Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MWiese skrev:http://www.ug.dk/job/vagtsikkerhedogovervaagning/vagtkontrolarb/sikkerhedsvagt.aspx

JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig

JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig

mikkel_baech skrev:JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig
Jeg blev betalt sort, hader blondiner

JakeTheMuss skrev:mikkel_baech skrev:JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig
Jeg blev betalt sort, hader blondiner
Hvis man nu bliver betalt i naturalier - er det så godt at blive betalt sort?

Nders skrev:200 kroner i timen er meget normalt. 'Udsatte' steder giver mellem 300 og 500.

M.R.J. skrev:Nders skrev:200 kroner i timen er meget normalt. 'Udsatte' steder giver mellem 300 og 500.
Jeg skulle lige til at sige, jeg gad fandme ikke stå til 200/t med risiko for at blive stukket ned/skudt etc. Men ven som driver diskotek, ved jeg giver i omegnen af 300/t hvidt, på trods af at de alle har erhvervet sig "vagtlicens".. Så et lønsomt job er det bestemt ikke, man må dog alt andet lige sige at det er let tjente penge, et sted hvor det er stille og roligt

Joker skrev:JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig
Det er heller ikke noget bedre end dødsdrukne dørmænd

Dingo skrev:Joker skrev:JakeTheMuss skrev:Jeg blev betalt i naturalier.. Som regel 2 blondiner og en brunette pr aften.. Og så gratis drikkevarer selvfølgelig
Det er heller ikke noget bedre end dødsdrukne dørmænd
Det kunne jo være man drak vand og sodavand

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:De tjener:
40!

tjr skrev:De tjener:
40!
men mega dårlig løn for nat... 

XshulderX skrev:Hej lige et lidt off topic spørgsmål.
Har i gennem et stykke tid gået og overvejet at blive dørmand.
Men tænker hvor "stor" bør man være for det, samt hvad bør man have i baghånden i form at fx selvforsvars erfaring osv.

XshulderX skrev:Hej lige et lidt off topic spørgsmål.
Har i gennem et stykke tid gået og overvejet at blive dørmand.
Men tænker hvor "stor" bør man være for det, samt hvad bør man have i baghånden i form at fx selvforsvars erfaring osv.

XshulderX skrev:Men tænker hvor "stor" bør man være for det, samt hvad bør man have i baghånden i form at fx selvforsvars erfaring osv.

a34 skrev:Dette er et spørgsmål til alle dørmændene.
Er det korrekt, at et job i døren, er svært at anskaffe? Jeg mener at have læst noget om, at de fleste eksempelvis starter som nattevagt diverse steder, for så senere at kunne få et job i døren? Er det en omgang sludder, eller er der noget om snakken?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster