Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1339
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Hvad sker der for BB.dk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg er slet ikke enig, men kom da med nogle eksempler ellers er der jo ingen der ved hvad du snakker om.

Når nu du kommer med sådan et opråb må du have din argumentation i orden.

Vi er blevet rigtig mange og rigtig forskellige mennesker her på siden, dvs. at der er mange tråde og mange forskellige vinkler til emnerne. Dermed vil der være flere steder hvor vi må gribe ind og moderere, for at beholde den gode tone og den gode stemning som vi altid har haft og vi gerne vil beholder herinde.

Vi modererer ikke uden grund!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

haha.. sure dreng :D

jeg kan til dels godt følge dig, men kun i doping sektionen, hvilket jeg sådan set godt kan forstå, for hvornår er der tale om info og hvornår er der tale om vejl.?
i de andre sektioner har jeg ikke oplevet det problem du nævner.. og jeg er nu nok en af de mest aktive på siden.
hvis du ike er enig med mods, admin eller det der er skrevet står det dig da helt frit for at debatere med dem. du skal bare kunne dokumentere det du siger er rigtigt.. jeg synes nu ikke det er så stort et problem som du gør det til....
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

Hmmm det lyder da ik godt.. :(

Men det er nu mod'ens ansvar at sørge for at der bliver diskuteres relevante emner og der bliver holdt en sober tone på hele siden - plus at byde ind med deres viden om emnerne.

Jeg syntes nu personligt, at de gør et godt arbejde herinde og at de hæver mange gange standarten på de indlæg der bliver postet herinde.

Men selvfølgelig kan du have været uheldig, eller måske er der noget om det - kom med nogle eksempler - du må ha noget at argumentere dine påstande med :D
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00

Hvis det er en generel opfattelse at vi modererer for meget, eller at der er noget vi ikke gør godt nok, så er det da vigtigt, at folk føler at de har lov til at sige det til os.
Alt kan og skal debatteres, vi gør bare alt hvad vi kan for at bodybuilding.dk skal forblive danmarks bedste bodybuilding board og derfra udvikle sig til at blive endnu større og endnu bedre.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:
kuglen skrev:haha.. sure dreng :D

jeg kan til dels godt følge dig, men kun i doping sektionen, hvilket jeg sådan set godt kan forstå, for hvornår er der tale om info og hvornår er der tale om vejl.?
i de andre sektioner har jeg ikke oplevet det problem du nævner.. og jeg er nu nok en af de mest aktive på siden.
hvis du ike er enig med mods, admin eller det der er skrevet står det dig da helt frit for at debatere med dem. du skal bare kunne dokumentere det du siger er rigtigt.. jeg synes nu ikke det er så stort et problem som du gør det til....

ISÆR i doping sektionen

Hør her, vi ER NØDSAGET TIL at moderere meget i dopingsektionen og det er fordi
Vejledning i brug af doping er forbudt
Debat og information om diverse stoffer er ok

Det kan virkelig ikke overraske dig at der bliver modereret meget i dopingforumment, hvor grænsen mellem vejledning og faktuel info kan være meget hårfin.

Nu hvor du ikke vil komme med nogle argumenter for din påstand kan jeg jo give et eksempel:

viewtopic.php?t=13108&highlight=

I denne tråd gav Bodyblom et link, hvori der kunne findes vejledning i doping.
Bodyblom blev her sat lidt i klemme, da det kom til at fremstå som om han postede vejledning i doping og brød vore regler. Det var beklageligt, men ikke verdens undergang og desuden er der jo ingen der forhindrer dig i at give en forklaring, hvormed man kan få løst tingene.
Brugeravatar

Styrkeliste

hold op du er hidsig idag... træk vejret dybt ned i maven og tæl til 10.....

du har lige fået en forklaring på hvorfor det ene af dine eksempler blev slettet..

hvis du gjort reklame for celltech uden at kunne dokumentere fra pålidlig kilde at den effekt de lover reelt er til stede kan jeg godt forstå at tråden bliver lukket.

jeg har ikke læst dine tråde om eca stack, men hvis du har anbefalet disse har du igen grunden til at tråden er lukket.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Så kan vi også ta den med ham som satte et billede ind af sig selv, men hans tråd blev straks skudt i sænk og totalt ødelagt fordi han havde skrevet inde på BH at han havde taget hormoner.

tja.. det var jo så hans eget problem.. det endte jo også med at gå ud over bondi, hvilket jo er grunden til at han er stoppet herinde.
Brugeravatar

Styrkeliste

Nåede at poste midt indlæg inden du havde rettet dit, så derfor så jeg ikke din argumentation - beklager.

Mht. ADD's artikel se mit tidligere indlæg:
Bjørnen skrev:viewtopic.php?t=13108&highlight=

I denne tråd gav Bodyblom et link, hvori der kunne findes vejledning i doping.
Bodyblom blev her sat lidt i klemme, da det kom til at fremstå som om han postede vejledning i doping og brød vore regler. Det var beklageligt, men ikke verdens undergang og desuden er der jo ingen der forhindrer dig i at give en forklaring, hvormed man kan få løst tingene.

Folmand har meget at lave og for ikke at trække en diskussion i langdrag, har han skåret igennem hvilket jeg godt kan forstå.

Insulintråden blev holdt åben i lang tid, selvom den var på grænsen, dog blev den lukket til sidst, da den endte med at overtræde reglerne.

Celltech tråden og mælk og proteinpulver tråden må du linke til. Dem kan jeg ikke udtale mig om.

Mht. konkurrerende produkter kan jeg sige at Bodyman og Bodylab bruger enorme summer, uden et større afkast på sponsorater af atleter, Bodybuilding.dk, DM i bodybuilding, NM i bodybuilding, Loaded Cup, konkurrencer her på siden og meget mere. Derfor må de også stille nogle rammer for, at de kan få dækket bare en del af de omkostninger som alle disse ting koster. Disse rammer er bl.a. at man ikke reklamerer for konkurrerende produkter m.m.

Jeg siger ikke at du reklamererer for andre produkter, men forklarer bare hvorfor nogle af reglerne er som de er.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Så kan vi også ta den med ham som satte et billede ind af sig selv, men hans tråd blev straks skudt i sænk og totalt ødelagt fordi han havde skrevet inde på BH at han havde taget hormoner.

Nu kender jeg ikke den pågældende tråd, men bb.dk tager jo stor afstand fra doping, så hvis en bruger siger at han tager/har taget doping, så forstår jeg da godt at den bliver lukket? Selvfølgelig afhængig af hvordan det er fremstillet. Hvis han har fremstillet sit doping brug som "hvor var det fedt og jeg gainede helt vildt!", så er det da klart at vi tager afstand fra det.

Nu siger du at den blev ødelagt.. Blev den lukket eller kom folk bare med deres meninger om hans doping brug? Fordi det sidstnævnte har intet med mods eller admins at gøre..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Det er jo et holdningsspørgsmål, vi kan jo ikke påtvinge BB.dk's brugere en holdning omkring krudt, f.eks. at det er okay at bruge det? Så lang tid tonen er sober går det nok, men i min verden er der ingen grund til at komme anklager osv.; folk skal vurderes ud fra deres pics, hvordan de har opnået det er IMO ligemget og folks egen sag.

Mht. dopingtrådene kan du ikke rigtig brokke dig over, at vi slettede links osv., da der var anvisninger af doseringer :)

Desuden er det dumt at linke til BH's hormonprofiler, da der bred enighed om at de er forældede :wink:

Men jeg synes da det er påklageligt, at du synes vi er for synlige og er hæmmende for debatterne for det er bestemt ikke vores hensigt. De andre brugere du omtaler, der er utilfredse må meget gerne give sig til kende i denne tråd.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

BodyBlom skrev:Nej men den har noget at gøre med den generale holdning til tingene herinde..

Så du siger du er sur på mods. og admins, fordi den generelle holdning blandt alle folk herinde er som den er? :blink:
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

BodyBlom skrev:
8800 skrev:

Det er jo et holdningsspørgsmål, vi kan jo ikke påtvinge BB.dk's brugere en holdning omkring krudt, f.eks. at det er okay at bruge det? Så lang tid tonen er sober går det nok, men i min verden er der ingen grund til at komme anklager osv.; folk skal vurderes ud fra deres pics, hvordan de har opnået det er IMO ligemget og folks egen sag.

Mht. dopingtrådene kan du ikke rigtig brokke dig over, at vi slettede links osv., da der var anvisninger af doseringer :)

Desuden er det dumt at linke til BH's hormonprofiler, da der bred enighed om at de er forældede :wink:

Men jeg synes da det er påklageligt, at du synes vi er for synlige og er hæmmende for debatterne for det er bestemt ikke vores hensigt. De andre brugere du omtaler, der er utilfredse må meget gerne give sig til kende i denne tråd.

Men den havde LANGT mere information end den fra ADD.. Det er det der var problemet i den sammenhæng.. ADD's fortalte ingen ting om selve steoriden. Men bare en general omtale omkring steorider..

I så fald må du citere fra linket og dermed sortere vejledningen fra.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Men den havde LANGT mere information end den fra ADD.. Det er det der var problemet i den sammenhæng.. ADD's fortalte ingen ting om selve steoriden. Men bare en general omtale omkring steorider..
Og det er jo også fint at den havde info, men hvis der samtidig er doseringer og anden vejledning, så knækker filmen jo. Kan du ikke godt se det?
Hvis artiklen var så god (nu har jeg ikke set linket selv), hvorfor tog du så ikke uddrag af den hvor infoen om Winstrol var og klippede det ulovlige info ud og copy/pastede den herind? Så havde der ikke været nogen alarm overhovedet jo..
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Vil du ikke gøre os alle sammen en tjeneste og gå ind og læse, sætte dig ind i og prøve at forstå vores doping politik. Jeg forstår i øvrigt ikke din insisteren på at ville snakke om doping, ej heller din fascination heraf.

Desuden forstår jeg ikke du mener siden har ændret karakter på den front. Vi har den samme holdning til doping som vi altid har haft. I takt med at der er kommet flere brugere til, er mængden af doping-relaterede tråde selvfølgelig steget, hvorfor vi også er nødt til at moderere mere. Men vores holdning er den samme som den altid har været.

Og så kunne jeg godt tænke mig, at dem der deler din holdning giver sig til kende, så vi kan få et reelt billede af hvor stor utilfredshed, der er med vores doping-politik.
Sidst rettet af The Juice 20. nov 2007, 16:55, rettet i alt 1 gang.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

BodyBlom skrev:Det gjorde jeg jo os :)

Så vidt jeg kunne se i tråden, er det et link der er blevet slettet og ikke et citat ?
Og ingen ville jo slettet et citat uden doseringer og vejledning, med grunden at det inderholdte førnævnte
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Karl Æg skrev:Vil du ikke gøre os alle sammen en tjeneste og gå ind og læse, sætte dig ind i og prøve at forstå vores doping politik. Jeg forstår i øvrigt ikke din insisteren på at ville snakke om doping, ej heller din fascination heraf. Medmindre selvfølgelig du selv er på sprøjten.

hov hov.. karl æg.. nu er jeg ikke moderator, men den der kommentar var sq ikke iorden!!

der bliver lagt stor vægt på at man ikke skal komme med hentydninger eller beskyldninger om hvorvidt folkk er på det ene eller det andet medmindre man kan bevise det.. så hov hov [-X
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Det er jo ikke kun omkring doping.. arr.. tror i misforstår hvad jeg siger..

Der er vel ikke så meget at misforstå? Du klynker over, at vi modererer når debatten overskrider rammerne for vores holdninger vil hvad der må debatteres.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Bodyblom -> Jeg kan godt forstå din fustration over at opleve noget du har brugt tid på at finde bliver slettet. MEN vi har af flere omgange givet dig forklaringer på HVORFOR - og sjovt nok så er du faktisk en af de eneste der har oplevet at få noget slettet flere gange. Du også en af de eneste der har et gult kort. Derfor burde du måske prøve at ransage dig selv og dine intentioner inden du vælger at angribe siden som sådan. For der íngen og jeg gentager INGEN her der er af ond vilje hverken mod dig eller generelt.

