Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

regn dit energiforbrug ud og spis 500kcal mindre end det - så burde du ca tabe ½kg om ugen
GangnamStyle skrev:Hello BB. Jeg har her inden for det sidste år smidt 30 kg, ved hjælp af sund og proteinholedig kost og ca 30 min cardio hver anden dag. Den gang vejede jeg 110, idag er jeg nede på 80. Men der sidder stadig en masse fedt ( meget af det tror eller håber jeg på er subkutant fedt ) men nu vil jeg gerne have nogen muskler på kroppen. min tvivl opstår nu da jeg også stadig gerne vil af med mit fedt, men jeg gider ikke forsætte med at cutte. ellers ender det med jeg ligner en udhungret mand i ansigtet. Jeg ved heller ikke om jeg vil bulke, fordi så kommer jeg jo aldrig af med alt det fedt som stadig sidder tilbage.
Stats
20 år
185cm
80 kg
Hvad ville i gøre i min situation?
A. blive ved med at cutte indtil jeg har en tilfredsstillende fedt%% og ligne en udhungret mand i ansigtet samtidigt
eller
B. BUlK? og bare bygge nogen muskler på og selvfølgelig det uundgåelige fedt

Selvom jeg vejer 80, så ligner jeg på ingen måde nogen af de andre drenge som vejer det samme. selvom de ikke er ret muskuløse.. men her er et lidt gammel og dårligt billede 

Skal så lige siges at, osten kun er på 3% lol

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster