Hun ser da ellers meget sød ud

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:Hvem er denne kvindelige BB´er ?
Hun ser da ellers meget sød ud( kroppen kan så diskuteres ).

Pzyrex skrev:Hun har desværre så bare ødelagt sin krop fuldstændig.

Infinity skrev:HAV skrev:Hvem er denne kvindelige BB´er ?
Hun ser da ellers meget sød ud( kroppen kan så diskuteres ).
Damn hun ser godt udHvor har du fundet billedet?

Bay skrev:Jeg synes hun ser dejlig ud

Gør jeg også, nu er hun i konkurrence der, så udenfor konkurrence ser hun ikke så voldsom ud igen alligevel.. men hun er da perfekt der!Bay skrev:Jeg synes hun ser dejlig ud

Folmand er allerede ved at blive forelsket! Vi må finde ud af hvem hun er!
Uden pis, det er en brystkasse med en kvindelig nipple. Føj altså. Hun er generalt bare alt for hård, muskuløs og ripped! 
lassah skrev:Nej nej nej nej, nu gør jeg mig selv upopulær men NEJ!!!!!!!!!!!!
Hvad sker der for jer? Først er fremmest hendes tricepsHvordan kan det på nogen som helst måde være frækt? Næste kritikpunkt må være hendes bryster. Eller kan man kalde dem det?
Uden pis, det er en brystkasse med en kvindelig nipple. Føj altså. Hun er generalt bare alt for hård, muskuløs og ripped!
![]()
Men okay smag og behag, vi er alle forskellige.![]()
Personligt ville jeg aldrig røre hende!
!
christofferj skrev:lassah skrev:Nej nej nej nej, nu gør jeg mig selv upopulær men NEJ!!!!!!!!!!!!
Hvad sker der for jer? Først er fremmest hendes tricepsHvordan kan det på nogen som helst måde være frækt? Næste kritikpunkt må være hendes bryster. Eller kan man kalde dem det?
![]()
Er fuldstændig enig!

lassah skrev:christofferj skrev:lassah skrev:Nej nej nej nej, nu gør jeg mig selv upopulær men NEJ!!!!!!!!!!!!
![]()
Er fuldstændig enig!
Mange tusind tak!

curls skrev:Jeg vil da også knalde hende....Tænk på alt det tæsk bagfra hun ka tag...shit...
NASTY er IN
hehe

mahouny skrev:slettet af mod

mahouny skrev:Helt ærligt gutter, hvis i tænder på SÅ mandlig en krop, som hun har, må der være gemt en lille bøsse i jer, som bare venter på at springe ud af skabet!!!
NASTY

Henriksen skrev:HAV hvor har du det billed af min mor fra ?

HAV skrev:Henriksen skrev:HAV hvor har du det billed af min mor fra ?
Ja du skulle bare vide Henriksen

Bay skrev:mahouny skrev:Helt ærligt gutter, hvis i tænder på SÅ mandlig en krop, som hun har, må der være gemt en lille bøsse i jer, som bare venter på at springe ud af skabet!!!
NASTY
Ja, det kræver en hvis maskulinitet for at gøre hende femini. Tror du ikke nærmere det er der den er galt?

mahouny skrev:Maskulinitet. Hmm det er vidst ikke lige det jeg har brug for mester
=D> Måske nogle af jer skulle overveje om i virkelig er til kvinder, eller om i bare gode kunne tænke jer en mand i forklædning, for gutter, helt ærligt, så er dette en kvinde, med en mandekrop. Hver sin smag, men jeg kender squ mange tøser som kan være nasty, uden at have en mandlig krop.

mahouny skrev:Og Bay, ikke for at træde dig over tæerne, men ikke engang du er maskulin nok, til en feminin kvinde som jeg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 90 gæster