Du er velkommen til at PM mig angående dine forespørgsel på det du har postet om "mælk og proteinpulver".

Du har postet i Doping foraet om winstrol og det står der STADIG - Kan umiddelbart ikke se hvad du så er ked af. Linket blev fjernet fordi vi ikke ønsker at dirigere folk ind på en side med vejledning i brug af doping.

Celltech tog jeg mig af i sin tid og den forklaring du fik var: At det du havde postet INTET havde at gøre med videnskabelige studier - det var ren og skær reklame. Celltech bliver laver af Muscletech som ligefrem hævder at have patenteret deres produkter og at der ligger op mod 10 års universitetsforskning bag sammensætningerne. Det det rene svindel. At du så senere fik flettet den produktbeskrivelse ind i en ANDEN tråd det er ok.

Nu det så mig der har det overordnede ansvar for den daglige drift af siden, og jeg vil da gerne give dig mit ord på at JEG såvel som sidens ejere for enhver pris gerne vil undgå at slette topics, men du må forstå at driften af denne side koster et 5 cifret beløb HVER måned fra vores sponsorers side og derfor er de selvfølgelig ikke interesseret i at få specifikationer, omtale og links til konkurrerende produkter/hjemmesider.

Bodyblom: Jeg synes helt alvorligt at du skal tage at prioritere dine resourcer anderledes i fremtiden! Med det mener jeg at du skal prøve at holde dig ude af diskussioner og holde dig helt væk fra doping foraet, da det rent regel og censurmæssigt ikke kan indfri dine forventninger. Hertil kan så kun afsluttes med at du godt ved hvilken anden side du så kan læse på.

VH Jacob Folmand
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00

hvorfor dropper du den??? du startede med at skrive at du ikke var den eneste der havde den negative opfattelse som du beskrev i din første post (hvorfor har du slettet den???) jeg synes du skal vente med at trække dig helt ud fra denne diskution til "de andre" er kommet med deres mening..
Brugeravatar

Styrkeliste

Bodyblom -> Du føler måske folk er en smule efter dig. jeg nævnte i min tidligere post at du skulle prøve med lidt selvransagelse. Eventuelt start med overskriften på dit seneste topic: "Hvad sker der for bb" - det jo det vildeste angreb på siden som sådan, og fuldkommen ude af proportioner med det faktum at det kun er 1 promille af sidens brugere der reelt har oplevet det du har. Fra didaktikken stammer et begreb man kalder Rosenthal-effekten. At ens forventninger infrier sig selv.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har lige læst tråden hurtigt igennem og vil lige give mig mening med.

BodyBlom: Kom gerne med kritik - specielt kritik der er velbegrundet. Fortsæt endelig med det. Kun på den måde kan vi gøre siden endnu bedre. Du har slettet dit første post hvorfor jeg ikke helt kan finde ud af hvad din kritik går på.

Censur: Undgår vi absolut helst. INTET skal slettes med mindre det direkte strider mod vores regler. Alle har ret til at ytre sin mening om tingene.

Doping: Også her skal censur helst undgås, men vi har også et regelsæt for denne sektion. I doping-trådene vil jeg dog generelt gerne opfordre til at man ikke begynder at debtattere moral og etik hver gang der bliver spurgt til et specifikt medikament. Svar på spørgsmålet indenfor de grænser der er og lav være med at gøre tråden 'mudret' hver gang.

Links til konkurrenter: Ja, dem sletter vi og vil stadig gøre det. Dog må man gerne diskutere produkter som Cell Tech, Horse Power og hvad det ellers hedder uden at der bliver censureret i det.
Brugeravatar
Administrator

Jeg føler næsten at jeg er nødt til at ytre min mening da jeg stadig er forholdsvis ny på siden kan jeg huske hvorfor jeg valgte dette forum frem for mange af de andre..

Doping
ja cencur er skidt.. MEN jeg synes personligt at sidens og brugernes afstand til brugen at doping, ja direkte behager mig.. Det er ikke kun for sjovt, det er rart at vide (ja kan jo ikke være 100 sikker) at de folk der giver hjælp ikke skyder sig og derfor kan give reel hjælp..

