Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
hrcules skrev:Post evt. navne.
please respond.

Houd skrev:Birgitte Nystrøm er alment anderkendt som ekspert indenfor alle områder der har med og berører træning.

A Menace To Chicken skrev:Houd skrev:Birgitte Nystrøm er alment anderkendt som ekspert indenfor alle områder der har med og berører træning.
.. jeg tror du mener Birgitte Nymann, aka. Beskidte Fymand.

A Menace To Chicken skrev:Stefan M.
/thread

hrcules skrev:Inde for personlig træning.
Tak.
Mit mål er at slå dem allesammen ud af deres poster og blive nr. 1 i DK.

Poul Haacker skrev:Lene Hansson er nummer 1 inden for ernæring.
Hun er off the charts vild.

Barry skrev:Besvar nu bare hans spørgsmål, istedet for at fylde forummet med jeres interne lorte jokes.

Barry skrev:Besvar nu bare hans spørgsmål, istedet for at fylde forummet med jeres interne lorte jokes.

El Patron skrev:Man kan jo lægge meget i dit spørgsmål! handler det om hvem der er den mest vidende og ærlige i forhold til kost og træning eller er det den største kanon og ejer flest centre og som er mere eller mindre ligeglad bare folk betaler og ikke stiller store krav.
hrcules skrev:El Patron skrev:Man kan jo lægge meget i dit spørgsmål! handler det om hvem der er den mest vidende og ærlige i forhold til kost og træning eller er det den største kanon og ejer flest centre og som er mere eller mindre ligeglad bare folk betaler og ikke stiller store krav.
KOm med alle de navne du kender.
Sværer blir det ikke.
OMG folk er fucking fatsvage på den her side.

hrcules skrev:El Patron skrev:Man kan jo lægge meget i dit spørgsmål! handler det om hvem der er den mest vidende og ærlige i forhold til kost og træning eller er det den største kanon og ejer flest centre og som er mere eller mindre ligeglad bare folk betaler og ikke stiller store krav.
Sværer blir det ikke.

Sværer blir det ikke.

Moody skrev:Her er i hvert fald et par stykker
Kender indtil flere der har benyttet poul haacker igennem tiden, til konkurrenceatleter kender jeg ikke til hans kunnen, men til rehab, prehab og all-round træning er han kanon.
Sandy herindefra er en no-bullshit type og ekstremt vidende, han hører også til i toppen.
Poliquin, aka. Casper, har haft hans portion af dm atleter og andet, har ikke noget førstehåndskendskab men han er formentligt også deroppe af.
Mit kendskab til incognito's personlige træning er heller ikke rimeligt til at bedømme ham, men hans viden på området er fænomenal.
davidplmlsn har jeg også hørt og læst mig til kan hans kram for atleter i andre sportsgrene.
Bertel fra thegym har også et cv der tyder på han hører til i denne gruppe.
Thomas Busted har produceret nogle ekstreme resultater på clean bodybuildere, så han er også blandt den absolutte elite. Prøv at google cristoffer nimb btw.
In any case, de her fyre har alle +10 år (måske med undtagelse af sandy), og har alle sammen deres stærke, og svage sider, men det er arrogant at tro at du kan blive bedre end dem alle sammen, for slet ikke at tale om på alle områder. At træne en håndboldspiller er langt fra det samme som en bb atlet.
edit: Tror jeg misforstod tråden, men uanset hvad er de blandt eliten af dansk fitness på den ene eller den anden måde.

Moody skrev:Her er i hvert fald et par stykker
Kender indtil flere der har benyttet poul haacker igennem tiden, til konkurrenceatleter kender jeg ikke til hans kunnen, men til rehab, prehab og all-round træning er han kanon.
Sandy herindefra er en no-bullshit type og ekstremt vidende, han hører også til i toppen.
Poliquin, aka. Casper, har haft hans portion af dm atleter og andet, har ikke noget førstehåndskendskab men han er formentligt også deroppe af.
Mit kendskab til incognito's personlige træning er heller ikke rimeligt til at bedømme ham, men hans viden på området er fænomenal.
davidplmlsn har jeg også hørt og læst mig til kan hans kram for atleter i andre sportsgrene.
Bertel fra thegym har også et cv der tyder på han hører til i denne gruppe.
Thomas Busted har produceret nogle ekstreme resultater på clean bodybuildere, så han er også blandt den absolutte elite. Prøv at google cristoffer nimb btw.
In any case, de her fyre har alle +10 år (måske med undtagelse af sandy), og har alle sammen deres stærke, og svage sider, men det er arrogant at tro at du kan blive bedre end dem alle sammen, for slet ikke at tale om på alle områder. At træne en håndboldspiller er langt fra det samme som en bb atlet.
edit: Tror jeg misforstod tråden, men uanset hvad er de blandt eliten af dansk fitness på den ene eller den anden måde.
Moody skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster