at blive udsat for pælespidning, hvilket giver associationer til historierne om den ægte Dracula. Prinsen af Wallachia, Vlad III Dracul Tepes Vlad III’s yndlings tortur- og henrettelsesmåde var nemlig pælespidning.

Kilde: http://www.vagabond.info/default.asp?id=271
"Den barske historie om den ægte Dracula
Prinsen af Wallachia, Vlad III Dracul Tepes, havde set sin far blive myrdet i en familiestrid, som faderen havde med Prins Dan. Vlad III begyndte sin regeringsperiode med at hævne sin fars død. Han begravede sin storebror og Prins Dan levende. Derefter inviterede han de andre adelsmænd og deres familier til påskefest vel vidende, at mange af de andre adelsmænd havde været med i den plan, der fik hans far myrdet. Under festen arresterede han alle sine gæster. De gamle adelsmænd og deres familier blev spiddet på pæle med det samme, mens de yngre adelsmænd og deres familier blev tvunget til slavearbejde. De skulle genopbygge et gammelt slot, en nærtliggende ruin. Det siges, at de sled, til tøjet faldt af deres kroppe, og at de derefter blev tvunget til at arbejde videre nøgne. Meget få overlevede genopbygningen af slottet, Bran Slottet.

Vlad III’s yndlings tortur- og henrettelsesmåde var pælespidning. Han forfinede pælespidningen, så hans ofre led i mange timer eller dage, inden de endelig døde. Han havde endda forskellige længder på pælene, så man kunne se, hvilke ofre, der havde den højeste status. Jo længere pæl, des fornemmere offer. Pælene blev desuden arrangeret pænt i geometriske mønstre. Pælene måtte endelig ikke være for skarpe eller for spidse. Så risikerede han, at ofrene døde for hurtigt af chok. Pælene blev smurt ind i olie og tvunget gennem kroppen for neden til de stak ud af munden. Andre blev spiddet gennem maven eller munden. Spædbørn blev spiddet på den samme pæl, som deres mødre. Pælen gennem mødrene stak gerne ud af brystet, så hun kunne holde spædbarnet ind til sig. Nogle blev spiddet, så de hang med hovedet nedad. Ligene fik lov at hænge på pælene i månedsvis, hvilket skabte en tyk stank af forrådnelse.

Det siges, at tyrkerne blev så forfærdede ved synet af de 20.000 rådnede lig og af stanken fra disse, at de opgav at erobre området.

Dracul betyder djævlen eller dragen på rumænsk. A’et er den bestemte form af ordet."

Adh, for satan...!
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Off topic