Det er også godt for hele BB.dk's image at tage afstand fra doping, så folk ved at denne side kan hjælpe og at det er en seriøs side..

Reklame..
Igen synes jeg det er fint at i skal have dækket jeres udgifter, dog så jeg gerne her en lille modifikation, hvis en side tilbyder et produkt hvor ikke selv kan tilbyde ligende, bør det være ok at linke... Men det er i jo nok uenige med :).. Mener bare at hvis der er forespørgsel på et produkt i ikke fører bør det være ok at smide linket til en der gør..

Generalt modering
Igen cencur er skidt, men lad det nu ikke blive et skræmme ord ligesom terrorisme..
Hvis nogle poster ting der er direkte misvisende og kan "skade" bruger der ikke ved bedre, så ser jeg hellere end gerne at det bliver slettet, da det ellers kan misvise folk som mig..
Dog skal det lige siges at i ikke skal gå helt amok, eks. alt det der med testbooster og stack mm. folk er nogle gange ret hurtig til at råbe "PLACEBO", synes jeg godt kan være synd, ville hellere hører fra folk der har prøvet det.. det har ikke noget med mods at gøre men lidt en holdning nogle få har...

Der er nogle få der kan lide at lege "crusader" og mener det var mikkel licht eller hvad han nu hedder der blev mere eller mindre angrebet fordi han gav en "efter min mening" en god og korrekt forklaring af kreatin. kan ikke lige finde linket..

Min pointe er nu mest at jeg der er få (meget få) der nogle gange er lidt for hidsige med at angribe folk.. Men ellers er jeg ret uenig med topicstarter.. Mener at forkerte oplysninger skal rettes så andre bruger kan vide sig sikker på at denne side kan hjælpe dem med deres træning...
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

BodyBlom skrev:Udover det så gider jeg ikke rigtig blive ved at med at skrive fordi jeg netop føler at folk er meget efter mig som Folmand skrev og så gider jeg sku heller ikke sidde og høre på kommentare som: Du er måske selv på sprøjten :? Der var lyn hurtigt i starten allerede nogle som lød forfærdelig fornermet og så bliver jeg det også.

Havde du da forventet at vi ville give dig medhold? Du retter et frontalangreb på den måde vi kører siden på, og så forventer du, at vi bare skal nikke på hovedet og føje dig? Jeg har absolut ingen forståelse for, hvordan du kan stille dig med hænderne over kors og spille fornærmet, når det jo ikke er dig, men os der er den forsvarende part. At erkende et nederlag er jo reelt nok, men lad da være med at male skræmmebilleder af at vi er efter dig, for det passer jo ikke. Om noget, er det da dig der er efter os.

Ad. min kommentar omkring at du skulle være på sprøjten var jo afledt af, at jeg håbede på du ville give mig en forklaring på din fascination af doping, da det virker lidt uldent at du er den eneste der brokker dig, når vi lukker tråde, der strider med vores regler. Og det må du i øvrigt stadig gerne give mig.

BodyBlom skrev:Jeg ville frem til at jeg synes der er alt for meget censur på siden, især inde i doping sektionen. Jeg synes godt man må diskutere omkring et emne som for eksempel Insulin+løb. Der var jo ikke tale om vejledniing af noget som helst.. Mine sidste kommentare var om at insulin nok havde en nedbrydende effekt istedet for og at tråden skulle lukkes af den årsag forstår jeg ikke.

Der er da nærmest ingen censur på andre områder end doping-foraet. Og da slet ingen der ikke overtræder vores regler. Kan du ikke lide reglerne er det naturligvis beklageligt, men de varetager faktisk vores alles interesser.

Vi har internt diskuteret heftigt omkring lige præcis Insulin+løb tråden, og det resultat vi kom frem til står vi selvfølgelig inde for. Der var en masse faktorer, der gjorde den sag ret kringlet, men vi mente det var i alles interesse at få lukket den tråd. Og det står vi selvfølgelig fast ved. Tråden blev i øvrigt ikke lukket pga. din kommentar.

Ydermere mangler du stadig at svare mig (og andre) på, hvem det ellers er der er utilfredse med den måde vi kører siden på. For som sagt er vi selvfølgelig meget interesserede i at få kritik, så vi kan imødekomme den bedst muligt.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

kuglen skrev:hov hov.. karl æg.. nu er jeg ikke moderator, men den der kommentar var sq ikke iorden!!

der bliver lagt stor vægt på at man ikke skal komme med hentydninger eller beskyldninger om hvorvidt folkk er på det ene eller det andet medmindre man kan bevise det.. så hov hov [-X

Jeg hverken hentyder eller beskylder nogen for noget som helst. Der ligger ikke nogen beskyldninger i den kommentar, men ved nærmere eftertanke, vil jeg faktisk gerne give både dig og Blom ret, den er faktisk ikke i orden, hvorfor den også bliver fjernet.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Alien, Karl Æg, Rasmus og Bodyblom :goodpost: alle sammen. Nu kommer der endelig lidt mere konstruktiv tale ud af det. Tror bare at vi skal runde den her tråd af med:

1) minimal censur i dopingforaet så længe der ikke diskuteres DIREKTE vejledning i doser og frekvens.

2) Moral og Etik SKAL holdes ude af dopingforaet, da det desværre ALTID vi tilmudre enhver tråd og forkvakle den oprindelige mening. Har man lyst til at diskutere moral og etik, kan man oprette en separat tråd til det.

3) Personlige angreb i tråden bør holdes til PM's og er det af vedvarende chikanerende karakter, kan vedkommende der udsender dem risikere banning!
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:Jeg vil da ikke på nogen som helst måde komme med navne. De må selv stå frem.

Det kan vi desværre bare ikke bruge til særlig meget :wink: Hvis du kommer med sådan en påstand, så er du også nødt til at bakke den op med nogle beviser. Hvis du ikke gider poste dem her er du velkommen til at smide dem i en PM, ellers kan vi desværre ikke tage dine påstande seriøst.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:
BodyBlom skrev:Jeg vil da ikke på nogen som helst måde komme med navne. De må selv stå frem.

Det kan vi desværre bare ikke bruge til særlig meget :wink: Hvis du kommer med sådan en påstand, så er du også nødt til at bakke den op med nogle beviser. Hvis du ikke gider poste dem her er du velkommen til at smide dem i en PM, ellers kan vi desværre ikke tage dine påstande seriøst.

Selvfølgelig skal BodyBlom ikke give navne her i tråden eller over PB, det kan vi ikke bruge til noget.

Det vi derimod kan bruge til noget, er at de pågældende brugere giver sig til kende her i tråden med deres kritikpunkter :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

BodyBlom skrev:
Alien skrev:Jeg føler næsten at jeg er nødt til at ytre min mening da jeg stadig er forholdsvis ny på siden kan jeg huske hvorfor jeg valgte dette forum frem for mange af de andre..

Doping
ja cencur er skidt.. MEN jeg synes personligt at sidens og brugernes afstand til brugen at doping, ja direkte behager mig.. Det er ikke kun for sjovt, det er rart at vide (ja kan jo ikke være 100 sikker) at de folk der giver hjælp ikke skyder sig og derfor kan give reel hjælp..

Det er også godt for hele BB.dk's image at tage afstand fra doping, så folk ved at denne side kan hjælpe og at det er en seriøs side..

Reklame..
Igen synes jeg det er fint at i skal have dækket jeres udgifter, dog så jeg gerne her en lille modifikation, hvis en side tilbyder et produkt hvor ikke selv kan tilbyde ligende, bør det være ok at linke... Men det er i jo nok uenige med :).. Mener bare at hvis der er forespørgsel på et produkt i ikke fører bør det være ok at smide linket til en der gør..

Generalt modering
Igen cencur er skidt, men lad det nu ikke blive et skræmme ord ligesom terrorisme..
Hvis nogle poster ting der er direkte misvisende og kan "skade" bruger der ikke ved bedre, så ser jeg hellere end gerne at det bliver slettet, da det ellers kan misvise folk som mig..
Dog skal det lige siges at i ikke skal gå helt amok, eks. alt det der med testbooster og stack mm. folk er nogle gange ret hurtig til at råbe "PLACEBO", synes jeg godt kan være synd, ville hellere hører fra folk der har prøvet det.. det har ikke noget med mods at gøre men lidt en holdning nogle få har...

Der er nogle få der kan lide at lege "crusader" og mener det var mikkel licht eller hvad han nu hedder der blev mere eller mindre angrebet fordi han gav en "efter min mening" en god og korrekt forklaring af kreatin. kan ikke lige finde linket..

Min pointe er nu mest at jeg der er få (meget få) der nogle gange er lidt for hidsige med at angribe folk.. Men ellers er jeg ret uenig med topicstarter.. Mener at forkerte oplysninger skal rettes så andre bruger kan vide sig sikker på at denne side kan hjælpe dem med deres træning...

Okay, det er meget det samme som jeg prøvede at komme frem til. Jeg har bare meget svært ved at udtrykke mig når det gælder om at skælde ud. Er den type som let bliver tosset i skalden :oops:

Udover det så gider jeg ikke rigtig blive ved at med at skrive fordi jeg netop føler at folk er meget efter mig som Folmand skrev og så gider jeg sku heller ikke sidde og høre på kommentare som: Du er måske selv på sprøjten :? Der var lyn hurtigt i starten allerede nogle som lød forfærdelig fornermet og så bliver jeg det også. Svare automatisk igen med den tone jeg får smidt i hovedet og mange gange fejlfortolker jeg og det må i undskylde. Men kommentare som den jeg skrev før, så bliver jeg først gal. Og så starter bjørnen også med at smide sådan en kommentar i hovedet af mig
Nu hvor du ikke vil komme med nogle argumenter for din påstand kan jeg jo give et eksempel:
Uden jeg havde en chance for at komme igang.

Jeg ville frem til at jeg synes der er alt for meget censur på siden, især inde i doping sektionen. Jeg synes godt man må diskutere omkring et emne som for eksempel Insulin+løb. Der var jo ikke tale om vejledniing af noget som helst.. Mine sidste kommentare var om at insulin nok havde en nedbrydende effekt istedet for og at tråden skulle lukkes af den årsag forstår jeg ikke.

Edit: Jeg er kølet godt ned nu, så skal nok holde en ordentlig tone.

Ved ikke hvor enige vi kan siges at være.. Jeg siger jo mere eller mindre at cencur i doping er super fantastisk.. Og at jeg er glad for den afstand det tages til det, da det giver mig mere tiltro til siden..

Efter min mening bor doping sektionen kun bruges til oplysning om faren og være til hjælp med folk der kender nogen eller selv har været ude i det.. skal for alt i verden ikke kunne bruges som nogen form for hjælp, for begyndere der ønsker at starte med det..

Vil faktisk gå så langt at sige at hvis man laver et indlæg hvor man roser AS eller andet, bør man bannes..
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Jeg sys og på nogle punkter i herinde blander jeg lidt for meget!

På punkter mht. kosttilskud blander i jer Fuldstændig latterligt meget! Nu har jeg ikke set den tråd som blom nævner med cell tec men hvis det er rigtigt at den er blevet slettet pga. b man og b lab sys jeg det er plat. Jeg har os lagt mærke til at man ikke kan skrive en del links osv herinde uden de bliver slettet... det er virkelig grænseoverskridende irriterende! Je mener: Hvis de 2 førnævnte firmaer ikke har en forretning der kan køre rundt og er mere stabil end at den kan holde til at vi herinde på bb.dk kigger på andre sider så burde de nok overveje om det kan betale sig. Jeg sys det er duldt ud i orden at man ikke må direkte reklamere for ting herinde pga. dem da de sponsorere en del hertil men at man ikke må linke til ting sys jeg er plat!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

BodyBlom skrev:Desuden var det også folmand som også nævnte at der var nogle efter mig. Skrev også at sådan følte jeg det.

Har du læst hvad han har skrevet, og rent faktisk forstået det? Folmand skriver jo intet om at der er nogen efter dig, han udtaler blot en mistanke han har om, at du føler, at folk er efter dig. Den mistanke føler du så sjovt nok gå i opfyldelse, når du kaster dig ud i en debat som denne.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste